Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szomszédok mindig dobálnak kővel, a vadgerlék, és fácánok, vaddisznók, őzbakok, is komoly veszély forrás, nem beszélve ha lövöldöznek rád ez legalább megvéd mindentől!
Füles vényúl plexi avagy hogyan rakjunk minnél nagyobb törhetetlen hótolót a motorunkra a "szél ellen" Vol 2.0

Vizuális környezetszennyezésre nem volt elég a buszszélvédő.









Vérszívás visszajár.
FIGYELEM! Füles Vérnyúl Plexi Projekt.
Több email váltást követően a posta költségről a következő üzit kaptam...USPS freight estimate for 4 bulk packed in one box $81.80 az az USPS árufuvarozási becslés 4 ömlesztett csomagolva egy dobozban $ 81,80
Tehát mai napi árfolyamon számolva a postaköltség a 4 db Füles Vérnyúl Plexire 18-ezer HUF kb.
A plexi ára darabonként $179.95 (39700 HUF)
Postával Címemre 4 darabra leosztva kb...44200 ha jó számolok és ebben még a vámtarifa nincs benne.
Az érintetek kérem jelezzék, hogy a fenti hozzávetőleges áron beszerezhető Füles Vérnyúl Plexi érdekli a kedves fórumozókat.
A vámról ha valaki tud információval szolgálni az kérem ne fogja vissza magát.
Hogy ne legyen zsákba macska a projekt több infó itt a Füles Vérnyúl Plexiröl!
Hölgyek,Urak!

Jövő csütörtöktől,(09.06-tól) vasárnapig gurulnánk egyet Bled környékén.Eddig 3-an vagyunk,ha valaki csatlakozna,szívesen látjuk!

Elérhetőség: norbi.nagy@magocs.hu vagy 20/344-0661
Nem gondolod, hogy le fogom írni nagy nyilvánosan miként is bújok ki a fizetés alól... Na jó kivételt teszek de Ha már a kedves rendőrbácsik is elbujkálnak a mérős autóval, és mint akit egy sötét utcán leütnek jelezvén egy héttel, hogy bemértek. És nem kel ahhoz Orbán Viktornak leni, hogy a közigazgatási bírságot megszüntessék. Ha az üzembetartó egy kölcsönadási szerződés másolatával tudja igazolni, hogy a gépjárművet egy általa kölcsönadott Román vagy Ukrán állampolgár vezette akkor miért büntetnék az üzembetartót? És ha ez egy magyar állampolgár akkor természetesen a szerződésen szereplő személyt fogják megbírságolni ha elismeri. Viszont ott a ha. De miért ne ismerné el? Mivel a két ország között nincs egyezmény, és bemérnek egy Román rendszámú autót akkor miért is nincs közigazgatási eljárás? Viszont ha a külföldön élő személlyel nem tud a hatóság kapcsolatot teremteni, akkor az el sem tudja ismerni a közúti szabálysértés. Ezáltal a közigazgatási eljárást megszüntetik és nem az üzemben tartót büntetik. Ezt majd remélem egy admin törli.
A szerelő tud valamit.
Bár első körben nem az inyektor hanem a kompresszor döglik meg.
Champion RG6YC vagy YCA a jobb ezekbe.
Mérnék egy kompresszornyomást.
Köszönöm a sok segítőkész választ :)
AK-s jogsim lesz majd hamarosan és erre a kategóriára keresem a megfelelő gépet .
Leginkább naked és supermoto érdekelne ha nem bandit 250 és 400 akkor ti mit ajánlanátok ?
Off.
Szeva Zoli!
Ha jól emlékszem, akkor neked régebben volt szerencséd Ditech-es apriliához. A lányom motorjában kb. 300 kilométer után beszart az új NGK gyertya.
Most tettem bele Shampion-t
A szerelő azt mondta, hogy Ő már nem is rendel NGK-t annyi gond volt vele.
Neked mi a véleményed?
Tényleg ennyire szar az NGK, vagy csak nem volt szerencsém?
Azt is mondták, hogy lehet az injektor kezd beszarni (becsepeg) és az nyírja ki a gyertyát.
A gruppen szex-nél arra kell vigyázni, hogy nehogy kimaradj belőle, a 250-400-as banditnál, meg arra, hogy ne te legyél a vevő.
Ilyen kicsi motorokba, utcára felesleges annyi alkatrész mint ami ezekben van. Az előnyeik eltörpülnek a hátrányaik mellett.

