Suzuki GS1200SS eladó. - vegye meg már valaki ezt a fost!
12.000 km - immár harmadszor
Nem karcmentes, - kurva nagyo(ka)t estem/estünk vele a régi gazdikkal együtt
de jó állapotú, - valamennyire sikerült kipofozni azért
túrázásra használt - csak ritkán nyeleztem hidegen
retró gép. - azaz kurva ronda
Alacsony fogyasztás, - 10 felett csak nyélgázon eszik
exkluzív megjelenés - olyan ronda, hogy az már szép!
Európában mindössze 10-15 darab van belőle - tehát felejtsd el, hogy bármilyen alkatrészt be tudsz hozzá szerezni
Jelenleg Supertrapp kipufogó van rajta - egy ilyet mégiscsak sikerült, mert egy neves gyártóé sem ment rá
de adom hozzá a karcmentes gyárit is - az ebayen lőttem ezt is
Earl's fémfonatos fékcsövek, - király mi, geca?
hatdugattyús Tokico fékek gyárilag - japán belpiacos, minősége felette áll a teszkós európai modelleknek - na persze ez is ugyanolyan szar, mint az összes hatdugattyús, beragadós, egyenetlenül nyomós, ferdén betétkopós Tokico, de legalább fekete!
A gumik jó - a vászon sehol sem látszik még!
az olaj rendszeresen cserélve. - tavalyelőtt beleficcent pár lityi Botond, meg a 6000-nél is
A motornak jelenleg szlovák rendszáma van, de behozatalkor nem kell regadóztatni - ennek már volt magyar rendszáma, nem kell még egyszer befizetni! - legalábbis így gondolom, mert a sógorom isemerősének az anyjának a nagynénje - aki még az ocsmányirodából ment nyugdíjba 10 éve - ezt mondta.
Jövő év februárig max 690 -et tudok összeszedni az eladó motoromat is beleértve. Milát egy hasonlót futottért nem szívesen költök. A 890 -is sok, de, ha legyepáltat akarnék ott a 'hófehérke' a gyanús árával (529 -ért) szintén a használt autón.
És számomra a helyzet ugyan az: ismeretlentől veszem. Hogy mennyi lehet egy ilyen idős használt motorban a kilométer? Hm.. 100 000... Szóval az igazat nem tudhatom, még akkor sem, ha a tulaj állítaná.
Tény, hogy a fejidomosak tetszenek. És buli lehet egy retró géppel alázni az újabb technológiákat. Valóban nem szép de ez a modell valószínűleg nem is arról szólt amikor készült.
Ja, még a legfontosabbat nem is említettem. Nem értek a szereléshez. Nyilván abból is adódik, hogy útálom csinálni. Ha meg kell húznom egy csavart, már rosszul vagyok. Körülbelül ennyi is a limit, amit még megcsinálok. Idegesít a baszakodás, úgyhogy nekem valszeg életem végéig olyan állagú motorjaim lesznek, amilyenben vettem.
Még mindig marad érvnek, hogy okádok a külsejétől Arról nem is beszélve, hogy én nem vagyok átépítgetős típus. Megveszem, megyek vele annyit, mint állat, és ápolom. Ennyi a motoros programom.
Mitől tisztázott? Kb 2 éve lehet a tulajnál, elég rendszeres TC olvasó vagyok. Előtte meg...nyilván valami jdm importőrtől van, olyan helyről volt már motorom...
Azért írtam hogy bizonyos bandit, mert egy 2 évvel idősebbet venne kvázi ugyan ennyi pénzért. Akkor meg ne mond hogy egy tisztázott előéletű, sokkal egyedibb ne lenne jobb. Műszakilag meg aztán sok különbség nincs köztük
Eddig csak külföldről hozattam be és többet neeeem.
Suzuki GS1200SS eladó. - vegye meg már valaki ezt a fost!
12.000 km - immár harmadszor
Nem karcmentes, - kurva nagyo(ka)t estem/estünk vele a régi gazdikkal együtt
de jó állapotú, - valamennyire sikerült kipofozni azért
túrázásra használt - csak ritkán nyeleztem hidegen
retró gép. - azaz kurva ronda
Alacsony fogyasztás, - 10 felett csak nyélgázon eszik
exkluzív megjelenés - olyan ronda, hogy az már szép!
Európában mindössze 10-15 darab van belőle - tehát felejtsd el, hogy bármilyen alkatrészt be tudsz hozzá szerezni
Jelenleg Supertrapp kipufogó van rajta - egy ilyet mégiscsak sikerült, mert egy neves gyártóé sem ment rá
de adom hozzá a karcmentes gyárit is - az ebayen lőttem ezt is
Earl's fémfonatos fékcsövek, - király mi, geca?
hatdugattyús Tokico fékek gyárilag - japán belpiacos, minősége felette áll a teszkós európai modelleknek - na persze ez is ugyanolyan szar, mint az összes hatdugattyús, beragadós, egyenetlenül nyomós, ferdén betétkopós Tokico, de legalább fekete!
A gumik jó - a vászon sehol sem látszik még!
az olaj rendszeresen cserélve. - tavalyelőtt beleficcent pár lityi Botond, meg a 6000-nél is
A motornak jelenleg szlovák rendszáma van, de behozatalkor nem kell regadóztatni - ennek már volt magyar rendszáma, nem kell még egyszer befizetni! - legalábbis így gondolom, mert a sógorom isemerősének az anyjának a nagynénje - aki még az ocsmányirodából ment nyugdíjba 10 éve - ezt mondta.
csak poén (ne vegye senki a lelkére)
És számomra a helyzet ugyan az: ismeretlentől veszem. Hogy mennyi lehet egy ilyen idős használt motorban a kilométer? Hm.. 100 000... Szóval az igazat nem tudhatom, még akkor sem, ha a tulaj állítaná.
Tény, hogy a fejidomosak tetszenek. És buli lehet egy retró géppel alázni az újabb technológiákat. Valóban nem szép de ez a modell valószínűleg nem is arról szólt amikor készült.
Így továbbra is maradok az ezüst Banditnál.
Helyettesíti a LEGO-t és egy jó csomó elfoglaltságot ad télire.Én gyakran művelem.
Alapjában véve ez a koporsósegg-fürdőkádidom-két lámpával viszont nagyon régi és őreg divat.
Mint a mama a szekrényben.
A friss pipik jobbak.
http://www.suzukicycles.org/GS...
Én simán vennék ilyet. Gyorsan bele gixer futómű, nem a harmatos, nem előfeszítőús Inazuma, és tööögáááz
Azért írtam hogy bizonyos bandit, mert egy 2 évvel idősebbet venne kvázi ugyan ennyi pénzért. Akkor meg ne mond hogy egy tisztázott előéletű, sokkal egyedibb ne lenne jobb. Műszakilag meg aztán sok különbség nincs köztük
mail publikus, ird meg, milyet szeretnel