Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, de akkor honnan lehet tudni, hogy mennyi az ideális? Érzésre?
Udv Albaniabol
Nem kell tulspirazani, az a gyari gumira vonatkozik. Pl sportgumiknak joval kisebb nyomas kell. Meg gyartonkent elter, mennyit ker. Sosem fujtam amugy hatul 2.v fole, nem is volt bajom
Ez a link is ezt írtja, meg hát ugye lengővillán is ott az érték matricán a lánc felöli oldalon.
Amúgy nekem is hihetetlen volt sokáig, mert az gsx -en is 2.5-2.5 bar, de utassal hátul 2.9.
Nezd meg a Faborynal.
Vegso esetben Suzukinal is lehet rendelni. Egyszer egy idomtarto csavart hagytam el, sehol sem volt hasonlo sem. Hosubaban ott volt 3 nap alatt, igaz valami 500ft volt.
Ok, váram a mailt.
suzuki86@citromail.hu
pentekre kb
holnap reggel.kuldok mailt
minosegi baj nem volt eddig
valaszoltam ;)
a szelepfedel 7e kb, a gyertyafurattomitesek a dragak, 1600 darabja.
Ha kellene akkor mikorra tudnál szerezni?
Megfelelő minőségű az utángyártott?
Mikorra tudnál pontos árat?
Küldtem mail-t...olvasd el kérlek, kösz.
tizes kornyeke egy utangyartott
Leszedem majd a pipákat és megnézem, hátha ez a baj...
Tudja valaki mennyibe kerül egy hengerfej tömítés?
Érdekes, az 1250-n hátul 2.9 egy és két személlyel is. Pedig súlyra nincs nagy különbség. Miért van ekkora eltérés a kettő között? Elöl nálam is 2.5..
A gyertya fészkek alján van egy hosszú furat, aminek a vége a kipufogó csonkokhoz vezet. Arra szolgál, hogy a gyertyák környékén ne tudjon összegyűlni szennyeződés (olaj, esetleg víz). Sztem a szelepfedél tömítésed szivárog (a gyertyafészkek körül lévő 4 tömítő gyűrűből valamelyik) ezért a gyertyákhoz szivárgó olaj távozik ezen a furaton.
Köszönöm
Hivatalos 2.5-2.5 bar elöl hátul, meg két személlyel is.
Köszönöm az infót.Én eddig elől 2,5, hátul 3-mat használtam de úgy éreztem nem jó.És látom senki nem használ ennyit
Én pl. nem szoktam belőle nagy ügyet csinálni (egy személy két személy), elöl 2,5 hátul 2,8. Télen-nyáron
Én elől 2,2,hátul 2,4bart alkalmazok,ha nagyon ritkán kétszemélyezek akkor hátra 2,9 bart használok

De szerintem több értéket fogsz itt "hallani"
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy a 1200-es Banditnak mi az ideális keréknyomása? első hátsó egy személy két személy .A válaszokat előre is köszönöm
Megnéztem, a hűtőm fasza nem sérült. Ma lemosom, megyek vele egy karikát, talán utána jobban látom.
Van még egy vastag, rövid fém cső, ami a hengerfejből jön le a blokk aljáhuz, kb. 10-15 cm hosszú. De csavarokat nem látok rajta. Abban gondolom olaj megy? Olyan mintha közvetlenül a kipufogó csatlakozástól jönne, de ugye onnan nem jöhet, gondolom a menetszél elvitte már mindenfele.
Elhagytam ma az egyik láncvédő tartó csavart. Ahogy nézem, szinte az összes Suzuki típusnál ezt használják. Nincs esetleg valakinek ilyen?
Azokban színtiszta szűrt levegő jön a légszűröböl, és hozzá van keverve a kipufogók előtt ,még a hengerfejben a kipufogó gázokhoz, hogy kisebb legyen a káros anyag kibocsájtás. Biztos nem onnan olajos. Nem lehet inkább követ kapott a hűtőd, és az nedvedzik hátrafelé?
azok kartergáz csövek,olajnyomás nincs bennük,mondjuk némi olaj pára azért akad,nekem egyszer lejött a busán,de hang is járt vele..olajos nem lett a blokk...