Európa pénztelen részén sajnos meg kell elégedni az igénytelen japán szutykokkal mert nincs pénz a végtelenül megbízható bajor technikát karbantartani...
Egyébként meg 100 szónak is egy a vége: bejártam Európa elég tetemes részét, és 10-ből 9 túrázó BMW-vel gurul. Értem én, biztos egész Európa hülye, csak hát hiszi a piszi....
Van bőven, nem véletlen, hogy kezdenek visszatérni a királytengelyhez.....a nissan dieselem már 2000-ben az volt és a mostani kocsink is olyan, az sosem megy tönkre és nem kell cserélni.....
Azért németben öléggé odafigyelnek rá. És mielőtt bárki megörülne, hogy lehet valamiben kontrázni: tudom, mindig van egy ellenpélda, amit a szomszédom fiának a régi szobatársának az ausztrál unokatesója mesélt. De ez akkor is így van. Nem kell török, meg orosz kereskedőhöz menni, ez alap. És különösen igaz a becsületesség az ilyen "echte" német kereskedőre, akinek a kereskedése (és szervize) egy kis faluban van, ahol mindenki ismeri, és számít a jó hírnév. Nagyon távol áll ez Magyarországtól... Sajnos...
Mondom, olvass BMW-s fórumot. A múltkor az volt a téma, hogy tréleren szállításnál hogy törik el a középállvány....Mindenki a maga szopóálarcának a kovácsa, aki akar, vegyen propellerest, én nem irigylem.
Amúgy mikor 2005-ben mentem egy órát az RT-vel, az azért volt, mert teljesen belebuzultunk párommal a motorkiállításon, és agyaltunk rajta, hogy "egyszer élünk", kéne venni egyet végleges nagyvasnak. Hát, a wallistól indultunk, az Illatos útnál már érezem, a célcsoport nem én vagyok...
Csak a haverom mutatta eladás előtt, hogy nézzem csak milyen jól "megcsinálta" a szervízkönyvet egy kölcsön bélyegzővel...
Amúgy most 3 éves 40.000 km van benne, eddig hibátlan.
Én meg sosem vennék használt motort.
Amúgy mikor 2005-ben mentem egy órát az RT-vel, az azért volt, mert teljesen belebuzultunk párommal a motorkiállításon, és agyaltunk rajta, hogy "egyszer élünk", kéne venni egyet végleges nagyvasnak. Hát, a wallistól indultunk, az Illatos útnál már érezem, a célcsoport nem én vagyok...
_gs