Jetforce csöbörből vödörbe.
Ugyanaz az inyektor csak kurvakevés van belőle és pug blokk az alap ami nem egy strapabíró.
Ergo ritka és drága,és el fog romlani.
Kell ez neked?
Most, hogy belekerült az új gyertya, pöpecül mükszik, de ha ezt is kinyírja 2-300 km. alatt, aszem férjhez adom, és szenvedjen vele a szerviz, ahol befojtanák a Peugeot Jetforce-be.
Az a baj, hogy a Peugeot-ról túl sok infóm nincs.
Ami keveset a neten találtam, elég vegyes vélemény.
Egy biztos, hogy szép, meg jól megy, de lehet, hogy az is szopóroller lesz.
Nekem volt 2 évig Keeway F-Act 2T-m. Újonnan vettem...
Első évben beleraktam 8500-at, második évben odaadtam öcsémnek,
aki futárkodott vele... mire két éves lett 18.000km volt benne,
ekkor kellett cserélni komplett variátort, szíjat, akkut és gyertyát.
A kötelező "szervízen" kívül soha semmit nem költöttem rá, soha sehol
nem hagyott ott, átlagban 2.8-at evett.
Csak szép emlékekkel tudok rá visszagondolni...
Nekem yamaha neos-om volt, 13800 valamennyivel adtam el, nem volt soha semmi baja, bazi nagy sisaktartója volt, nagy kényelmes taposója, túrázni is szoktam vele, 5 literes benzineskanna elveszett a sisaktartóban . Régi szép idők mikor a 200km-es kis túrázás még fél napomat lekötötte .
Egyszer odaadtam a sulinál egy babettás osztálytársamnak had menjen vele az utcába, olyan fültől fülig vigyorral jött vissza, mintha egy hayabusát adtam volna alá egy próbakörre
Loobman: elvileg írták fórumokban hogy egy-két embernek nem zárt rendesen a tartály alján lévő O gyűrű és ezért folyt el az összes olaj. Úgy tudom a "gyártó" erősebb rugót tett be, így már nincs ilyen hiba. Nekem még csak egy hete van fent, de teljesen ok. Az olajzó fej nagyon ötletes, gyakorlatilag egy kettévágott gyorskötöző az olajzó, ezen csurog végig az olaj és így keni a fogaskereket. Egy szívás van, nagyon kényes a rendszer, hogy folyamatosan lejtsen a cső a tartálytól, mert ha egy kis kunkor is van benne már nem fog végig folyni az olaj.
Valakinek ígértem tesztpucolást a kidörrentő leömlőjére az "OPTI GLANC " spray-vel.
Jövő héten jön árum, közte lapul a "lámpás" amiből ha felfedi ki volt, előhívjuk a szellemet hogy szikrázó és fényes legyen az a leömlő!
Nos? Ki volt?
Nöm.Sárvédő alatti kis májkrémesdobozszerűség hátul.
Mérj egy nyomást indítózás közben.
Lekapod a csövet ami onnan jön az inyektor felé és rászermányolsz egy sima keréknyomásmérőt valahogy.
Majd indítózol.
2-3 fordulat után kell lennie 5-6 bar nyomásnak.
Ha 3-4 van az már necces.
De nem kell rögtön venni.
Keress rá az SH tuningra ők profin újítanak fel kompresszort sorozatban.
Beküldöd a szart küldenek jót.
Én vettem felújítószettet az is megoldás de nem tartós viszont olcsóbb relatíve.
Akkor lehet, hogy tényleg a kompresszor, mert ebben 13000 km. van.
A kompresszor ugye nem azonos az AC pumpával, mert az már tavasszal szarakodott, de a "spuri-tol" meggyógyult.
Mennyibe kerül hozzá egy kompresszor?
Köszi, de venni egyelőre sajnos nem tudok, mert nincs rá keret. Télen már remélhetőleg lesz.
Az összefutási lehetőséget köszönöm, valamikor szeptember végén (ha meglesz még addig a motorod) élnék vele! Addig sajnos nem lesz időm még csak motorozni sem...
Ugyanaz az inyektor csak kurvakevés van belőle és pug blokk az alap ami nem egy strapabíró.
Ergo ritka és drága,és el fog romlani.
Kell ez neked?