Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Európa pénztelen részén sajnos meg kell elégedni az igénytelen japán szutykokkal mert nincs pénz a végtelenül megbízható bajor technikát karbantartani...
tsanyi a szervizkönyhamisítás és a km állás visszatekerés
Egyébként meg 100 szónak is egy a vége: bejártam Európa elég tetemes részét, és 10-ből 9 túrázó BMW-vel gurul. Értem én, biztos egész Európa hülye, csak hát hiszi a piszi....
Micsoda?...a vezlánc vagy a királytengely?...
Én viszont a vezérműlánc kedvéért nem veszek Fiatot. Maradok az Audinál.
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy németben ez még nem annyira divat
Én csak ennyit tennék hozzá egy haver 250-ezer kilométerrel beadta egy kereskedésbe az autóját eladásra. Mások héten saját autóját 120-ezerel árulták.
Ez általános, pár ezerért olyan szervizkönyvet lehet csináltatni amilyet akar az ember...
Van bőven, nem véletlen, hogy kezdenek visszatérni a királytengelyhez.....a nissan dieselem már 2000-ben az volt és a mostani kocsink is olyan, az sosem megy tönkre és nem kell cserélni.....
Dehogy jövök ellenpéldával.
Csak a haverom mutatta eladás előtt, hogy nézzem csak milyen jól "megcsinálta" a szervízkönyvet egy kölcsön bélyegzővel...
Ebben az esetben én inkább azzal foglalkozok, hogy 250.000 km-nél lesz cserés...
Akkor meg mit nyújtogatod a nyelvedet?
Amúgy most 3 éves 40.000 km van benne, eddig hibátlan.
Azt hol írja, hogy a lánc a jobb? Előny-hátrány oda-vissza....
Azért németben öléggé odafigyelnek rá. És mielőtt bárki megörülne, hogy lehet valamiben kontrázni: tudom, mindig van egy ellenpélda, amit a szomszédom fiának a régi szobatársának az ausztrál unokatesója mesélt. De ez akkor is így van. Nem kell török, meg orosz kereskedőhöz menni, ez alap. És különösen igaz a becsületesség az ilyen "echte" német kereskedőre, akinek a kereskedése (és szervize) egy kis faluban van, ahol mindenki ismeri, és számít a jó hírnév. Nagyon távol áll ez Magyarországtól... Sajnos...
Bocs, most pont magam ellen beszélek,de bevÁllt a dízel Fiat?
Tárgyaljunk ár inkább a jól bevált gépeinkről-Suzukiról..
Hát..ahhoz képest, hogy az én dízel Fiatom láncos...
A vezetett szervízkönyv nem bizonyít semmit!
Hát ja, kinek a pap, kinek a kántor
Kinek hogy.
Én meg sosem vennék használt motort.
no itt van
Mondom, olvass BMW-s fórumot. A múltkor az volt a téma, hogy tréleren szállításnál hogy törik el a középállvány....Mindenki a maga szopóálarcának a kovácsa, aki akar, vegyen propellerest, én nem irigylem.
Amúgy mikor 2005-ben mentem egy órát az RT-vel, az azért volt, mert teljesen belebuzultunk párommal a motorkiállításon, és agyaltunk rajta, hogy "egyszer élünk", kéne venni egyet végleges nagyvasnak. Hát, a wallistól indultunk, az Illatos útnál már érezem, a célcsoport nem én vagyok...
Ejnye, hogy tudom ezt linkként beküldeni, nem csak szövegként?
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tartosteszt__szetszereles_bmw_r_1200
_gs