Nekem is hasonló a problémám. Igaz nekem 30ezer km van csak a láncban, de már morog. A sajátomon ennél nagyobb kopást láttam. Remélem én is megúszom csak lánckerék cserével, és nem más valami kezdett kikönyökölni rajta.
Amúgy nekem már egyéni rekord , mert ez elsöt 24 ekm után cseréltem, a 2-ra már sokkkkkkkkaaaaaaaalllllll jobban fiiiiiigyeltem így az már 27 e km -t kanyarodott!
Mennyi most egy első lánckerék?
Jól tudod ! Ha 10-én délben veszed akkor a 10.-én 0óra 1 perctől érvényes tehát előbbről! A lejárata utólsó nap 23,59 értelem szerűen! Az utólagos matrica vétel is működik mivel nem ott azonnal indítják a bírságolást . Bont ez a kibszás ha este 11kor veszen jegyet azzal szinte egy napot buktál! De googlizd ki valahol leirják bővebben
Kezdett kattogni a láncom,(40e-van benne) és elölről jött a hang.Kicseréltem az első lánckereket, amely már egyszer megkerülte a földet, és most újra csend van! Remélem még 40e-t kibír a lánc!
Én csak műmájer motoros vok, és a szerelésnél is megmaradtam a verhovina szintjén, de én arra gyanakodnék, hogy esetleg valahol fals levegőt szív.
De mindenképpen kérdezz meg valakit, aki napi szinten foglalkozik motorokkal.
Üdv!
Egy kis segítségre lenne szükségem, 400-as banditnál olyat tapasztaltam hogy fordulatról visszaengedve a gázmarkolatot nem esik rögtön le a fordulat csak pár másodperc múlva , akkor viszont mikor eléri a 2500 hirtelen leáll.És az alapjáratot sem tudom rendesen beállítani.Mi lehet ennek az oka. Karbiszinkront csináltattam de azután sem lett sokkal jobb.Olyan érzésem van mintha nem menne minden henger alapjáraton, mikor viszont 3000-es fordulat felé megy akkor jól pörög és nincs vele semmi baj. Ennek mi lehet az oka?
Ma vettem rá gyárit,még akartalak hivni is de ,sürgős volt hétfő műszaki.
Mondj rá jó összeget és tiéd!70 7714555,tudod!
Louisos 269eu volt ujonnan,kb két éves lehet ránézésre.neked a felénél is kicsit kevesebbért adom,de te ajánlj!
Banditák.
Sajnos én még úgy emlékeztem, hogy elég aznap megvenni a pályamatricát, amikor mentél....mármint még aznap 24 óráig.
Hát ezt benéztem. Pénteken lerongyoltam a Balcsira mocival és ott vettem meg a 10 napost. Ott közölték velem, hogy az baj, mert akkor már késő.
Hazafelé egész úton a kamerákat néztem. Hátulról egy sem fotózott...pályaautót meg nem láttam.
Szerintetek?
Bátran ne kíméljetek!
Amúgy nekem már egyéni rekord , mert ez elsöt 24 ekm után cseréltem, a 2-ra már sokkkkkkkkaaaaaaaalllllll jobban fiiiiiigyeltem így az már 27 e km -t kanyarodott!
Mennyi most egy első lánckerék?
De mindenképpen kérdezz meg valakit, aki napi szinten foglalkozik motorokkal.
Senkinek sincs az itt.
Egy kis segítségre lenne szükségem, 400-as banditnál olyat tapasztaltam hogy fordulatról visszaengedve a gázmarkolatot nem esik rögtön le a fordulat csak pár másodperc múlva , akkor viszont mikor eléri a 2500 hirtelen leáll.És az alapjáratot sem tudom rendesen beállítani.Mi lehet ennek az oka. Karbiszinkront csináltattam de azután sem lett sokkal jobb.Olyan érzésem van mintha nem menne minden henger alapjáraton, mikor viszont 3000-es fordulat felé megy akkor jól pörög és nincs vele semmi baj. Ennek mi lehet az oka?
Mondj rá jó összeget és tiéd!70 7714555,tudod!
Louisos 269eu volt ujonnan,kb két éves lehet ránézésre.neked a felénél is kicsit kevesebbért adom,de te ajánlj!
Csak tunnám honnan vetted hogy utólag köll?
Sajnos én még úgy emlékeztem, hogy elég aznap megvenni a pályamatricát, amikor mentél....mármint még aznap 24 óráig.
Hát ezt benéztem. Pénteken lerongyoltam a Balcsira mocival és ott vettem meg a 10 napost. Ott közölték velem, hogy az baj, mert akkor már késő.
Hazafelé egész úton a kamerákat néztem. Hátulról egy sem fotózott...pályaautót meg nem láttam.
Szerintetek?
Pedig nem volt meleg. Kabátban voltunk fent