Érdekes.......ha nekem fent van egy ekkora tanktáska a kopasz motoromon,160-nál még vidáman üldögélek bármeddig,na ezért nem teszem fel,a 140 is bőven elég!
Csak 400 pályán. Egyébként a 3400km-ből, ami ezen a túrán volt, összesen talán 600-at mentem autópályán, azt is a teljesen érdektelen szakaszokon (Bp-Karlovac, majd Szeged-Bp). Így jóval több idő maradt az érdekesebb részekre.
Azt nem mondanám hogy a másod rendű utakon nincs rendőr, mert szerintem ott van a legtöbb (legalább is a mi környékünkön) városokban város szélén. Nem tudnál menni 100 km hogy ne találkozz legalább 1 rendőrrel
Gondolom Karvlovac után Senj volt a cél.. na az pestől 500 pályán karlovacig, 700 tekeregve (nem a pálya mellett) Nekem valahogy szimpatikusabb lenne a 700 pálya nélkül
Én is kerülöm az autópályázást, de van, amikor ésszerűségi okokból inkább ott megyek. Pl. a legutóbbi nagy túrán az lett volna a hülyeség, ha Karlovacig nem autópályán megyek. Pesttől odáig nem túl sok látnivaló van az úton, viszont település település hátán meg nagy forgalom annál inkább...
Szerencsére még van annyi szabadidőm, hogyha elmegyek motorozni ne kelljen az idő szűkössége miatt több száz kilométereket autópályáznom.
Meg hát az autópályázás az se nem motorozás, se nem élvezet.. és általában még csak szép látványokkal sem kecsegtet. Ha autópályán kell motoroznom az olyan mintha szándékosan magam akarnám büntetni.
(Ítéletidőben éjszaka sokkal jobb mint bármi más alternatíva.. )
Szerintem ez egyén függő ki milyen papír kutya...Nekem semmi bajom nincs a menetszéllel talán a mellettem elsuhanó kamion hozadéka zavar kissé megspékelve egy kis szembeszélel. Meg a pályázás mivel nekem egy Austria 500 kilométer autópálya M3-as M1-es, a grandturizmók után 160-es utazóba haladni kicsit megterhelő fárasztó. Mindig irigyeltem őket mikkor megálltunk egy pihenőnél és kérdezték hogy bírod a tempót?
Én éreztem, hogy bizony 500 km-er már bizony fárasztó az autópályán.
Én simán visszaülnék egy pucérra. Bár elismerem hogy nem kevés pozitív tulajdonsága van a teljes szélvédelemnek.. de valahogy a pucérság hátrányai kevésbé zavartak mint a tökéletes szélvédelemé
A,
Még nem vettem észre hogy kinőttem a bőrruha ujját.
B,
Nem kirakatnak használom a motort.
Igaz nem 90e nél tartok de évi 10-12e-ret belerakok enélkül a vizuális környezetszennyezés nélkül is.
Semmi sem felesleges, míg ki nem próbálod ne ítélkezz, ha ráülsz egy FJR-re ami kissé többe kerül mint a bandit akkor majd rájössz, hogy nem fog orángután hosszúság kezeid nőni a menetszéltől.
Persze ezt nem azoknak a motorosoknak találták ki akik a garázsban nézegetik hogy milyen szép motorjuk van.
Amerikába aztán lehet tesztelni sokk ezer kilométeren át és a gyártó is 1937 óta gyárt plexitet.
Régi csoperes haver FJR-re ülve mindig ezt mondja nekem, soha nem ülne még egyszer idom nélküli motorra.
Meg hát az autópályázás az se nem motorozás, se nem élvezet.. és általában még csak szép látványokkal sem kecsegtet. Ha autópályán kell motoroznom az olyan mintha szándékosan magam akarnám büntetni.
(Ítéletidőben éjszaka sokkal jobb mint bármi más alternatíva.. )
És minek loholsz grandturizmók után?
Így nem élvezed a tájat.
Én éreztem, hogy bizony 500 km-er már bizony fárasztó az autópályán.
Még nem vettem észre hogy kinőttem a bőrruha ujját.
B,
Nem kirakatnak használom a motort.
Igaz nem 90e nél tartok de évi 10-12e-ret belerakok enélkül a vizuális környezetszennyezés nélkül is.
Persze ezt nem azoknak a motorosoknak találták ki akik a garázsban nézegetik hogy milyen szép motorjuk van.
Amerikába aztán lehet tesztelni sokk ezer kilométeren át és a gyártó is 1937 óta gyárt plexitet.
Régi csoperes haver FJR-re ülve mindig ezt mondja nekem, soha nem ülne még egyszer idom nélküli motorra.
http://youtu.be/aiXEmA-gDb4
Edz a szél ellen inkább.
Az tompítja a sokkot.