Még Varával meg DL-1000-el ,meg TDM-mel is felmennek gyári gummával a lassabb csoportban,bandival lazán aláznád őket túrás gummával is...igaz a DL-es elég állat volt,a sikánban sok sportmotort megelőzött.Egyszerűen kiáltt a nyeregből és a rázóköveken átment egyenesen párszor,mikor elnézte a féktávot.
Sajnálnám a bandit+közúton is 10-15 perc alatt el tudom melegíteni a Contikat,aztán már csak csúszkál össze vissza....ergo kellene rá vmi jó sportgumi....
A gépnek ideális egy külföldi CBR KB 2000-es évjárat haccázas.Lehetőleg enyhén törött kivitelben előről.Futóművezés után egy szett használt pályagumival kiváló lehet.
Egy futó és kocsi megléte szükségeltetik hozzá.És KB 30-50e.Naponként.
Laci Ismivel jót meccselhetnétek.
Széria karbis 650-es SV-vel 2:18-at tekert a ringen.
A Trabant se , voltak ott még kevésbé odavaló gépekkel.Jó kemény rugó előre- hátra,középsztender le ,gyári kipu le,azért hogy ne érjenek le,aztán mehet a veretés.Én bandival is felmennék simán.de már nem érdekel.
Háát voltam vagy 20xor kb,900-zal volt a legjobb nekem,a 600 nekem nagyon forgatós volt,nem éreztem a sikánban sem jobbnak.A Tuano kölcsön moci volt óvatosan mentem vele,de nagyon jó a futója meg a féke(-factory változat volt tiszta öhlins meg minden),de nekem ringen a hasalósabb stílus jön be a kiülés miatt.Én nem estem sosem, max kirongyoltam féktávon,körülöttem azért potyogtak,de sokan meg is előztek,kb ennyi.Sztem aki sport mocit vesz annak kötelező a ring.Ja és még széria kétütemű trabanttal is voltam rajta
Hát szotyi pont ezt tette velem a kanyarban szombaton.
Pedig ott én már elfordultam vagy 50-szer.
De ezt most megjegyeztem magamnak, majd jól visszaadom neki.
De ha valaki tud jó áron valami jót hátra, nem ragaszkodom ehhez.