Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valahogy nekem ezeket a firlefrancos cuccokat nem igen sikerült tesztelnem.
Eső a 35000 Km alatt 2x kapott el 10 percre.
Abból az egyikben nem volt nálam az esőcucc.
Gyűlölöm az esőcsizmát mert nem lehet benne rendesen váltani, fékezni. Nem használom. A csizmám nem ázik be.
A bandit ülésnek nem a keménységgel hanem a formájával van gond.
Ha valami puha szart teszel bele nem az út visszajelzéssel lesz gondod hanem bizonytalannak fogod érezni. Az extra kényelmes üléseket zselés ülésnek hívják.
A vezető ülését szélesíteni kicsit kagylósítani és az az elb@..t két élt kell kivenni. Az utas elejét meg kell emelni.
Meg egyébként is "Gyúrjál waze".
Dehogynem. Ugyan ezt a képet a netről szedtem, de ezen is látszik, hogy adtak kicsit is meg nagyot is
Na most már ezt is tudom
Apropó esőcsizma. Végülis Homasitában vettem 3800-ért, szintén tesztelve. Hibátlan
Egyébként nekem az esőcsizma a legfontosabb, mert ha csak simán eső utáni útszakaszon megyek (osztrákoknál majdnem 100km volt ilyen 18 fokban) és ha nem szárad fel az út folyamatosan veri fel a vizet az első kerék és ugyanúgy beázik a csizmám.
Munkavédelmi boltban 3-4k-ért lehet kapni. Olyanom van nekem is, asszonynak is. Még saválló is Dolomitokban teszteltem is, csak esőben
Na utánanézek ilyen esocuccnak. Kesztyum van tartalék. Zoknim maximum vizes lesz... amugy mi a fene az a kacsaszalag? Ezt még sose hallottam.
Bekocogsz a helyi illetőségű munkavédelmi bótba és 2-3e körül veszel egy kétrészes esőruhát.
Próbáld fel hogy beleférsz motoros gúnyába.
Esőcsizma nehéz eset de nekem még nem kellett viszont a teszkószatyor+kacsaszalag megteszi.
Kesztyű passz az gebasz ha átázik.
Vigyél pótkesztyűt.
Első mosásigvagy nagy ázásig elég jók, de utána kell impregnáló amit lehet kapni, de a legjobb a külön esőgúnya...
Esoruhám sajnos még nincs, mert sose kellett. 4 év alatt 1x se áztam meg, de gondolom az is eljon mindenkinek A cordura gunyák mennyit birnak ki átázás nélkul?
Majd megdöglöttem a melegtől..............eső meg a Bodensee partján egy WV ablakmosójából jött.
Ezúton köszi neki.
Esőcsizmát meg esőruhát csomagolj, akkor nem lehet gond. Amikor mi voltunk minden este esett az eső, szerencsére nappal jó idő volt (július vége)
Cortina d´Ampezzo kornyékére. Osztrákiában lesz a szállásunk, kb. 10 km-re az olasz határtol (Sillian). A "banda vezeto" szerint szeptember kozepénél van ott a nyár Legalábbis eddig ha voltak, mindig szeptemberben volt a legstabilabb az idojárás, de majd elválik. Nem voltam még ilyen "hosszabb" turán, remélem nem szivom meg az idojárás miatt.
Goldwing?
Nézd meg a szuper kényelmes fotelomat...,igaz ez már nem nyereg,hanem fotel....
Én nem értem ezt a kormány magasítást...sportmotor után meg még sok moci után nekem szuper kényelmes,pedig 187cm vagyok rövid karokkal....Gyors mocihoz nyilvánvaló,hogy kicsit előre kell dőlni,nekem kicsit lehetne lejjebb is... .Egyenes háttal nem is jó tépni,mert a szél is tép
Bocs, még most is megkíméltebb!
Azért a tiéd kicsit megkíméltebb volt!ennél.
Ha nem számítana az esztétikum és tele lennék lével, biztos a sor4 versysre mozdulnék. Sokáig azt mondtam, nem lehet ezekkel az emeletes tehenekkel igazából endurózni.
A múltkor tett fel egy srác a bmw fórumon krosszpályás menést 1100gs-sel. Azóta máshogy gondolom :D
Mondom..............tápos Z1000SX.
Én a nagyra gondoltam, az sor4 túra enduró.. már leírni is vicces
A sima versys sorkettő a mostani meg egy tápos Z1000 SX
Vagy inkább Versysnek