Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezért nem csili-vili a gép...
Viszont az az érzés, mikor célba értem a 25km offroad után...
http://youtu.be/L-BeVCUyMQ4
Mellesleg az olajzó ismét kiválóan vizsgázott ! Csak hogy ne hagyjam kialudni az "örökmécsest" .
Ismerem, ő is gödöllői. Mondjuk az a bandit is kék-fehér volt régen :D
OK! Rég láttam.
KIss.
Jónás?
Kizárt. A feleségem is ott volt, egy másik SVvel, de a pontot megadom
Arra az 577-es SV talira gondolsz, amin Sándor volt egyedül SV-vel?
Halvány emlékeim alapján utoljára HDMatyi rendezett itt egy hasonló karakterkarate-eszmerohanást a köcsögök között, mint az elmúlt napok történései
Szerintem tuti ismered.Atilla vékony srác 1200-as nakeddel,fekete,talán már mozdíthatatlanul rárohadt láncal a rendszámon.
Szevasztok KÖCSÖG Banditák! Múltkori topikokban szó volt kinek mennyit fogyaszt a gépsas.Kiszámoltam /nagyjából/ az Erdélyi fogyasztásomat.Mikor egyedül mentem 120-130-al/ Kaposvár-Berettyóújfalú/cca.5,1 litrova.Erdélyben csoportosan poroszkálva néha gyorsitva 4,6.Haza 1000 km 11 óra alatt autópályán 160-180-al 6,6.Csodák azért nincsenek.Érdekes ,hogy a 600-as Fazer cirka 1 literrel többet fogyasztott.Feldobok pár képet az Erdélyi túráról nagy élmény volt de ennyi motorral nem lehet haladni.A Bajai találkozó engem is érdekelne hiszen pár évet itt gyerekeskedtem,igen jó a pálesz és a "tésztás" halászlé.Az erő legyen veletek!Zolti a köcsög
Nyugi még van egy kis esély arra hogy megöjjön az eszed.
Egyébként nem svájci volt az a mikrobuszos? Nekem nem szimpatikus ahogy közlekednek
Valamivel 1.1 alatt tankoltunk púposra. Itt derült ki hogy benzingőzzel is megy a bandita.

Nagyon bandit barát utak vannak arra. Annyi az alagút hogy már azt hittem hogy vakond túrán vagyunk.
Én 24 000km-rel vettem, akkor is ikaruszos volt, csak akkor még nem vooootam illlen müveeet....azt hittem ez a gyári hang
Azt vágom, hogy a Szotyit ismered, de nem tudtam, hogy rokoni szálak kötnek a Banditosokhoz. Tesvír! :D
Az enyémnek is 3.-ban van egy kis ikarus hangja, már ilyen volt amikor vettem.
Azóta mentem tizen-párezer kilométert, de nem változott.
Ha egyszer rászaladok egy fasza váltóra és nem tudok mit kezdeni a pénzzel, majd veszek egyet tarcsiba, de ennek így egyszerre kicsi az esélye.
Talán ott az unokatesóm elsőnek. Ha megy.
Hmmm...na majd ha nagy leszek kicserélem a váltót egy FJR-re, addig valahogy elkettyeg . Dobogókö felé még nem jártam sajna, de tegnap gurultam a duna másik partján, Nagymaros, Szob...stb. Letkésnél vissza kedvenc szlovákiámba
Najóvanna!
:)
Egyébként igen. Ikaruszhangra a csere szokott a megoldás lenni.
Vagy egy Mercedes Citaro, de azok mindig feltartanak Dobogókő felé.
Há hogy ha besszósz csak leugorhassak azonnal és megdorgáljalak De induláskor mindig felhajtom...álltalában....
Harcra készen. MI? ... Kihajtott lábtartóval....
Ha szerzek egy zsír uj ikaruszt, és átaplikálom a 3mast?
Ezt felirom kisköcsög...
Hagyd ki a 3. sebességet, és nem fog ikaruszolni sem, meg szétesni sem...
Jah, és ne repülj közel a naphoz, mert az okozhat problémákat.