Errol beszeltem. Megy a kicsi is, de csak nekifutasbol tudja azt, amit a nagy helybol. Egy tapasztalatlanabb kezben egy hidegebb reggelen, esos idoben egy korforgalombol kigyorsitasnal lehet sulyos ezrekbe kerul.
A 600-as és a 650-bandit már az élvezhető kategória.
Én azért váltottam nagyobbra, mert állandóan 150-160 környékén meg felette motoroztunk, amit simán bírt a 600-as is, csak Én sajnáltam.
A kigyorsításoknál rendre elmaradtam, ennek az lett a következménye, hogy utána még jobban kellett húzni a fülét szegénynek, hogy utolérjem a többieket.
Nekem a big bandi előtt 600-as volt. Amikor átültem a nagyra, úgy élveztem a nyomatékot, hogy fel sem tűnt a súlya.
Néha cseréltünk a cimbivel, aki megvette a 600-ast, akkor nekem a kicsi jelentősen könnyebbnek tűnt, de amikor elcsupáltam a gázt, nem történt semmi.
Érzésre annyival gyengébb volt, hogy azt mondtam: ezzel nyélen körbemennék a Hungaroringen.
Ez persze nem így van, sőt a haver a kicsivel letúrt az útról a Kaloringen, de érzésre sokkal megdöbbentőbb a nyomaték különbség, mint a súlykülönbség.
jlt motorja utan meg tudom ersiteni, elvezetes a 650is. Mashogy, mint a nagy, a keskenyebb gumi miatt konnyebb dontogetni is. En ugy velem, annak igazan tuti, aki foleg egyedul jar, es szereti forgatni a motort, valamint szivesen kolt futomure.
Magas forulaton tenyleg tisztessegesen megy, viszont nem harmatos a alul sem, osszehasonlitva a kategoriatarsakkal.
Nem vagyok egy karanyfadisz meret, es a mindig azt hittem, hogy "a, en elbirom". Atultem Varara, es azota en sem tartom hulyesegnek a suly emlegeteset. Kb. 300kg teletankolva. felszerelve bukocsovel stb., fennt, jo magasan 25 liter benzin. Menet kozben konnyu, de tologatni meg nekem is feladat, nagyon megnezem hova es hogyan tamasztom le. Ha megbillen kezdodik a szemguvadas vagy annak felterkepezese, hogy merre ugorjak ki alola.
A multkor visszaultem a Banditra, olyan erzesem volt, mintha Simsonra ultem volna vissza (minden hatso szandek nelkul).
GS500 utan az is repulo.
Hogy eleg-e az inkabb emberi habitustol fugg. Van aki nyugodtabban megy, van aki izgagabb. En tudtam menni a 650-nel is, soha nem a motor(ero) miatt maradtam el.
Ar-ertek alapjan mindket verzio rendben van, a kicsiknek ugye nincs nagyon tipushibaja, nem megy szet a valto stb.
En mikor mentem Zoldi Bandijaval nem ereztem azt, hogy leszakadna a fejem. Megy a 650-es is szepen, csak az egyik helybol ugorja at az arkot a masik meg nekifutasbol (jo messzirol nekifutva), de alapvetoen nem hiszem, hogy 10-15%-nal jobban tol a nagy, mint a kicsi.
Persze ez az erzet. Es persze a kicsi tizenezer kornyeken tudja csak.
Egyébként meg a gs 500-hoz hasonlítod közelebb a súlyát, azért meglepődnél mennyi az a kb70 kg különbség, amikor fel kell állítani. Az mondjuk nem is olyan nehéz, mert erre van egy technika, és mindegy milyen nehéz a motor. Viszont amikor álló helyben megbillen, mert lejtős a talaj és nem teli talppal ér le a lábad, akkor ezt jóval nehezebb megtartani, mint egy Gs biciklit!
Elég radikális!
Ami azt illeti nem kéne ezzel a felépítménnyel, mert volt hasonló motorom. Nem véletlen ülök túragépen...A derekamat megviselte az erőcruiser üléspóz...
De ha valaki egy túragép alá bedobja ezt a blokkot, és átverekszi magát a forgalomba helyezésen akkor azt megsüvegelem!
Éljen május elseje, meg Thürmel Gyula!
De nem politizálunk.
Én azért váltottam nagyobbra, mert állandóan 150-160 környékén meg felette motoroztunk, amit simán bírt a 600-as is, csak Én sajnáltam.
A kigyorsításoknál rendre elmaradtam, ennek az lett a következménye, hogy utána még jobban kellett húzni a fülét szegénynek, hogy utolérjem a többieket.
Néha cseréltünk a cimbivel, aki megvette a 600-ast, akkor nekem a kicsi jelentősen könnyebbnek tűnt, de amikor elcsupáltam a gázt, nem történt semmi.
Érzésre annyival gyengébb volt, hogy azt mondtam: ezzel nyélen körbemennék a Hungaroringen.
Ez persze nem így van, sőt a haver a kicsivel letúrt az útról a Kaloringen, de érzésre sokkal megdöbbentőbb a nyomaték különbség, mint a súlykülönbség.
Magas forulaton tenyleg tisztessegesen megy, viszont nem harmatos a alul sem, osszehasonlitva a kategoriatarsakkal.
A multkor visszaultem a Banditra, olyan erzesem volt, mintha Simsonra ultem volna vissza (minden hatso szandek nelkul).
Hogy eleg-e az inkabb emberi habitustol fugg. Van aki nyugodtabban megy, van aki izgagabb. En tudtam menni a 650-nel is, soha nem a motor(ero) miatt maradtam el.
Ar-ertek alapjan mindket verzio rendben van, a kicsiknek ugye nincs nagyon tipushibaja, nem megy szet a valto stb.
használt 1.2: 900-1.000.000 mennyi a 600-as 800? alig van 100-300k a kettő között....
Persze ez az erzet. Es persze a kicsi tizenezer kornyeken tudja csak.
(Valami motoros újság ezelőtt sok-sok évvel)
http://youtu.be/DVaRnNcjWK8
Úgy látom, nálad van elérhető 650es ebből a sorozatból...
Tény, hogy a mérlegen csak pár kiló van a 2 osztály közt, de érzetre nekem klasszisokkal könnyebbnek tűnik a kicsi.
Neked nem?
Ami azt illeti nem kéne ezzel a felépítménnyel, mert volt hasonló motorom. Nem véletlen ülök túragépen...A derekamat megviselte az erőcruiser üléspóz...
De ha valaki egy túragép alá bedobja ezt a blokkot, és átverekszi magát a forgalomba helyezésen akkor azt megsüvegelem!