Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

en egyedul kb be. varos 60, orszagut 100, palya 140, ora szerint. Persze elofordul, hogy egy orszaguton80rol inditott kettos kionelozes 160nal er veget. de utana visszalassulok.
az uj fajtan szerintem szep ;)
Jókat röhögök magamban amikor olvasgatom itt a számokat
220, 190, 200, 160-as túratempó...
Van itt valaki aki betartja a megengedett sebességeket?
http://youtu.be/OTiTPAusog4 a nap videója![/L]

Yah az enyém 299-et ment 5ben 11000 fordulaton csak elfogytak a számok ! Sztenderen
Cimbinek a K3-a 270-et megy óra szerint! De meglehet, hogy az csak 220!
Nem nézted, az enyémen yool mutat a tiéd?
Erről meg az jut eszembe, hogy ha belegebedek, akkor se tudok 230-nál többet menni. Ami elég hihetetlen, mert még a gyári adat is 245. Lehet, hogy a nagy termetem miatt? Lehet, hogy annyi szelet tolok magam előtt, amennyi bableves után kijön belőlem...
Szerintem a sisak rángatás inkább egyéb körülmény függő, nem csak motorfüggő.
Nekem a nagybandin, gyári plexivel volt már, hogy 220-nál úgy rázta a sisakot, hogy semmit nem láttam, volt hogy csak 240-nél, de van úgy hogy nyélen megyek vele és nincs gáz.
Szerencsére a sisak rázás csak ritkán van, ezért gondolom, hogy nem csak a plexin múlik.
Nekem Schubert C2 van. Tapasztaltam örvényeket, meg fejrángatást, csak később, mint te. A legdurvább ilyen élményem a K1300R-en volt. Persze, nem olyan lényeges tartományban, mert csak 200-nál. 190-ig semmi nem történt, simán tartottam a fejem, nem dobált, nem zajoskodott. Viszont 200-nál jött a rémálom: úgy dobálta az örvény a fejemet, hogy ugrált előttem a kép, és semmit se láttam (szó szerint). Így a K1300R-at csak 200 alatt tudtam vezetni. Persze, ez biztos motorfüggő is.
Ha alszunk, akkor meg azért nem látjuk !
Előtte Agv-m volt, ami néha visítozó, meg sziréna szerű hangot hallatott . Aztán egyszer épp enduróval voltam, amikor tényleg sziréna szólt mögöttem . Rendszámom nem volt, így gázt adtam, és mihelyst terepes részhez értünk, én nyertem .
Shark S 700 Prime .
Előtte 7 évig egy olyan Probikerem volt, amelyik tipust csak egy évig gyártottak, egy karbon-kevlár mix .Azt még leginkább a sportmotoron hsználtam, és ha nagyon rángatott, akkor bebújtam az idom mögé .
Ez felettébb..................szőrös.
Ő simán.............bár a magyar részen már neki iselege volt a tötyögőkből.
Én is........bár a kezem már fájt picit.
Bacsi, neked milyen bukod van?
Nekem osszesen 5 fele volt, 3 fos, meg ket egyforma schubi, de tartosan 150felett en nem tudok menni, tok nagy a buko ellenallasa, tepi a fejem. egy shoeit probaltam, 170 nel meg nagyon fajin volt, de szerintem hallaskarosodtam tole....
fenn a kezvedo ;) kepet nem kaptok, mert nem alszotok ;)
Én is visszasírom a kutyabőrös ülésemet .
Külföldi motorostalálkozókra is eljártam vele úgy hogy gyakorlatilag az akksin ültem több száz kilómétereket .
Na ez már többünkkel is előfordult! azért a 700 az húzós,pláne kanyarogva....Viktorunk bírta?
Dehogynem! A tetőtől nem messze jópár kanyarban mentem melletted az út jobb szélén.Egy kék 650-nel mentem (tünk)
Hát a hétfői etap úgy 700 km lehetett....................de nem extrafüles plexit hanem géltöltésű ülést vízionáltam.
Igazad lehet, mert 300 környéké már én is biztos tennék elém valami idomot .
Légy férfi,küzdj a széllel!
Nem attól függ ki hány éves hanem attól, hogy ki menyit megy!