Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szombaton jöttünk haza Bajáról!
Édesanyám testvérei meg az unokatesóim most is Nyíregyházán laknak.
Náluk szoktam inni jó pálinkát.
Sziasztok!
Zöldi! Nincs valami lehetőséged a motoros köreidben egy Mikuni 4DG karbiról gyári infót szerezni? A kérdés, kérés minde esetleges szerelgető tulaj és fórumos előtt nyitva áll!
Előre is Köszönöm a segítséget!
Üdv
Mondom én mindenki kicsit Szabolcsi....
Ha jó páleszt akarsz inni akkor bizony Panyola vagy Tarpa.
Vagy nálam, igaz most Kömörői van viszont isteni.
Eperfa hordóból!
Nem tudtam normális pálinkát venni mostanában, mert aki üzletszerűen főzte az telerakta cukorral, a többit meg aranyárban adták.
Ezért inkább főzök magamnak, egyre jobban sikerülnek.
Tegnap is megtudtam egy titkot (hogy kell beállítani a cefre PH értékét), pedig a nagy öregek piszkosul titkolták. De a jó pap is holtig tanul.
Egyébként a szüleim tényleg szabolcs-ból származnak.
Akkor neked az ereidben szabolcsi vér folyik, olykor pálinka!
Igen, csak kimagoztuk géppel (ez látszik a képeken) nagyon jó a cukorfoka, ezért a 400 kg.-hoz oltással együtt összesen 13 kg. cukrot tettem.
Tegnap este oltottam be, és már úgy forr, ahogy csak bír.
Ez nem tudom szilva?
Szép estét Banditák!
Tegnap beoltottam a szilva cefrémet.
Ha minden igaz, az őszi Bandit talira már pálinka lesz belőle.
Még kicsit karcos lesz, de szerintem el fog fogyni.
Őszintén szólva én sem tudom, össze kéne nézni. A V-stromra tudom, hogy pontosan ugyanezt teszik hátra. Ha nem jön be a másik megoldás és passzol is hozzá, 4-ért odaadom a párat.
Hogy ON legyek, fent a power elöl, vazze, új motorom van.
Ja és kiderült hogy cserés az első fékbetétem, az egyik belső kopásjelző alá ért, 0.2 mm lehet rajta, a többin még látszik a horony.
40040 kilomérter után így búcsút veszünk, holnap jön az AP, és indul az egyujjas fékezés :DDDDD
Nem kötözködés, az enyémben van, akkor megy, ha bent ül a Feleségem(meg havonta egyszer télen TMK jelleggel). Én nem szeretem...
Ha nem előttem történik akkor el sem hiszem...Ez nem lejáratás ez tény és csak halkan említem meg hogy 96-ezer után a munkahengerem még nem adta meg magát, igaz méretileg duplája a bömösének.
Talán így elhiszed? Együtt motorozok vele több éve, már vissza akarta adni mert nem mert vele elindulni túrázni. Ja és megkért hogy olvassak utána. Mondtam neki nem egyedi hiba.
És ez prémium motor?
Kép!
Már-már röhejes, ahogy megfeszülnek az emberek az igyekezetben,hogy a BMW-t lejárassák. Pont olyan, mint az a duma autóknál, hogy szar dolog a klíma. És mily érdekes, mindig az mondja akinek nincs.... Úgyhogy én befejeztem, nincs több reagálásom.
A BMW hogy milyen motor...K1200GT-ről lenne mit írnom de inkább nem járatom le a márkát. Inkább egy kis technikai dologgal untatlak benneteket. Adott egy kuplungmunkahenger ami a forró blokk oldalára van felhelyezve. Mérnöki zseni aki tervezte. Mikkor az összeokádja magát a blokkba folyik belőle az olaj és összefolyik a motorolajal, amit le kel cserélni ez miatt. Ha valakinek van sutyukia az tudja a megoldás kulcsát. Sajnos az évek alatt a fent említett típuson kétszer fordult elő 45-ezer km alatt. Ernyit a BMW-ről.
TattooedAngel köszi az ajánlatot, de nem tudom, hogy a Gs500 lábtartója kompatibilis-e a 600 banditéval. Először kipróbálom Zöldi ötletét, hátha az mz gumi segít.
Majd lesz................Egyenlőre 9e km és egy feszítőt kért.
De lesz ez még 60e-res szervíz is.
Így van...és jellemzően az első 1000-es szerviznél mivel nem sokat kell csinálni nem teszik emelőre hanem oldaltámaszon cserélgetik az olajat és így a 2.2 dl helyett 1.5 dl fér bele.....
Gondolom az m800-on csak oldaltámasz van
Azt.
A bugyisról plo. semmi általánosság nincs....mert egyenlőre kevés van belőle....pl. a Tiéd bármilyen is lesz nem fog általános jelzőket generálni ha nem lesz belőle több....,de ha majd fognak az utakon futni bőven akkor lesznek általánosítások is....
Ha nem akkor jön az orbitális szopás.
Nem feltétlenül....mint írtam vennék egyet....ha megengedhetném magamnak.....az, hogy mi és mennyire romlik más kérdés....ezek általában általánosságok mint ahogy az olasz gépeknél is viszont az általánosságok nem véletlenül azok.....hanem mert általános eseményekből alakulnak ki... ....ezért mondjuk a japókat általánosságban megbízhatónak....mert általában azok....
http://forum.index.hu/Article/...

mazsolazgassal. reszemrol a hitteritest befejeztem. ;) hasznald a keresot, olajfogyasztas meg kardan kulcsszavakra.
amugy a k1600gt az nekem is kene, meg szar kardannal is ;)
Manapság már majdnem természetfeletti képességnek számít nálam hogy itt bajoroknál, még nem fertözödtem mege gy BMW-vel.
De ennek talán az is az oka, hogy BMW R72 -nekem a BMW. Csepptank-tányérülés-bakteleszkóp...Utána már csak klasszikus motorformát ismeri fel az agyam traktorlámpa, dupla rugóstag, krómozott trombita kipufogó, csupasz-puritán formavilág...ilyet már kevesen gyártanak... föleg nem a bömös. Nézegetem én azokat, hiszen piszkálja a szemem a technikai újdonság, de nem tudok vele azonosulni még...Jóooooó nekem a zselékocka, meg a tüzmadár...
(Van egy rossz tulajdonságom, nem szeretek porcukrozni, ha már van egy normális technológia alattam, nem igen szeretek felülni mások motorjára, az szinte fáj, nem tudok ellazulni, mert semmi nem ott van ahol megszoktam, még akkor is ezt érzem, ha barátom 1.4-re ülök, már az is elég ha más a rugóelöfeszítés beállítása. Szimbiózisban élek a motorjaimmal, ezt nem lehet 10 perc után létrehozni egy idegen gép nyergében. Szóval be kell ismerjem nem sok összehasonlítási alapom van más motorok tekintetében, még akkor sem szívesen próbálom ki más gépet ha több hónapot szereltem, és "bensöséges kapcsolatba" kerültem vele. A próbát meghagyom gazdinak, ö sokkal jobban fogja érezni hogy változott -e valamit a szerviz után a gépe. )