Legalábbis nem jellemző.....az M800-nál pl. a szervizekben rendszeresen kevesebb olajat töltötek bele cserénél ahol nem tették állványra és azok néhe elkezdenek sírni....,de megfelelő olajmennyiséggel nem túl romlékonyak...
Ma levizsgázott a lovam.
Azt kérdi a vizsgabiztos: ez a motor hátrafelé ment?
Mert az előző műszakin 67000 km. Volt benne, most meg csak 47000.
Mondom neki, hogy nem kizárt, hogy tekergették az óráját, de az előző műszakin 37000-rel volt, az biztos, mert akkor vettem.
Ő csak huzogatta a vállát, közben pötyögtette a számítógépet. Amikor minden kész volt és nyomtatja a papírokat, kérdezem tőle, hogy az nem gáz, hogy nem stimmel a rendszám?
Hát az meg hogy lehet? Az alvázszám alapján ezt dobta ki.
Mondom az gáz, mert ennek a motornak ez a magyarországi első rendszáma.
Gyönyörűen átírta a gépben a rendszámot és azt mondta, hogy most már minden oké.
Azért megnyugtató, hogy ilyen precíz és pontos a rendszerük.
Egyszer osztrákoknál gurultunk, megálltunk enni.
Parkolóban ott ácsorgott kb 50 motor. Kb fél óra elteltével kezdtek elszivárogni a népek. Beöltöztek, felültek, indítóztak, majd ahogy elkapta, nyélgáz....kivétel nélkül.
Jaja, belefolytam kicsit, van egy nagyon jó csapágy kontaktom. Na,az ominózus csapágy, ami szét tudja küldeni a kardánt, listaáron 92(!) ezer az SKF-nél és az INA-nál is. Nyilván ezekből vaskos kedvezmények lejönnek csapágyról lévén szó, de ez nem emberi. Meg mondták is, hogy nagyon nehezen beszerezhető.
Érdekes mód a Wallisnál polcról van 16e ft bruttó, BMW plecsnivel...
Szevasztok Banditák!Érdeklődve olvasom a a BMW-s hozzászolásokat.Erdélyben a németekkel csak 1200 gs-el találkoztunk..Egyébként szinte minden BMW-t kipróbáltam kivéve az 1000 rr-t.Bár az nem hiszem,hogy jó lenne mert elég nagy "ló" vagyok/185cm/Azért én megtudnék barátkozni az 1300-al.Ha az árakat nézzük akkor már kevésbé nem ér az a motor 2 x-er annyit mint az 1250.Motoroztam a 800-al is olyan volt mint egy varrógép de nagyon kezes motor, ideális "leánymotor".Egyébként érdekes,hogy mekkora az isten állatkertje az Erdélyi túrán az egyik lányka/cirka 48 kg/ egy zsir új 1198-as Bimotával jött/igazi túramotor/.Minden lelazúlt róla a tankolásoknál állandóan utánhúztúk a csavarokat.Hidegen ahogy indult az pedig katasztrófa volt.Bár mikor megálltunk mindenki ezt nézte micsoda szuper gép.Szóval szerintem igen jó gép a BMW,de vannak a piacon azért jó masinák/GSX1,4;FJR;CB1,3,Triumph/lehetne választani bár a vonzodásom a bajor márkához nem új keletű./A képen nagyapám motorján./
Sajnos nem....mivel előre ki kell fizetni garancia nélkül ezért nem merem bevállalni, ami nálam van jelenleg azzal próbálkozom még, de még nem az igazi...
Én meg csak 0km-t vennék. Sokszor tapasztalom hogy motoros társaim (a németek is) hideg motornál üveg hanggal indulnak. Nekem nincs pénzem az ilyen motorok rendbe tételére. Hinni meg csak a templomban szoktak és ott se mindent.
De, jellemző csak nem 70000-nél hanem hamarabb......mostanában a nagyobb túrák előtt előre felújítják ha kell ha nem nehogy útközben legyen gáz.....400000 körül van a történet.....
Erről eszembe jutott a vicc:
Két vállalkozó beszélget. Kérdi az egyik:
- Te adsz fizetést a melósaidnak?
- Nem én.
- Én sem. És mégis bejárnak dolgozni?
- Be.
- Érdekes, az enyémek is. Te nem kéne ezektől belépti díjat szedni?
öööö, de kérdés....érdemes épp azok túráit végigolvasni akik pl a sivatagban várták a szétesett szöghajtás alkatrészeit és büszkék voltak arra, hogy 4 napon belül megjött és tovább tudtak menni....az ilyen túrákat a japók szó nélkül csöndben szokták teljesíteni....amúgy én is vennék egyet ha megengedhetném magamnak mert biztos nagy élmény a vezetése.....
Tavasszal rám akartak sózni egyet.. egy bontóban, mert már évek óta nem tudtak vele mit kezdeni
Savanyú a szőlő...
Azt kérdi a vizsgabiztos: ez a motor hátrafelé ment?
Mert az előző műszakin 67000 km. Volt benne, most meg csak 47000.
Mondom neki, hogy nem kizárt, hogy tekergették az óráját, de az előző műszakin 37000-rel volt, az biztos, mert akkor vettem.
Ő csak huzogatta a vállát, közben pötyögtette a számítógépet. Amikor minden kész volt és nyomtatja a papírokat, kérdezem tőle, hogy az nem gáz, hogy nem stimmel a rendszám?
Hát az meg hogy lehet? Az alvázszám alapján ezt dobta ki.
Mondom az gáz, mert ennek a motornak ez a magyarországi első rendszáma.
Gyönyörűen átírta a gépben a rendszámot és azt mondta, hogy most már minden oké.
Azért megnyugtató, hogy ilyen precíz és pontos a rendszerük.
Parkolóban ott ácsorgott kb 50 motor. Kb fél óra elteltével kezdtek elszivárogni a népek. Beöltöztek, felültek, indítóztak, majd ahogy elkapta, nyélgáz....kivétel nélkül.
Érdekes mód a Wallisnál polcról van 16e ft bruttó, BMW plecsnivel...
De 3842m-ről a kilátás a Mont Blanc-ra és az alatta llévő Chamonix-ra
Két vállalkozó beszélget. Kérdi az egyik:
- Te adsz fizetést a melósaidnak?
- Nem én.
- Én sem. És mégis bejárnak dolgozni?
- Be.
- Érdekes, az enyémek is. Te nem kéne ezektől belépti díjat szedni?
Most viszem a vasat műszakira, szerintem jövő héten gumit is kell cserélni.