Rendben, tégy fel képet róla, és érdekel is, mi az ára?
A sportmotoron van egy szett 5500-ért, a vaterán meg egy ugyanolyan 3990-ért.
A tied mennyi kóstál?
Hát ha elmegyek az asszonykával egy jó sok órás útra, és valamit mondanék, hogy nézd ezt, vagy azt, vagy aztakurva... akkor jobb ha nem mutogatok, hanem mondom.
a zselével kapcsolatban nem fogalmaztam egyértelműen:
nem zselés ülést akarok rendelni csak a zselét
ha valaki rendelt már ilyet ne tartsa magában az infót
még a túra endurómon használtam egy vezetékest a mamával, úgy ,hogy nekem egy nyitott endurós sisakom volt és jó volt
azonban mivel vezetékes annyira sűrűn nem használtuk a banditon meg egyáltalán nem
ha gondolod teszek fel képet róla és ha kell sporttársi áron a tiéd
Engem se hoz lázba az egyenes, épp ezért igyexek minél gyorsabban túl lenni rajta!
Amúgy igazad van!
Egyik barátom is mindíg mondogatja: "Egyenesen menni a cirkuszi majom is tud!"
Már írtam párszor, de leírom mégeccer.
Rossz bukó nincs, csak nem megfelelő szélvédelem, és magas motorosok!
A 170-es magasságommal tartósan is nyomtam 200-220 között, nyitott HJC bukóban.
Egyáltalán nem volt vele gondom.
Akkor?
Mondjuk, neked könnyű dolgod volt, mert a tankról leolvashattad a nevemet!
De én ugyan miről ismertelek volna meg?
Miért nem szóltál rám?
Merre parkoltatok le?
A kéket láttam, mondtam is az asszonynak, hogy látod, ami mellettünk jön, az olyan, amilyet majdnem megvettem, ha te nem vagy és nem beszélsz rá az 1250-re!
Hű bakker!
Tegnap a Kékesen láttam végre "élőben" egy Triumph Speed Triple-t!
Ember, hogy az micsoda egy ocsmány állat!
Az első kereke, mint egy virsli!
majd 10 evig hasznaltam egy lousisost, most ugyanazokat lehet venni. 90ig jo, csendes bukoban. most vettem hongkongbol egy bt-set, az meg 150nel ertheto, ketten meg tobbel sosem megyunk
Az óra szerint 240-et (ami a valóságban lehet, hogy csak 210-220) negyedikben is tudja. Fölötte már nagyban függ a körülményektől.
Ha tiéd csak 230-at tud, akkor ott valamilyen beállítási gondok vannak.
Nem tudom ki hogy van vele engem a sebesség nem tud lázba hozni. Egyenes úton nem kel tudás a végsebesség kipróbálásához, az autópályától meg undorom van. Mind akkor egy szerpentines szakaszt többe nézek, és ott lehet igazán élvezni a motorozást. Mondjuk Simsonos korban ráfeküdve mindig teszteltem menyit tud, viszont ma már a kanyargós szakaszok vonzanak igazán.
Ha már a végsebességnél tartunk, K8-as 650-es vizes Bandit tankon hasalva óra szerint 233 km/h, természetesen német autópályán mérve . Hozzáteszem, hogy 70 kg vagyok...
Az a baj, hogy a röhögés könnyeitől nem látsz olvasni. Ugyanis senki nem írta, hogy túratempó. Kipróbálásról volt szó. Ráadásul mielőtt ilyen "okos" hozzászólásokkal gazdagítod a fórumot, inkább kérdezz. Ugyanis én pl.németországban lakom, ahol az autópályán (egyes szakaszokat kivéve) nincs sebességkorlátozás. Az a baj, hogy olyanról alkotsz véleményt, amiről nincs háttérinformációd. Na, inkább ez a röhejes. De el van nézve, mert alapvető ez az emberi szűklátókörűség...
A sportmotoron van egy szett 5500-ért, a vaterán meg egy ugyanolyan 3990-ért.
A tied mennyi kóstál?