Köcsögök vagytok ti, nem motorosok!
Nektek csetelni VAGY msn-ezni kéne !
Most lettem motoros és azt hittem tényleg számithatunk egymásra!
EZ a bandit fórum egy rakás szar ! Veletek együtt !
a fazer túra kormányos és az R1 blokkja van benne..
az ACE pedig csutkakormányos...
A fazer könnyed kényelmes túramotor,egyáltalán nem ideges természetű, 7000 fordulattol azonban megindul.. alatta szinte el sem hiszed,hogy sportmotor szíve hajtja...
Nyilván a nagy bandit 1200ccm alul nyomatékosabb lehet..
de van itt olyan aki cserélné
szerintem az 1000-res jobb választás mint a 600.. már csak azért is mert nyomatékosabb...
A régebbi tehát az FZS fazer karbis és kényelmesebbnek mondják mint az FZ1 (2006-) injektoros fazert.Mi nagyon szerettük csak ajánlani tudom..
Szerintem pedig a legszebb motor volt. Tény ,hogy a mostani szöcskeszeműek -mai szemmel - szebbek. Lehet hogy az uj Fazerek az R1-hez jobban hasonlitanak, de én ugy tudtam, a Faserra az Ace
motorja hasonlitott legjobban, hasonló teljesitménnyel ~146Le-vel.
Azt mondod a Faser se turásabb mint az Ace? Szememben a Bandit és Faser egyformán túramotor, bár Faseren még nem ültem.
28 at de ha a határon nem lesegették volna 30-ig fennmarad. Így most kopik a pr3 . ez tuti bírni fogja a 30-at. A gyári fékbetétem előről 42e-nél esett le kopásjező még halványan látszódott, a hátsó félidős. Megkő becsülni a technikát különben nem fog 200e-t elmenni
mi köze az 1000 fazernek az ös 5 sebességes thunderace-hez..ami elég ótvar volt megjelenése hajnalán...
az R1 blokk van a fazerben alaposan átdolgozva.....annak a fékrendszere stb..
tehát némi kapcsolat e két tipus között van...
üléspozició a 600 sem jobb konkrétan nézd meg az üléseket..Doky most vett FZS1000-t Freemailpeti is.. és mindketten elégedettek a 600-as után...
Egyébként nekem tök mindegy,csak jót akartam...
Nekem a második BT021R is percre pontosan 6000-ret bírt, de harmadszor is azt veszek, mert tapad mint állat és ócsó.
Már kezdek hozzászokni, hogy amikor olajat cserélek, akkor gumit is.
Egyébként szólt a gumis haver, hogy van még neki pár darabja (2006-os DOT számú, de titta fasza), ha egyben viszik, akkor 15.000 HUF/db.
Arra ott van a robogóm, az is tud annyit mint egy chopper, csak más az optikája. Na jó a robogó jobb, mert könnyebb és még szállitani is lehet vele és ocsó. "Motorozni" meg egyikkel se lehet.
A Thunderace az 1000-es Fazer sportositott változata volt, azt nem veszek, kicsit akarok, turásat, szét van szuvasodva a sajkacsontom a jobb kezemben, nem jó támaszkodnom rá.
A fenét. Kérdezd Zolee 13-at, 24 ezret ment a Road2-vel hátul.
Nekem 18 nál defektem, a két milis gumit már nem raktam vissza. Most mértem a sima Roadot hátul, 4.2-4.7 mm. 7e km alatt(volt benne pálya meg alpok is gazdagon. Meg város.). És ennél sokkal finomabban is lehet közlekedni, mint ahogy én szoktam
nekem FZS 1000-rem volt...
nem kicsi..utassal is nagyon kényelmes,nagyon precízen müködik mindenben...Könnyű,baromi jó fékekkel...
Szerintem egy nagyon jól eltalált túramotor..
600 bandit után vette meg a srác..és baromira elégedett vele.
Nektek csetelni VAGY msn-ezni kéne !
Most lettem motoros és azt hittem tényleg számithatunk egymásra!
EZ a bandit fórum egy rakás szar ! Veletek együtt !