Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r_vc-6181111
535 van a Borában... és húzós motorikus baja még nem volt. Most már lehet hogy el se adjuk.. mert amennyit érne (of course "hihető" 240 ezres óraállással így 11 évesen) annyiért hasonlóan takarékos és megbízható autót úgysem nem kapnánk.. meg igazából elég alacsony is most már az áruk.

Semmi jelét nem adja annak, hogy tönkre akarna menni. Jah, és tesztautóként kezdte pályafutását
Nyilván egy suzukit nem lehet egy napon említeni kinézet, kényelem, presztízs szempontjából egy német autóval. De ha lenne egy új ignisem, meg egy bármilyen új német autóm, a nyakamat tenném rá, hogy a német előbb menne szervízbe, ezt el kell ismerni.
Volt audi A4-em, ventóm,golfom, peugotom, meg fiatom. Az audiban elvileg csak 140.000 volot, de mindíg vettem rá valami apróságot, mint ahogy a többire is.
A haverom újonnan vett ignisében 180.000 van, és csak fékbetétek, olaj, meg vezérlés. Gyakorlatilag hiba nélkül ment ennyit, na ezt egy német manapság nem tudja.
Viszont szebbek, erősebbek, biztonságosabbak, csak szervízigényesebbek.
ja, ha már off. Ültem egy 4 éves skoda superb-ben. 316 ezer km volt benne. A tulaj szerint hibátlan, szemre 90 ezret lazán elhittem volna.
Malac passat?
Állítólag az újon jobb a szélvédelem, szerintem egyiken sincs egyáltalán. A régieknek puhább a futóműve, de más rugóval elöl, illetve gsxr rugóstaggal hátul lehet segíteni rajta könnyedén.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok,és mindenképp banditba gondolkozom. Vagy 600-as vagy 1200-es. Már mindkettőt próbáltam. (eddig csak enduro, meg cross motorjaim voltak) Nekem a naked jobban tetszik, de a szélvédelem miatt inkább az "S"-est választanám. Hamarosan megyek ki angliába munkát vállalni, és kint szeretnék venni motort, és szeretnék majd vele lábon hazajönni, és nagyobb túrákra járni. Ezért inkább az 1200est nézegetem. Nekem még a régebbi "kockalámpás" S változat még jobban is tetszik, mennyivel rosszabb, mint az újabb változat? Véleményekre,tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Köszönöm előre is a hozzászólásokat! Sziasztok!
Hát...még ez is lehet...
Hát..az igazság az, hogy autóban nem szeretnék Suzukit.
De persze ettől még lehet jó.
Nagyon bóvli az az utastér már ne is haragudj ez nem minőségi, ez egy alsó kategóriás kisautó belterének is csúnya lenne 2012-ben. A cvt váltó meg egy zsákutca volt mindig is az autógyártás történetében, mire kidobta mindeki, mert szar, arra a suzuki elkezdte használni
Amugy ne érts félre nem vagyok suzuki autó gyűlölő, csak megvan a véleményem róluk. Egyébként az "új" vasaló swift-ről jókat hallani, nem olyan fos a kasztni mint a régieké, minőségibb mindenben, tetszik,viszont az ára meg annyi mint a konkurenseké...
Nekem meg egy Passat 1.6 TD (21 éves) és szintén nem akar tönkremenni, elrohadni . Számomra ez az etalon motorgyártás és korrózióvédelem terén. Sok újabb és kisfogyasztásúnak mondott autós arcáról törlöm le a vigyort a fogyasztási átlagommal, arról nem beszélve, hogy ez alá be lehet nézni adok nagyítót a rozsda kereséséhez meg lámpát bárkinek, jókat szoktam mosolyogni mikor 4-5 éves autókon kipufogót kell cserélni mert elrohadt...ezen a gyári van még mindig és se nem lyukas se nem rozsdás. Manapság nem ér a típus két fillért sem, de anno egy vagyon volt az ára , biztos forrásból tudom, hogy 3 és fél új zsigulit adtak ennek az újkori áráért, és akkoriban még a drága autó minőségi elkészítéssel is járt, amit a kora ellenére meglévő állapota tükröz is.
Ez igaz a régi 1.0-1.3-as őskövület faék egyszerű hidrotőkés motorjaik elpusztíthatatlanok, a szerelők meg nem élnek belőle, inkább a lakatosok... a régi swiftek, balenok, vagyonőr pluszok karosszériái nevetségesen vékony lemezekből vannak és olyat, hogy korrózióvédelem még hírből sem ismernek. ami legalább 8 éve használatban van annak már a taposó foltozva volt minimum egyszer, meg lyukas a küszöb.
Csak a megbízhatóságot.
A minőség a Kizashi -tól kezdődik:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/kizashi/suzuki_kiz
ashi_2.4_sdlx_cvt_4wd_uj_jarmu-6035840
Nekünk van egy Wagon R (10 éves) és az a vacak csak nem akar tönkremenni.
Ahhoz még kellene nekem egy motor!
kisebb kell akkor cb250.Erőműben több is van 70-90ekm-rel kutya bajuk,pedig ütik őket....
CB 500 fajinabb,ha nem fér az árba akkor GS500.
Azt mondják a szerelők,hogy ha suzukiból (autóból) kéne megélniük,éhen halnának,pedig suzukiból van a legtöbb ,egyszerűen 300ekm-ig semmi nem kell bele... .Nekem nem suzuki autóm van...
Kezd egy kicsit a végéhez közeledni a "milyen motort" vegyek témakör.

Asszem az eddigi írott, hallott tapasztalatok, képek és lehetőségek a GS400 vagy 500 felé billentik a mérleget...
Bocsi, az olcsón fenntartható megbízhatóságra gondoltam :)
De biztos, hogy megbukik a vizsgán! Ugyhogy megoldásként add el nekem mert sportkipuffra vadászok
mért nem?,a nejem szeretne 1-et,de akkor nem kap
Szia!

érdeklődnék ,hogy a kormánykiemelő projéktben történt előre lépés,vagy nézzek(ünk) más beszerzési forrás után?
Ilyet én akkor érzek, ha kanyarból ki nyélgáz, következő elött meg nagy fék a program. Ilyenkor meggondolom magam, és visszakapcsolok 90-100, de az mindenhol módba. :D
Osztom a véleményed. Jól csillapított, jól beállított futómű mindenkinek jó. Pl nekem hintás Kawám volt, ha jött a kanyar, mindenki rám várt, nem keveset, pedig sikáltam a lábtartót ezerrel. Meglett a bandit, még erősen magázódtunk, de simán tartottam a lépést, meg nem értettem, a korábbi száguldozók miért "lassultak be".
Vagy ott vannak például a teleleveres BMW-k. Volt aki amúgy nem ment rosszul, megvette, 1 hét tulajdonlás után meg úgy hagyott ott minket, mint a pocsolyát. Aztán csak értetlenül nézett, hogy miért nem megyünk? Pedig mi próbáltunk :DDDDD