Egyszerű felépítésű motor kell venni, és akkor nyugi van..
Hallode...............egy 1250-es bandit sokkal jobb lenne neked.
Talán fél literrel eszik többet,olcsóbb a megvétele relatíve és az alkatrész sem kell ha kell viszont gombokért megvan.
Ne törődj a súlyával és az erejével mert fejben dől el.
Lehet vele lassan menni.
Ja, és ismerek személyesen kb 30 banditost, 600-1250ig mindenki motorozni szokott, alatta a 400-250 szerelni, meg pénztgyűjteni...
Csak halkan megjegyezném, hogy bármi van hozzájuk gyáriban, semmivel nem szerezhető be nehezebben, mint a többi Suzukiihoz.
utángyártott lánc,fék szimmeringek, tűszelepek, tömítések szintén vannak, ezek inkább a 400-hoz.
Ami miatt nem szabad venni, az az, hogy agyonszerelt a legtöbb példány, valamint kevesen értenek hozzá igazán. Pl a VC-s blokkon egy szelepállítás elvisz egy napot, ki lehet számolni, órában mennyi...
kisbandit helyet jobban járnál egy GS500-zal.. meg úgy szinte bármi mással is.
szia!

itt olvasgass sokat http://www.bandit.hu/phpBB3/vi... hallgass az elöttem szolóhoz,NE vedd meg

japán belpiacos,alkatrész probléma ami drága is
Az a baj velük hogy Japán belpiacos mind! Olvass itt vissza! Nagyon sokan szoptak már vele! Én biztos hogy nem vennék se 250 se 400 ast!
Mindegyikben van már "1millio" kilométer. alkatrészt szinte lehetetlen találni hozzá!
A döntés rajtad áll! Más is azt fogja mondani hogy NEEEE!
Ennyire rosszak lennének ?
Én sok jót olvastam róluk meg összehasonlításokban is jól szerepelt és 1-2 tulaj véleményét is olvastam és azok se írtak sok rosszat róluk .
Mi velük a gond vagy a baj ? vagy miért ne ?
Arra figyelj hogy NE ismétlem NEEEE vedd meg! Hacsak nem akarsz problémát magadnak!
Üdv mindenkinek !
250-es bandit vásárlása előtt állok .
Mi az amire nagyon oda kell figyelni vásárláskor és mik azok a dolgok amiket meg kell figyelni illetve le kell ellenőrizni ?
Amit én kinéztem azon sport kormány van én viszont kicsit naked-osabbanak akarom megcsinálni a gépet szóval a kormány kicserélésével kezdeném .
Ez mennyire bonyolult vagy komplikált ?
Illetve az új kormányon kívül mit kell beszereznem hozzá ?
És ezt egyszerű földi halandó is meg tudja csinálni vagy szakemberre bízzam ?
Szeretnék még rá sport kipufogót is , viszont a piacon nem találok olyan dobot amihez lenne össze kötő .
Abban reménykedek valakinek itt közületek hátha van eladó vagy esetleg tanácsot tudtok adni hogy hol vagy kinél vagy kivel érdemes dobot vagy összekötőt csinálni illetve milyen márkát kellene rá rakni ?
Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget !
Üdv.: Dani
Pontosan!
Senkit nem érdekel az sofőr, vagy az üzembentartó, ha nem tudják behajtani az üzembentartón, mindenképp a tulaj fizet. Ha van magyarországi tulaj, akkor nem lehet kikerülni...
Én is így tudom, hogy akkor is a tulaj fizet, ha még a sofőr el is ismeri, de rajta nem tudják behajtani a lét.
Bécs környékén pályán építkezés miatt 100-as tábla persze ,hogy gyorsabban mentem villant egy nagyot és soha nem kerestek utána ez kb 2 éve volt
Én már rákerestem közben, ez is egy egyszerű, ejtőtartályos módszer.
Ha extra olajozást akarsz, rányomsz a flakonra kézzel.
Igen én is szívesen vennék egy leírást a Loobmanról és a saját tapasztalataidat is!
Hát az engem is érdekel hogy csinálod...
Szerintem mindegy ki vezeti a kocsit, ha van magyar tulajdonosa, akkor a végén ő perkál. Az eljárás nem szűnik csak úgy meg... Vagy esetleg Orbán Viktorhoz van szerencsénk?