Hát fokozatjelző nekem nem lényeg,de jobb lenne,ha lenne,a gumit még csak hidegben próbáltam,de hidegben nagyon megcsúszott,lehet melegednie kellett volna,nem tudom,és csak a hátsó csúszott meg nekem eddig,az viszont kegyetlenül....
Szia Kazam, most leszek 40 éves és azt hittem már lenyugodtam,A Mátrában lakom régen szerettem,ha kicsit kaparászik a gép alattam,de ezek szerint még mindig szeretném....Nem baj most már ez marad,legalább nem kopik el a gumi 1000 km alatt...
3-ban egykerék gázra? Aki produkálja egy széria géppel, annak veszek sört!
Komolyra fordítva a szót, igazad van. Én nem mentem még a kisebb banditok közül egyikkel sem. De megyek eleget cspatban a többiekkel, és a 600-650-ek sosem maradnak le. Igaz, ők többet használják a váltót és magasabb fordulaton tolják.
Norbu
Nem ismerjük egymást bocs de nem bántani akarlak. Két lehetőséget látok.
1. Nagyon profi motoros vagy fullra ki tudod használni a motor képességeit. Ez azt jelenti hogy régen motorozol. Ebben az esetben hogy a túróba nyúltál mellé?
2. Kezdő vagy mint én. Nem lehet hogy a motor képességeit nem tudod kiaknázni?
Magamból kiindúlva: amikor először 3-asba megtéptem a bajszát majdnem lett egy sprotszelet a gatyámban de az első kerék nem emelkedett el a földtől. Pedig állítólag erre a moci képes.
Hangsúlyozom hogy nekem gyakorlatilag nulla tapasztalatom van. A 650-es és az 1250-es két külön karakterisztikájú motor. Más mentalitást kíván. Az 1250-es olyan "chopper" jellegű - nem félreérteni- a 650-est meg pörgetni kell. Ezért nem értem azt hogy ha valakinek a 650-es jön be csak kevés miért az 1250-es után kacsingat.
Ne költsél 100 rugót ilyenekre, azt a minimálisat, amit rátesz, a fordulattartomány legfelső felében fogja. Inkább érdeklődd meg, hogy ha átugranál egy 1250-be, az mennyibe lenne.
Szia Pep, hát ez tényleg nem jó érzés,nekem csak 650-es van, még a lég K6-os,1 hónapja vettem újonnan, szalonmotor volt le se volt műszakizva,tényleg új volt meg olcsó,mondom elég lesz ez nekem,de még alig mentem vele már érzem,hogy gyenge .A fene vigye el...Nem akartam részletbe belemenni,de lehet,hogy rosszul döntöttem.Mind1 most már ez marad.Majd veszek rá vmi kiput meg dynoJet fúvókát hátha számít vmit, talán...Nem tudom nincs tapasztalatom,gondolom sokat nem fog számítani. Maga a motor viszont tetszik,csak 1250-es kellett volna,nekem az már elég lett volna.
Nyilt napon probáltam ki az 1250-s Banditot. mondták hogy ez már sportositott (csak a kipuf látszott) és mivel senkinek nem volt tapasztalata teljesen uj modellröl csak a régi karburátoroshoz tudtam hasonlitani.
Ne irjak többet ha nem igaz de a 750gixer nem tudott elmeni töllem,sőt
Kiderült hogy ennek modositott volt az elektronikálya.SZERINTEM A TESZTMOTOR UGY 160 LE LEHETETT.
na gondold el az arcom mikor átvettem a sajátomat és végre benne volt a 1500km.
Mondom magamnak na nézzük mit tud
ezt jol megszivtam igazi madár vagyok
azota probálkozom de nem igazán jó.
Hát ennyi a rövid történet
Szevasztok Banditák!Szerintem igaza van Zöldinek itt arról szól a történet,hogy 4-5000 fordulatnál mindent
el lehet intézni.Aláirom,hogy egy 600-as is elkeni a nagybandi száját ugye a lóerő+végsebesség.De itt nem
erről van szó ez egy nagy turamotor és annak szerintem kitünő.BlackBandit elküldtem az elérhetőségemet a t-mail cimedre a Krauser doboz ügyben remélem megkaptad!Hétvégén jó idő lessz végre lehet egyet motorozni.Az erő legyen veletek!
Jöhet a sör:)
Mert szerintem nagy kalap sz@r nem tapad normálisan,tavaj nyáron a nagy melegben meg teljesen elnyult
És mégvalami ami nagyon bosszant hogy 1 nyomorult 16000ft fokozatkijelzöt sem tudtak gyárilag beletenni.
Különben én kopasz vagyok de engem utojára 18 évesen cikiztek a katonaságnál ottis cak 1 szer
Nem tudom hogy hol olvastam és hogy mennyire tuning gép volt.
Vicet fére téve az igaz hogy emelgeti de NEM hansujozom NEN áll kerékre gázadásra
Probáltam énis vsszavinni de nem hajlotak a dologra pedig 2 honapos volt
akkor 1.6 m sem adott volna a kereskedő érte ahonnan vettem.
Komolyra fordítva a szót, igazad van. Én nem mentem még a kisebb banditok közül egyikkel sem. De megyek eleget cspatban a többiekkel, és a 600-650-ek sosem maradnak le. Igaz, ők többet használják a váltót és magasabb fordulaton tolják.
Nem ismerjük egymást bocs de nem bántani akarlak. Két lehetőséget látok.
1. Nagyon profi motoros vagy fullra ki tudod használni a motor képességeit. Ez azt jelenti hogy régen motorozol. Ebben az esetben hogy a túróba nyúltál mellé?
2. Kezdő vagy mint én. Nem lehet hogy a motor képességeit nem tudod kiaknázni?
Magamból kiindúlva: amikor először 3-asba megtéptem a bajszát majdnem lett egy sprotszelet a gatyámban de az első kerék nem emelkedett el a földtől. Pedig állítólag erre a moci képes.
e-mail: kazam@citromail.hu
Ne irjak többet ha nem igaz de a 750gixer nem tudott elmeni töllem,sőt
Kiderült hogy ennek modositott volt az elektronikálya.SZERINTEM A TESZTMOTOR UGY 160 LE LEHETETT.
na gondold el az arcom mikor átvettem a sajátomat és végre benne volt a 1500km.
Mondom magamnak na nézzük mit tud
ezt jol megszivtam igazi madár vagyok
azota probálkozom de nem igazán jó.
Hát ennyi a rövid történet
Kíváncsi vagyok!
Nem jött át az emil, próbáld a kastsec kukac yahoo.com-ra. Az ilyen céges, azzal nem szokott gond lenni.
Köszi
Egyébként nem értelek. Mitől gyűlölted meg? Ugye nem azt akarod mondani hogy már akkor gyűlölted amikor megrendelted?
el lehet intézni.Aláirom,hogy egy 600-as is elkeni a nagybandi száját ugye a lóerő+végsebesség.De itt nem
erről van szó ez egy nagy turamotor és annak szerintem kitünő.BlackBandit elküldtem az elérhetőségemet a t-mail cimedre a Krauser doboz ügyben remélem megkaptad!Hétvégén jó idő lessz végre lehet egyet motorozni.Az erő legyen veletek!