Természetes az aggodalom részükről, de úgy véltem erre van
megoldásuk.
- Pedig egyszerű, ha jól tudom, van rajta középsztender. Házfalnak nekitolni sztenderre felrakni, rácsücs, 2 - 3 -ig felváltani (váltót lehet próbálgatni és menet közben fékkel leterhelni (persze nem állatmódjára). Szerintem, ha a váltó fogaskerekei problémásak az itt elő kell, hogy jöjjön.
Ez is csak Magyarországon probléma... Niedereschachban a Touratech napon volt szerencsém néhány prémiummárka több termékét is "megtesztvezetni". Mindenki odaadta. A legtöbb úgy, hogy az ár 20-30 % százalékával felelsz. Kivéve a királyt, BMW-t. Ő full cascot kötött az összes gépére. Ha összetöröd, egyszerűen elsétálsz. Már ha el tudsz menni a saját küllőiden...
Még ha csak csuszmákol, de ha még le is lép a géppel.
Nehéz ügy, ha nem kp-val megy, amit ott tud hagyni letétben. Bár az meg a vevőnek kockázatos: letagadja, aztán se pénz se posztó(motor)
Meg fog oldódni szerintem ez a tesztkör téma...Manapság mindenki örül ha motort tud eladni.
Viszont őket is megértem , ha mondjuk Isten ne adja, de valaki csuszmákol a géppel, és egy Forint nincs a zsebében....Érdekes szitu.
Hívtam a Budakalászi Suzukit, hogy kipróbálnám a motort. 'Asszonták'
csak akkor lehet próbálni, ha leteszem nekik a teljes vételárat az asztalra. Kérdeztem, így hogy tudnának eladni bármit is részletre?
Teló számomat elkérte és most várok.
Látatlanban használt motorvásárlás; hmm, érdekes. Vagy csak én vagyok lemaradva?
Kösz nem. Olcsóbb megvenni pénzért bármilyen motort, mint egy ilyen kezet. Egy olcsó, motorozásra használható művégtag is ott van mint egy új motor ára, nemhogy egy ilyen
Ezt a motort a Zirig, akkor vette amikor még csak 3 éves volt a gép.
A Zirignek ezen kívül van még legalább kettő motorja, valamint rendszeresen tesztmotorokkal tud közlekedni. Ergo alig használja a GS SS-t
Kopó és blokk alaktrész minden van hozzá. Kasztni is. Hiszen a régi GSX-R 1100 fejidomját örökölte, azt se olyan lehetetlen beszerezni ha törne.
A cikkeiből kiderül, hogy egyszer elcsúszott vele valahol ausztriában. Akkor deklit kellett rajta cserélni. Meg egyszer kiütötték alóla Óbudán a reggeli forgalomban. Azóta nem karcmentes a supertrapp rajta.
Azért szlovák rendszámos, mert a tulaj dunaszerdahelyi illetőségű MAGYAR. .. és tényleg nincs regadó olyan járműre aminek már volt magyar rendszáma. Benne is van a nevében. Regisztrációs adó, ez már volt regisztrálva. Az 1 darab új rendszámmal drágább az átírása, mintha magyar lett volna.
A másik, hogy szerintem.. bár tudom hogy izlésekről vitatkozni felesleges, mocskos szép motor. Na ennyi, engem csak a jó szándék vezérelt
Ha lehetne hüvelykujjak nélkül motorozni, odaadnám érte mindkettőt
A héten kipróbálom a Budakalászit. November végéig még így is dönthetek róla, mert 5 000 Ft -ért foglalóztam (így nem kell aggódnom, hogy elviszik). A látottak alapján nálam jó helyen áll, ti is kezdtek kikupálni engem (ezért is nem akartam, eddig próbautat kérni).
Persze egy robogó más, azt nem lehet ezekhez hasonlítani.
Ha valaki vízhűtéses robogót akar venni a közeljövőben (nem tőlem), annak szívesen segítek átnézni vagy próbálni és véleményezni.
Ehün tőlünk nyugatra.
megoldásuk.
- Pedig egyszerű, ha jól tudom, van rajta középsztender. Házfalnak nekitolni sztenderre felrakni, rácsücs, 2 - 3 -ig felváltani (váltót lehet próbálgatni és menet közben fékkel leterhelni (persze nem állatmódjára). Szerintem, ha a váltó fogaskerekei problémásak az itt elő kell, hogy jöjjön.
Nehéz ügy, ha nem kp-val megy, amit ott tud hagyni letétben. Bár az meg a vevőnek kockázatos: letagadja, aztán se pénz se posztó(motor)
Viszont őket is megértem , ha mondjuk Isten ne adja, de valaki csuszmákol a géppel, és egy Forint nincs a zsebében....Érdekes szitu.
csak akkor lehet próbálni, ha leteszem nekik a teljes vételárat az asztalra. Kérdeztem, így hogy tudnának eladni bármit is részletre?
Teló számomat elkérte és most várok.
Látatlanban használt motorvásárlás; hmm, érdekes. Vagy csak én vagyok lemaradva?
http://www.franktherealbiker.c...
Már nem kell sokat aludnod!
http://youtu.be/8lvnUafkSy0
Meg különben sincs most ennyi pénzem ilyen célra
El is raktározom az agyamba a formáját egy esetleges (törés miatti kényszerből) átalakításhoz .
Ennyiért úgysem viszik el
Ezt a motort a Zirig, akkor vette amikor még csak 3 éves volt a gép.
A Zirignek ezen kívül van még legalább kettő motorja, valamint rendszeresen tesztmotorokkal tud közlekedni. Ergo alig használja a GS SS-t
Kopó és blokk alaktrész minden van hozzá. Kasztni is. Hiszen a régi GSX-R 1100 fejidomját örökölte, azt se olyan lehetetlen beszerezni ha törne.
A cikkeiből kiderül, hogy egyszer elcsúszott vele valahol ausztriában. Akkor deklit kellett rajta cserélni. Meg egyszer kiütötték alóla Óbudán a reggeli forgalomban. Azóta nem karcmentes a supertrapp rajta.
Azért szlovák rendszámos, mert a tulaj dunaszerdahelyi illetőségű MAGYAR. .. és tényleg nincs regadó olyan járműre aminek már volt magyar rendszáma. Benne is van a nevében. Regisztrációs adó, ez már volt regisztrálva. Az 1 darab új rendszámmal drágább az átírása, mintha magyar lett volna.
A másik, hogy szerintem.. bár tudom hogy izlésekről vitatkozni felesleges, mocskos szép motor. Na ennyi, engem csak a jó szándék vezérelt
Ha lehetne hüvelykujjak nélkül motorozni, odaadnám érte mindkettőt
Persze egy robogó más, azt nem lehet ezekhez hasonlítani.
Ha valaki vízhűtéses robogót akar venni a közeljövőben (nem tőlem), annak szívesen segítek átnézni vagy próbálni és véleményezni.