Jobbára csak az Alpok,Dolomitok vonalon mozogtam,de tényleg rengeteg a bömös..............egy k1300r meg tudná emelni ez adrenalinszintemet.................esetleg s1000rr egyenes kormánnyal,pár nap teszteléssel........
Szombaton gurultunk asszonykával egy Nochalm-Maltal kört 750 km, 10 motorból 6 BMW volt :(. Belekeveredtem egy boyba 8 bömbi közé, R és GS 1200-ek voltak. Igaz ők egyedűl de 2 kanyar után semmit nem láttam belőluk. Sem a gyorsítást, sem a fékezést, sem a kanyarodást, nem bírtam velük tartani, pedig nem ma kezdtem :( Speciel Én meghajlok a BMW előtt. Fogyasztása az enyémnek 7 lityi körűl pályán 140-180 között 2 személy + doboz ! Kényelmesen egydedűl dobozzal 5,8-6. Ennyi akkor ennyi leszarom akinek kevesebb örüljön neki !
Jelzem Albánia is Európa,bár ott Merciből van rengeteg....
Láttam albán motorosrendőrt,postás zöld,egyik oldalon fémdobozzal ellátott,kb 40-50 éves Moto Guzzival,kiskőrösi bimbikék színű nyitott sisakban,jókedvűen porolva a "remek" országúton...... ...........de bmw egy sem volt......
Se neki se neked nem adnának,Jött a KTM mukso................rájuknézett.............aszondta ti a büdös életbe nem mentek végig szibérián úgyhogy nyicsta.
Kisrtak GS-eket................azt az 5 percenkénti eske keleket amit bemutattak attól elmet a terepestúrától 20 évre a kedvem.
Bunkók voltak, már az első találkozásunknál is. Az a tipikus mi vagyunk a világ tetején.. parasztok típusú társaság volt. Megmondták hogy most ők itt nagy túrát csinálnak, és mennek az arabatra (mint mi, csak nekünk még volt előtte egy kis kitérőnk).
Rossz volt rájuk nézni.. nem lehet ezt leírni rendesen.
Aztán később utolértük őket az Arabaton, ahol Martona keresztül porolt a homokúton billegő csapat között a DRZ-vel.. Ezek után valahogy nem akartak megállni beszélgetni velünk, amikor mi megálltunk (azért hogy felzárkózzon a BMW-s társunk )
Nekem az XJ-vel 1 órával kevesebbe időbe telt végigmenni az arabat földnyelven, mint nekik "profiknak", a géessel, terepgumival meg anyámkínjával együtt.
Gazdag, második ismertetőjelük hogy még annál is gazdagabbak
A zoknitól a csuklópántig minden BMW-s, ami hacuka rajtuk van. Motoron a teljes touratech katalógus összes vacka, minden motoron legalább két vízálló kamera.
Jah, és nem tudtak rendesen motorozni terepen.. (nem is köszöntek nekünk ), de ami ennél is szebb, hogy láthatóan rosszul is esett ez nekik
Na, akkor még egyszer: nem a németekről mondtam a 10-ből 9-et, hanem majdnem egész (ha nem egész) nyugat európáról. És nem hallottam, hanem a saját szememmel láttam
Ezek mind külföldi turisták voltak (nem ukránok vagy románok), csehek meg lengyelek főleg, no meg oroszok (az oroszoknál szegény ember nem tud túrázni, mert kb 2x 3x annyiba van ott kint egy motor mint itt nálunk..)..A KTM-es srác meg valahonnan a brit szigetekről jött.
A volt egy BMW-s kétfős német társulat, meg egy 6 vagy 7 motorból álló katalógus motoros cseh, 1200GS-ekkel.
Mi is beszélgettünk egy motoros társaságban a BMW mennyire hódit német nyelvterületen.Mert valóban mikor a Dolomitokat jártuk szinte csak BMW-vel volt öreg s fiatal,azt arra jutottunk,hogy Ők a hazai ipart támogatják, nem a japót és a stb.,és ha kell hozzá valami ,akkor megcsináltatja szervízben akár "1millás" alkatrész kerülhet bele,de ezzel is a hazai ipart ill. melóst támogatja nem a japót és a stb.
Láttam albán motorosrendőrt,postás zöld,egyik oldalon fémdobozzal ellátott,kb 40-50 éves Moto Guzzival,kiskőrösi bimbikék színű nyitott sisakban,jókedvűen porolva a "remek" országúton...... ...........de bmw egy sem volt......
Kisrtak GS-eket................azt az 5 percenkénti eske keleket amit bemutattak attól elmet a terepestúrától 20 évre a kedvem.
Rossz volt rájuk nézni.. nem lehet ezt leírni rendesen.
Aztán később utolértük őket az Arabaton, ahol Martona keresztül porolt a homokúton billegő csapat között a DRZ-vel.. Ezek után valahogy nem akartak megállni beszélgetni velünk, amikor mi megálltunk (azért hogy felzárkózzon a BMW-s társunk )
Nekem az XJ-vel 1 órával kevesebbe időbe telt végigmenni az arabat földnyelven, mint nekik "profiknak", a géessel, terepgumival meg anyámkínjával együtt.
Már hogy nem esett nekik jól ha ők nem köszöntek?
A zoknitól a csuklópántig minden BMW-s, ami hacuka rajtuk van. Motoron a teljes touratech katalógus összes vacka, minden motoron legalább két vízálló kamera.
Jah, és nem tudtak rendesen motorozni terepen.. (nem is köszöntek nekünk ), de ami ennél is szebb, hogy láthatóan rosszul is esett ez nekik
Te nem BMW roadshow-t láttál?
Vagy évad főtaliját...............mint fókszvágenes wörtensee-t?
A volt egy BMW-s kétfős német társulat, meg egy 6 vagy 7 motorból álló katalógus motoros cseh, 1200GS-ekkel.
érdekes körforgás ez szvsz
de lehet rosszul gondoltuk
de szerintem autóban is igy gondolkoznak