Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sanyi, az email címem wandiz@freemail.hu.
Nekem ugyanez játszik, nagyon óvatos vagyok, de volt már, hogy benéztem.
Nézd meg ennek a videónak az elejét.....


http://akmt3.extra.hu/erikhelp...
Nagykörösi út
Na az Én hozzáállásom ilyen esetben: FÉK................

Ha olyan ívű a kanyar hogy nem láttom be: FÉK...........

Ismeretlen úton max 100 a tempóm.....

és még sorolhatnám!
Szóval attól hogy menne a gép - nem muszály húzni neki.....
Ráadásul túrás csávó vagyok, ahol a történet nem arról szól hogy 120-160-al peregjen a táj mellettem.
Ha menni akkarok arra ott az autópálya (most jöttem meg épp Szigeszentmiklósról).....kicsit kiégettem a kályhacsővet:-))))))
egy biztos! Nem bántam meg hogy a Banditát választottam szeptember 25.-én
ha nem felejtem el a gyári cső teszteléséről tudok fotót rakni...
Egyszerű. Akkor egy Hepcot kell venni, és azt soxorosítani.
A többi jónak tűnik ránézésre. A kéken lévő még ráadásul qrva ronda is.
Aki ezt tervezte, az igen nagy kihívásokkal küzd alapvető mechanika/fizika, vagy akár a józan paraszti ész területén.
A kéken lévő csövön messziről látszik, hogy szart sem ér. Már látom előre a lelki szemeimmel, ahogy megcsavarodnakk a felfogató laposvasak, és a cső meg beszakítja a deklit. Akár egy sima eldőlésnél.
Hali Zöldi. Kurvára egyet értek veled. Teljesen igatadvan. Lehet,hogy valaki " nem döntögetös " vasárnapi motoros,akinek csak a gumija közepe kopik de egy ilyen vas miatt én sem perecelnék.Üdv: Szabi
Volt fehling, határ szar.
Próbáld ki, kanyargós helyen laksz
á, mikor döntök én annyit, nehogy már egy gyári bukócső miatt legyen perec ....ráadásul az nem is 3 ágú vas, ami ugye jobban védene lsd. Fehling
Nem tom, ez ennyire reáis veszély?
ja, jött a mail közben, hogy miért nem bírok olvasni......van benne egy csomó csík meg kör, de vegyes színekben(random). Megpróbálom módosítani, meglátjuk. Mondjuk túl sokat nem bukok rajta ha nem lehet...
Blue, ez az eset merre történt? Ismerős a hely, olyan mint a berényi electrolux parkoló.
No akkor képzeld el a következőt, bárkivel megeshet: Mész egy ismeretlen úton, nem lövöd neki, viszont egyszer csak jön egy váratlanul szűkülő ívű kanyar. A szokásos dőlésszögeddel nem tudod bevenni, a szembesávban jönnek. Nincs más, mint borítani. Alapesetben beveszed, szikrázó lábtartóval és ötszörös pulzusszámmal. B esetben elnyalsz, mert a bukócsöved kiemeli a motort alólad.

Már sok helyen leírtam, de a Banditra kapni nem nagyon lehet nemleérő bukócsövet. Kivétel a hepco. CSinálni lehet. Vagy gomba. Az LSL majd" 30 rongy, de ebayen van 30 euróért német, zsír új.
Nem, csíkszettet rendeltem akciósan, lehet h elbaszarintottam...600 ft az egész, jössz 3 kilóval
Ezzel a bukócső témával belémhoztátok az ideget, most akarok felrakni egy givi csövet. Már megvettem. És döntögetni is fogok, de baromira nem szeretném ha kitolná alólam a motort. Szerintetek aggodjak? Mindenesetre már agyalok hogyan tudnám kipróbálni hogy mi ér földet először. Van otthon osb lapom, ráülök a motorra, és megkérek valaki tolja be a kerekek alá. Én nem a motort fogom bedönteni, még nézni is rossz azokat a képeket
Ha túl sok van, és jut, akkor engem is érdekel egy része, ha fekete színű. Mostmár aktuális. :)
Úgy tudom Blue-ék is vagy ötfelé osztottak egy ívet.
csak a blokot védi..a többi csilingelő alkatrész egy kisebb(komolyabb 40-50lm/h) csúszásnál leér...(még a tank is baszívja a levegőt... ) Sztem.
Mennyit rendeltél mert csak lepedőben lehet rendelni --azt hiszem..-szóval mind kell vagy pontosan annyit rendeltél ami kell...? csak mert ha marad felezhetjük a lovét...
A bukócső miatt viszont ennyi baja lett a blokknak


SEMMI

Szóval nekem ezért kell a cső......nem azért mert alapban szeretném kiprobálni, hiszen ha ez a vas megfekszik, akkor az nagyon sokba lenne.......
Index, fejidom, tükör, fényezés, kormány, tank, ülésidom........és sorolhatnám, hiszen minden lefog érni
természtesen ezzel is egyetértek!
De mint mondom....nekem rendesen van majrécsikom.....nem vagyok az a kanyarvadász, döntögető bajnok.......
Így meg eleve nem leszek:-)))
Ez számomra egy kis plusz biztonságot nyújt (agyi alapon:-)....mert mostanában megfeküdt pár GS kollega, és biza ha nincs fent a bukócső akkor a blokk kerül gyalu alá.....mert biza az mentette meg a motorjukat.


PL Erik esete....
Ha nincs bukócső akkor a padka úgy ahgy van, leszakitja a blokkot mikor a moci felcsúszot rá