Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Édes Istenem :-)
Most már értem, hogy miért megyek lassan 20 éve a kanyarokban.
Egy haveromnak van egy VZ800-asa...Mindig mondja nekem mennék én utánad ha a lábtartó nem érne le folyton. Mondom neki vedd le róla.
Szerintem ne vedd olyan komolyan ezt a kanyar témát .
Lehet hogy ő fél a kanyaroktól, és azért siet túl lenni rajtuk, neked meg van hozzá bátorságod, hogy hosszabb idő alatt jobban kiélvezd őket .
Jó-jó! Szotyival nem merek vitatkozni, akkora háta van mint egy pingpong asztal, és a kanyarokban is állandóan lealáz.
Egy érdekes hozzászólás a kilométerfaló cikk után: 31#.
Gondolom nem mindegy miről hova ül az ember...Igaz kedves rokonom (motorozni nem igen tud) de az idén szált ki a 2008-as Busából. Nem volt elég gyors, vett egy Kawa GTR 1400, vagy mia tökömet...Autópályán biztos jó...
Amúgy évek óta ahányszor visszatérünk a hegyekbe, mindig felröhögünk a városbéli csopperesek beszámolóján, mikor 4-5 képkockában le is fényképezték , hogy a Garda környékén a szerpentineken nem tudtam egyböl fordulni, hanem oda vissza tolizták a bringákat VN 1500, Indruder 1500 , és társai...
Remélem mindenkinek meg van a kép maga elött?!
Végül is a hallgatás beleeggyezés!
Nem nyitok vitát!






A sötétkék metál meg megy a szemem színéhez is!
sziasztok, en 3 evesen adtam el a banditot, 42evolt benne es az utolso evben nem igazan motoroztam...igaz, elotte 25e volt az egyik evben. a mostani motorommal 3 ev alatt kb 20 ezret mentem, de pl 2 eve, 12 honap alatt, osszesen 700 km-t. az atlagomat az idei ev is rontani fogja. eddig 4 ezret tettem bele, de ezutan max kb 5-600 lesz benne, amilyen a helyzet
Ahhoz meg kéne néznem!
Dehogy fogunk, csak poénkodtam!
Kizárt, hogy elkezdenének.






De azért azt szögezzük le, hogy a fekete, az azért mégis csak fekete.
Kérlek ugye nem kezdtek el megint a színsprektrumokról beszélni?
Please!
Egy 1200-es banditra a 29e -ből 10 a két lánckerék. 1:2
Azt a tulaj tette rá, sztem állat. Élőben még jobban néz ki.
40 van benne.
nincs 7 éves.
:D
hja... a tankról pont a csíkot spórolták le
Az a baj, h megmostam, és így nem látszik semmi.
De ha újra előjön, lefotózom
Konklúzió? Mivel a lánckerekek a legolcsóbbak a láncszettben, én nem spórolnék rajta. Nem tudom pontosan az arányt, de olyan 75%-25% lehet.
Èn máséval nem verem a csalánt...
Nem teszteltem még motornál, így nem tudok neked pro vagy kontra nyilatkozni hogy milyen hatása lenne.
De talán pont azért mert olajzót fogsz használni, egy tökéletes rendszerrel indítanék, mert garantált lesz a hosszú élettartam, és így is sporolsz majd 1-2 láncszettet. Ellenkezö esetben viszont a megnövekedett fogosztású lánckerékre nem fog tudni felfeküdni az új lánc, és akkor egyes tagoknak kell átvinni a terhelést, és nem tudják szétosztani az egymás utáni lánctagok. (Pl túl nagy lehet egy-egy görgön a felületi nyomás , és szétroppanhat.)
De mint mondom ez csak feltételezés.
És akkor mi a konklúzió? Én szerintem eretnek leszek, ha eljön az idő csak a láncot cserélem. Főleg most hogy felrakom az olajzót.
de a benzintankot nem.....azon is van piros csík
mert a Tied N-es és arról köztudottan lespóroltak dolgokat pl. plexi, fejidom...