Sima, nem lehet markolatig húzni, nincs működésbeli baja, egyszerűen gyengének tartom, de simán elég a bandit tudásához, csak 2 személlyel gyalázatos.
Nem panaszból írtam, csak realitás, nem vagyok az a fajta aki isteníti a saját gépét, másét meg fujjolja
Amit szar dolognak tartok az a sajáton is szar dolog ahogy másén is. Ami a szívemen az a számon
Bmw-khez visszatérve van itt ember akinek bejön az s1000rr? minden motoros oldalon istenítik, elolvadnak tőle....én speciel ugy vagyok vele, hogy annál ocsmányabb torzó mocskot nem látott eddig a motoros társadalom, előbb kéne egy gagyi fantáziátlan HD mint az
standard keverek vagy szinter? a fekcso is ludas lehet, a heten neztem egy k3at, azon siman markolatig huztam, az enyemen nem lehet, pedig ket ev a difi
Az enyém 3 dugós tokico, a hatszázas-on aszem két dugós volt.
Nekem egyikkel sem volt bajom, de lehet, hogy azért, mert nem ültem olyanon amelyiken jó volt a fék.
Az enyémen E-legálos Arrow van, igaz, hogy csak a héja, mert a belit kidobtam belőle, mert nekem túl lájtos volt.
Csináltunk bele másik bélést, jól megtömtük.
Most a hangja, kész orgaznus, de más haszna tényleg nincs.
Nissin van a banditámon, szinte új AP racingekkel, és simán van olyan jó a féke a banditnak, mint anno az 50-es robogómnak nagyon meglepett mikor megvettem és előszpr mentem vele, hogy egy 600-as gépnek dupla első tárcsával ilyen gagyi fékje van
Nem tom a joshi úgy dübörgött alattam hogy felátt tőle................a szőr a tarkómon.
Más hasznát nem éreztem.
Most az arrowra gerjedek de mivel kettő kell belőle és ritka ezé mocskosul drága..................így mocskosul kihagyom.
Érdekes hogy a gyári sv betét mintha KO lett volna 16-nál a gyári nissinem meg még kilóméteres vastagságú.
Most vagy én nem fékezek annyit mint rég vagy ilyen jó a nissin a tokicohoz képest.
Jaj azok az amugy is bazi nagy csúf plekók amiken még toldás is van...
Én is szeretem ha van rendes fejidom plexivel, de akkora szarok minek? Nekem mindkét motorom megfelelt a gyári, banditon különösen jó a gyári. Kipróbáltam 190-nél is bőven megfelelt, a fölött a bandit meg már ugy sem motorozható, a futóműve nem TGV alázásra termett
Nem panaszból írtam, csak realitás, nem vagyok az a fajta aki isteníti a saját gépét, másét meg fujjolja
Amit szar dolognak tartok az a sajáton is szar dolog ahogy másén is. Ami a szívemen az a számon
Bmw-khez visszatérve van itt ember akinek bejön az s1000rr? minden motoros oldalon istenítik, elolvadnak tőle....én speciel ugy vagyok vele, hogy annál ocsmányabb torzó mocskot nem látott eddig a motoros társadalom, előbb kéne egy gagyi fantáziátlan HD mint az
Bár mindkettővel lehet belehúzva pofáraesni (ezt is próbáltam) tehát bizton állítom hogy mindkettő határozottan többet tud mint én.
Nekem egyikkel sem volt bajom, de lehet, hogy azért, mert nem ültem olyanon amelyiken jó volt a fék.
Mondjuk sajnos repülő rovartól nem véd tökéletesen..
Csináltunk bele másik bélést, jól megtömtük.
Most a hangja, kész orgaznus, de más haszna tényleg nincs.
Ha végzek a nagyprojectel csak az kerül a két radiális nissinbe.
Más hasznát nem éreztem.
Most az arrowra gerjedek de mivel kettő kell belőle és ritka ezé mocskosul drága..................így mocskosul kihagyom.
Most vagy én nem fékezek annyit mint rég vagy ilyen jó a nissin a tokicohoz képest.
Én is szeretem ha van rendes fejidom plexivel, de akkora szarok minek? Nekem mindkét motorom megfelelt a gyári, banditon különösen jó a gyári. Kipróbáltam 190-nél is bőven megfelelt, a fölött a bandit meg már ugy sem motorozható, a futóműve nem TGV alázásra termett