Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÁÁÁÁ dehogy, nem a mocid miatt utálnának ki, a végett utálnának ki Téged, mert nincs Ikarus hangja,mint itt 1-2darabnak
vagy csak a zacsi-pacsit nem akarod kihagyni
De neked van banditod nem?
Kiutálnának mint a mittomén....................triumpost.
sziasztok nincs valakinek olcsón eladó bandit 1200ccm tökéletes komplet blokkja?
vagy esetleg hol kerezsgéljek?
hát, mostmár nekem is illene megtekinteni
abban a két cserép földben mit is termelsz
Annyit nyomjátok ezt a bandittalit hogy kedvem lenne megnézni.
Namost a bökkenő hogy a büdös életbe nem volt és nem is lesz banditom.
Nem csak a szemüvege mögött van sötét!
Köszönöm, abszolút karcmentesen vettem de sajna másfél-két hónap és 4000 km alatt kapott egy két sérülést de ez benne van a pakliban. Amúgy nekem is baromira tetszik a vörös-metálszürke kombó :)
megkaptad a csomagot?
Én is megyek. Őstermelő lévén felvértezem magam pálesszel :D
Ritka szép a K6-od
eszméletlenre
Akkor nem viszek magammal pálinkát, ne hogy eszmelezlenre igyam magam :-)
ezek után ,szerinted ,nem lesz kihagyva
600-asnak nem tudom ,igy maradok köcsög
Mint "majdnem" friss Bandit tulaj érdekelne engem is az őszi találkozó persze csak akkor ha nem lesz zacsi-pacsi XD
Peig jó fórum ez.
"Jó minden.
Csak sok köcsög van "
Menj át az RF fórumba, kérdezd ugyan ezt ott is, mivel azokban is ugyan ez a blokk van.
Nekem is volt 400-asom, minden pici alkatrésze volt a kezemben, szívesen segítek (ha tudok).

De nem itt... ez a fórum valóban más jellegű.
KB ennyi,nekem ki is cserélték gariban,nehogy túl melegedjen ,amúgy semmi gondja nem volt,de kicserélték...ja kívűlről ugyanolyan mint ami előtte volt.
Teljesen igazad van István!
Igen! Jól tudod! Kétféle hengerfejjel jött ki! Amelyiknek piros a szelepfedél az változó szelepvezérlésű, amelyiknek más színű az meg hagyományos!
Kraven majd kijavít, elmékeim szerint az, hogy a PMA gerjesztésű generátor maximális teljestményen üzemel egyfolytában, így szabadon aggathatóak rá a fogyasztók egy bizonyos szintig, mert ami felesleges hője van, aza fesszabon távozik amúgy is, ha meg mé aggatsz rá, akkor kevesebb hő távozik.
Mondjuk, hogy nem olvastam a saját magadat leégetö kirohanásod. Ballagjál át szépen az Suzuki RF klubba, és tedd fölt ezt a sokatmondó kétejed az ott posztolóknak.
Minden bizonnyal többet tudnak segíteni, mint itt. A te gépedet mi kerüljük mint a leprást. Èn magam több oldalt hortam róla össze, hogy mennyire nem jó egy ilyen motor tulajdonosának lenni. De sosem késö kiszálnid belöle. Ès vehetsz belöle, egy valoban örök darab Yamaha xj 600-at peldául, ami 4-5 lierrel elzörög mindig mindenhol, nincs igazán ismert tipushibája, és garantált alacsony km van bennük.
Amúgy meg ez nem budapest TV ahova betelefonálva kisnyugdíjasnként távgyógyításban részesülsz, mint olvashatod, ez egy nonprofit, "karitatív fórum", és csak olyan dolgokban osztjuk az észt amikröl van tapasztalatunk, vagyis azt véljük, hogy van. De ezeket a lehajszolt 250-400-asokat szinte senki nem ismeri az országban, és mivel nem erre az éghajlatra lettek karburálva, szinte soha nem lesz jó üzemük...A legtöbb kispénzüek kezdömotorja volt, így a rajtuk elvégzet gányolásnak csak a képzelet szab határt. Ha szerencséd van tied lesz az egyetlen ami még nem ilyen, vagy majd csak késöbb derül ki. Èn azért égi jelnek venném az elsö vélt "SUSTORGÀST", és minél hamarabb kiszálnék belöle...
(Arra azért kiváncsi lennék ha véletelen tudnám7tudnánk problémadra választ, mondjuk megnyúlt vez lánc, akkor mi lenne a következö lépésed? Nekiesnél? Vagy elvinnéd szerelöhöz? Ès ott mondanád, hogy fórumon a távgyógyítók azt mondták... ö meg jól kiröhög, kétszer is, hogy milyen motorod van, másik mert mondjuk a karbi szív falsot ...Utána meg jössz hogy jó nagy hülyeséget mondtunk, és szintúgy leköcsöközöl? Szerintem ez nem így megy.Ès még egy apróság, csak dereng, de ebben 400 banditban , volt különbözö szelepvezérlésü model, de lehet tévedek. Szóval ha pontos infót akarsz kapni , akkor legalább tedégy fel egy normális kérdést, amiben feltünteted az összes , rendelkezésedre álló adatot. Pl mennyi vélt km a gépben, mikori évjárt, tipusjelzés, mikor, és mit tartottak rajta karban, hidegen , melegen csinálja, stb, stb, stb...ezzel sokkal többre mész...)
tudom helyett tudok
Bocsi, csak kicsit felzaklatódtam.