Nagyon helyes. Az utóbbi időben nagyon belebuktál a "rendőrmotorozásba" és elhanyagoltál minket. Szégyelld magad Laczkó Istvánnak üdvözlet! Jó volt a tréning! Ha Komlón jársz, ki ne merj hagyni......
És az fjr milyen városban? Csak mert amivel én mentem, azt könnyebbnek éreztem a banditomnál. Csak a utólag szólt a tulaj, hogy ne érezzem csalódásnak, de 0.5 bar hiányzik a gumikból és közel nem fordul úgy, mint szokott.
Én keresek motort, de 890 000 fölé biztos nem megyek. Van egy kiszemelt áldozat arra várok visszajelzést (és azt ennyiért adják).
Bár már ez is sok nekem...
második szett van rajta, kilóméter meg nem sok ment bele mostanság, a Cég már nem fizet olyan jól mint amihez korábban hozzáfértem, ráadásul a priorítások is eltolódtak. Szeretnék lassan babát és miegymás.
Mindemellett a futómű több részén már igencsak erősek a kopás jelei, az az izé ami 3 tengelyes és a kutyacsontok, a gátló és a váz megy bele már naaaaagyon kotyog. Féktárcsák meg 1 mm -el vannak szint alatt.. / ami meg veszélyes/ a baj, hogy az összes csizmám orra kilukadt, sisakom már nagyon viseltes, motorra kéne egy csomó csapágy, féktárcsák stb... kéne kb 500 pénz erre .. hmmmm
egy Rt és egy Fjr áll rendelkezésemre.... ...merthogy más nincsen aki menne velük... /kivéve egy szolgálat pk-t, de neki más dolga van leginkább/
Rt - nagy baromság, hogy 900-as, nem értem. Más is ezt mondja. Futóműve nagyszerű, nem ráülsz, hanem beleülsz, de ezt a szó legszorosabb értelmében. Egy goldwingba is beleülsz, de ez annál sokkal inkább körülvesz, és legalább akkora "műszerfal" van előtted mint a GW-n. Ellenben 190-nél vége, és addig se túl virgonc. Ez ide nagyon kevés. Jobban elférsz vele mint az RS octáviával, de az jobban megy ha a pályán használatot nézed. Pest belvárosba talán jó, de delegációzni már oda se.
fjr... ...tökéletes pályamotor, ehhez nincsen mit hozzáfűzni.
Én amikor tehetem Rt-zni fogok, /merthogy most kocsizok/, már csak a fiiling miatt is... ...max delegációhoz fjr.
Úgy vettem észre hogy a fellépés a fontos, nem nagyon akad akit ne lehetne meggyőzni, hogy álljon má meg legyen oly kedves....
Olyan mint tegnapelőtt
Bár már ez is sok nekem...
Hogy tetszik a 3.0 verzió?
Mindemellett a futómű több részén már igencsak erősek a kopás jelei, az az izé ami 3 tengelyes és a kutyacsontok, a gátló és a váz megy bele már naaaaagyon kotyog. Féktárcsák meg 1 mm -el vannak szint alatt.. / ami meg veszélyes/ a baj, hogy az összes csizmám orra kilukadt, sisakom már nagyon viseltes, motorra kéne egy csomó csapágy, féktárcsák stb... kéne kb 500 pénz erre .. hmmmm
Rt - nagy baromság, hogy 900-as, nem értem. Más is ezt mondja. Futóműve nagyszerű, nem ráülsz, hanem beleülsz, de ezt a szó legszorosabb értelmében. Egy goldwingba is beleülsz, de ez annál sokkal inkább körülvesz, és legalább akkora "műszerfal" van előtted mint a GW-n. Ellenben 190-nél vége, és addig se túl virgonc. Ez ide nagyon kevés. Jobban elférsz vele mint az RS octáviával, de az jobban megy ha a pályán használatot nézed. Pest belvárosba talán jó, de delegációzni már oda se.
fjr... ...tökéletes pályamotor, ehhez nincsen mit hozzáfűzni.
Én amikor tehetem Rt-zni fogok, /merthogy most kocsizok/, már csak a fiiling miatt is... ...max delegációhoz fjr.
Úgy vettem észre hogy a fellépés a fontos, nem nagyon akad akit ne lehetne meggyőzni, hogy álljon má meg legyen oly kedves....
:D
30!
...
...
szvsz
.... jó is lesz az.