Szerintem ne vedd olyan komolyan ezt a kanyar témát .
Lehet hogy ő fél a kanyaroktól, és azért siet túl lenni rajtuk, neked meg van hozzá bátorságod, hogy hosszabb idő alatt jobban kiélvezd őket .
Egy érdekes hozzászólás a kilométerfaló cikk után: 31#.
Gondolom nem mindegy miről hova ül az ember...Igaz kedves rokonom (motorozni nem igen tud) de az idén szált ki a 2008-as Busából. Nem volt elég gyors, vett egy Kawa GTR 1400, vagy mia tökömet...Autópályán biztos jó...
Amúgy évek óta ahányszor visszatérünk a hegyekbe, mindig felröhögünk a városbéli csopperesek beszámolóján, mikor 4-5 képkockában le is fényképezték , hogy a Garda környékén a szerpentineken nem tudtam egyböl fordulni, hanem oda vissza tolizták a bringákat VN 1500, Indruder 1500 , és társai...
Remélem mindenkinek meg van a kép maga elött?!
sziasztok, en 3 evesen adtam el a banditot, 42evolt benne es az utolso evben nem igazan motoroztam...igaz, elotte 25e volt az egyik evben. a mostani motorommal 3 ev alatt kb 20 ezret mentem, de pl 2 eve, 12 honap alatt, osszesen 700 km-t. az atlagomat az idei ev is rontani fogja. eddig 4 ezret tettem bele, de ezutan max kb 5-600 lesz benne, amilyen a helyzet
Èn máséval nem verem a csalánt...
Nem teszteltem még motornál, így nem tudok neked pro vagy kontra nyilatkozni hogy milyen hatása lenne.
De talán pont azért mert olajzót fogsz használni, egy tökéletes rendszerrel indítanék, mert garantált lesz a hosszú élettartam, és így is sporolsz majd 1-2 láncszettet. Ellenkezö esetben viszont a megnövekedett fogosztású lánckerékre nem fog tudni felfeküdni az új lánc, és akkor egyes tagoknak kell átvinni a terhelést, és nem tudják szétosztani az egymás utáni lánctagok. (Pl túl nagy lehet egy-egy görgön a felületi nyomás , és szétroppanhat.)
De mint mondom ez csak feltételezés.
Most már értem, hogy miért megyek lassan 20 éve a kanyarokban.