Kukk ide. Ez nem egy húde nagy borítás, a lábtartó sincs lent, de nem sok híjja. Nézd meg, mekkora a távolság a blokk és az aszfat között. Ha bukócsövem lenne, már szálltam volna. Közúton sem művészet ekkorát borítani, a Bandi adja magát a hozzá hasonló fosósok alá is
Úgy kéne belőni, hogy a lábtartó érjen le hamarabb, mert azt megérzed, és büntetlenül fel tud hajlani, és tudod, hogy ott a határ.
Az új mocimon nekem is van bukócső, állítólag gyári, de a fene tudja, szemre eléggé kiáll.
Ez így nem reális ám!
Ha mész vele, akkor a súlyod, és a centrifugális erő jócskán összenyomja a telókat, akkor sokkal közelebb lesz a földhöz, mint így. Ehhez még jön esetleg egy huppanó, vagy kátyú - ami ezen a szélességi és hosszúsági körön elég gyakori -, akkor már le is értél vele.
Válaszoltam is a mailedre!
Bocs hogy későn, de ma csúcspontra érkeztünk:-)))
Kész van végre a vas
Itt ér le a földre..... szóval alattam biztos nem emeli ki az első kereket, mert Itt Én már meghaltam:-))
Ez egy kicsit félrevezető. Nem Bandit tali lesz Siófokon, hanem egy közös gurulás egy megállóhelye, ahol megütköznek az északi és a déli banditák.
Ott várja be egymást a bp-i és szexuárdi csapat, pihenő, pisi, kaki, cigi, kaja(?). Szóval nem fogunk ott legelni egész nap, hanem x idő után megyünk tovább körbegurulni a Balatont.
Ettől függetlenül szívesen várunk minden banditát, és nem banditát ( ), akár a siófoki találkahelyre, akár a guruláshoz csatlakozva!
Küldj nekem róla képet.......
Meg infókat! (név, cím , kontakt, ár...stb)
Ha más nem felteszem az oldalamra, és csinálok egy kis ingyenreklámot a fickónak
Teljesen a gyárival megyegyező méretű van fenn elől, pont akkor kezdték el gyártani amikor én vettem. Hátul meg magasabba pereme kicsivel, csak oylanba van. nem yolan szép, de nagyon jó!
Sziasztok csatlakoznék a gumis témához,nekem 5000km-t birt ki a gyári guma közepesen ovatos vezetéssel.Vettem helyette egy d 208at de még nincs fent elötte megadom a kegyelemdöfést a réginek.
Amugy zöldivel full egyetértek mármint 5000fölé forgatni felesleges a nagy bandit,akinek kevés az vegyen busát vagy b-kinget
Szerintem oldalidommal 2.212 000 ezerért kapott 1250 ellen 6-7000-res fordulaton autópálya kivételével nem sok sansza van egy 600-as sportgépnek 2.5 milláért. Kanyarban nyernek néhány métert, kigyorsításkor rájukver a Bandit 10-et. Csakhát ehhez pörgetni kell. Még a 164LE XX-nek is tud ujjat mutatni az 1200-as.
Gyári gumi, átvételnél kérdeztem az eladót mit bir a hátsó ? Mire Ő ahogy használod ha kihasználod a nyomatékot akkor 3000 Km- nél csere ( motor revü- ben tesztelik az 1250-est 30 e körül járnak vele nemtom hányadik gumival ! ) ha finoman tolod akkor 6-8 e nél kell cserélni . Nálam 7-et élt a hátsó ( D 218 ) de a határait nem tapasztaltam rettenetesen YOL tapad sztem melegen. Most pilot road van rajta 4 e van benne de hihetetlenül yol birja és a tapadása is megközeliti a sportmax-ét pedig ez turagumi én fele annyira sem kopik ! De mivel ezt használtan kaptam és az elsőnek a széleit ( még gyári ) sikerült lecsapni hamarosan csere lessz conti road attacra a tesztkben ha lehet hinni a legyobb ár értékarányu gumi amely felveszi a kesztyüt a michelinnel és a metzellerrel , persze féláron ! hát ennyi SZÉLES UTAT
jaa blokkok biztos jók,de még nem kerültek felhasználásra
A banditos dolog meg nem nekem lnne hanem haveromnak, ha ezt neki továbbitom hogy kit keressen ugyis megoldható?
Visszanézegettem a fórumban a reagálásokat, sajnálom, hogy ilyen visszás érzéseket keltett a cselekedetem. Egyébként maximálisan egyetértek Devil 3996-os hozzászólásával!
Én mégis azt mondom, sokkal jobb ránézni, mint, ha két napig dolgoztam volna valahol és úgy megveszem a gyárit, így örökké eszembe jut, ha ránézek, hogy a saját kezem, kezünk munkája van benne. Nem titok, több gyári weblapról, több szemszögből készített fényképet szereztem be, így gyakorlatilag a kialakítása teljesen megegyezik a gyárival, tehát a teherbírása ugyanaz. (ha nem erősebb) Sajna S betű nincs rajta... utána elvittem egy műanyagozóba, azt hiszem 1500-ért olyan kemény műanyagot tettek rá, hogy a gumipókot is bírja. A túratáska tartót 3 csavar rögzíti, azt nem szoktam használni, csak ha szükséges.
A dobozt a következő helyen találtam: Moped 91 Kft. http://moped91.com/portal/webs... Prymacy 49 literes. Gyárilag adták hozzá a doboztartót, sinnekkel együtt, így csak rögzíteni kellett a tartómon. Piros színű fényvisszaverő van rajta, ami ezen az oldalt nem látszik de a motoromon láthatod. Amikor nem használom a dobozt, a tartó akkor is designes, (szerintem, lásd az első képet,) szóval nem kell hozzányúlni, egyszerűen lepattintható és felhelyezhető.
Mennyire tartós? Néhányan mondták, hogy ne vegyek dobozt, mert nagy sebességnél leeseik. Én, mi általában kb 100-110-el utazunk, dönts el, hogy ez mennyire nagy sebesség, de miután felszereltem telepakoltam, hogy "rá kellett állni, hogy becsukjam" és megcibáltam 140-el kb 100 km hosszan. A doboz meg sem mozdult. A kialakítása olyan, hogy az utas nyugodtan neki tud dőlni, szóval kényelmes is.
Még annyit, hogy korábban a GS 500-amhoz volt Bagster tankbőröm. Próbáltam a Banditra is keresni, kb 40 ezerért kínáltak Pesten az egyik boltban. Elvittem itt Debrecenben egy autóüléshuzat (!) készítőhöz, mondtam, hogy ilyen kéne, csak erre a tankra, 10 ezerért gyári minőségben elkészítette. Ha érdekel valakit, a szabásmintát elkértem, pillanatok alatt meg lehet ismételni. Lehet, megint valakinek jobb inkább dolgozni a drágábbért, nekem jobban tetszik, hogy egyedi, tuti, hogy ilyet nem fogok találni senkinél.
Tessék.... Ilyen csővek vannak a neten