Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legalábbis nem jellemző.....az M800-nál pl. a szervizekben rendszeresen kevesebb olajat töltötek bele cserénél ahol nem tették állványra és azok néhe elkezdenek sírni....,de megfelelő olajmennyiséggel nem túl romlékonyak...
Kardánt?
Japán is van kardánosban.. és azok nem is szoktak elromlani.

Tavasszal rám akartak sózni egyet.. egy bontóban, mert már évek óta nem tudtak vele mit kezdeni
Ilyenek ezek a motorosok...................írígy dög mind.
Najóvan, lassan amúgy az jön ki, hogy a BMw egy megbízhatatlan, nem tartós motor, a kardánt mókerolni kell, olajat töltögetni utána....


Savanyú a szőlő...
van 3-4 dobozom, de macx 1.5 re jön ki telibe, nem tom mit csináljak velük, visszaveszed? apróért az olajzó fenn van, Mikirtől,
Ma levizsgázott a lovam.
Azt kérdi a vizsgabiztos: ez a motor hátrafelé ment?
Mert az előző műszakin 67000 km. Volt benne, most meg csak 47000.
Mondom neki, hogy nem kizárt, hogy tekergették az óráját, de az előző műszakin 37000-rel volt, az biztos, mert akkor vettem.
Ő csak huzogatta a vállát, közben pötyögtette a számítógépet. Amikor minden kész volt és nyomtatja a papírokat, kérdezem tőle, hogy az nem gáz, hogy nem stimmel a rendszám?
Hát az meg hogy lehet? Az alvázszám alapján ezt dobta ki.
Mondom az gáz, mert ennek a motornak ez a magyarországi első rendszáma.
Gyönyörűen átírta a gépben a rendszámot és azt mondta, hogy most már minden oké.
Azért megnyugtató, hogy ilyen precíz és pontos a rendszerük.
Egyszer osztrákoknál gurultunk, megálltunk enni.
Parkolóban ott ácsorgott kb 50 motor. Kb fél óra elteltével kezdtek elszivárogni a népek. Beöltöztek, felültek, indítóztak, majd ahogy elkapta, nyélgáz....kivétel nélkül.
Az a két vállalkozó nem Khon és Jákob véletlen . .
Jaja, belefolytam kicsit, van egy nagyon jó csapágy kontaktom. Na,az ominózus csapágy, ami szét tudja küldeni a kardánt, listaáron 92(!) ezer az SKF-nél és az INA-nál is. Nyilván ezekből vaskos kedvezmények lejönnek csapágyról lévén szó, de ez nem emberi. Meg mondták is, hogy nagyon nehezen beszerezhető.
Érdekes mód a Wallisnál polcról van 16e ft bruttó, BMW plecsnivel...
R25? Nincs már meg, mi?
Szevasztok Banditák!Érdeklődve olvasom a a BMW-s hozzászolásokat.Erdélyben a németekkel csak 1200 gs-el találkoztunk..Egyébként szinte minden BMW-t kipróbáltam kivéve az 1000 rr-t.Bár az nem hiszem,hogy jó lenne mert elég nagy "ló" vagyok/185cm/Azért én megtudnék barátkozni az 1300-al.Ha az árakat nézzük akkor már kevésbé nem ér az a motor 2 x-er annyit mint az 1250.Motoroztam a 800-al is olyan volt mint egy varrógép de nagyon kezes motor, ideális "leánymotor".Egyébként érdekes,hogy mekkora az isten állatkertje az Erdélyi túrán az egyik lányka/cirka 48 kg/ egy zsir új 1198-as Bimotával jött/igazi túramotor/.Minden lelazúlt róla a tankolásoknál állandóan utánhúztúk a csavarokat.Hidegen ahogy indult az pedig katasztrófa volt.Bár mikor megálltunk mindenki ezt nézte micsoda szuper gép.Szóval szerintem igen jó gép a BMW,de vannak a piacon azért jó masinák/GSX1,4;FJR;CB1,3,Triumph/lehetne választani bár a vonzodásom a bajor márkához nem új keletű./A képen nagyapám motorján./
Sajnos nem....mivel előre ki kell fizetni garancia nélkül ezért nem merem bevállalni, ami nálam van jelenleg azzal próbálkozom még, de még nem az igazi...
Egyet értünk ebben is. Én még más motort is de csak eddig ér a takaró. Egyébként a projektünkben haladtál?
Max 40eFt-ért kvázi kardánossá tehető a bandita. Most van 48ekm az eredeti láncban 1 kislánc cserével. Miről beszélünk?
Én meg csak 0km-t vennék. Sokszor tapasztalom hogy motoros társaim (a németek is) hideg motornál üveg hanggal indulnak. Nekem nincs pénzem az ilyen motorok rendbe tételére. Hinni meg csak a templomban szoktak és ott se mindent.
Ez "csak 2864m" volt.
De 3842m-ről a kilátás a Mont Blanc-ra és az alatta llévő Chamonix-ra
De, jellemző csak nem 70000-nél hanem hamarabb......mostanában a nagyobb túrák előtt előre felújítják ha kell ha nem nehogy útközben legyen gáz.....400000 körül van a történet.....
Erről eszembe jutott a vicc:
Két vállalkozó beszélget. Kérdi az egyik:
- Te adsz fizetést a melósaidnak?
- Nem én.
- Én sem. És mégis bejárnak dolgozni?
- Be.
- Érdekes, az enyémek is. Te nem kéne ezektől belépti díjat szedni?
öööö, de kérdés....érdemes épp azok túráit végigolvasni akik pl a sivatagban várták a szétesett szöghajtás alkatrészeit és büszkék voltak arra, hogy 4 napon belül megjött és tovább tudtak menni....az ilyen túrákat a japók szó nélkül csöndben szokták teljesíteni....amúgy én is vennék egyet ha megengedhetném magamnak mert biztos nagy élmény a vezetése.....
Az egy szep nap lesz ;)
Tökéletes.
Most viszem a vasat műszakira, szerintem jövő héten gumit is kell cserélni.
Szombat jó Neked? Egész napos gurigára készülj, 534 km a táv
épp attól izgalmas
Nagyon vagány XD valaki nem túlságosan szereti a menetszelet