Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik cimbimnek van 1000-res Fazer-je.
Sokat nem mentem vele, de azt mondhatom, hogy nagyon pöpec a váltója és az egész motor nagyon finoman műkszik. Ha forgatom akkor szerintem jobban is megy mint a nagybandi, bár a 45 lóerő különbséget én nem éreztem. Nyomatékban viszont a bandi a sztár.
Én a fékjét nem éreztem jobbnak, de a Fazernak gyári fékje van, nekem meg elöl-hátul fém fékcső és szinter betétek.
A banditra ráülsz, a Fazerbe beleülsz, és súlyra kb. mint a kisbandi, de lehet, hogy könnyebb, ennek utána kellene nézni.
Én sokáig kacérkodtam a Fazer vásárlás gondolatával, de szerintem nem jobb annyival, mint amennyivel drágább.
Most április óta az övé, Ő 9e.km-el kapta! Az eredeti első tulajdonos, na az nem szerette, Neki is ajándékozta Marionak! Hogy Nekem mé' nincsenek ilyen barátaim?
Ja, amit még akartam hozzátenni. Az ABS, mivel Én sajnos hozzá vagyok szokva nagyon hiányzik belőle, mert a hátsó féket nagyon könnyű túladagolni.
Nekem volt szerencsem menni FZS600-CBF600-GSF600-GSF650 csapattal.

A futomuveben es fekben a leggyengebb a Bandit volt, a GSF650 volt szinten talan a legkenyelmetlenebb (190+ magassag, 100+kg).
A fek futomuben a FZS es a CBF kb. egyforma volt. A CBF motorja kb. ugy ment, mint a Bandite, de nyilvan csendesebb volt a vizhutes miatt. Az FZS motorja alul agyhalott volt a Bandithoz kepest, fent pedig nem ereztem a +20 loerot.
Koszonona szives invitalast, ha nyomnal egy telszamot aailemre megkoszonne
Most nezem, 13e, 6ev alatt. Kerdezz mar ra, miert utalja ennyre, hogy nem is hasznalja? ;) ;) ajanld be, h telente mozgatod ;)
Még a végén lecseréled egy GS-re a banditát....
Az én ruhám szinkron klímás.
Ha kint meleg van, bent is meleg van, ha kint hideg van, bent is hideg van.
Nekem van klíma, melegben úgy hívják hogy menetszél, hidegben pedig 1 db 1500 Ft-os autós fűthető üléshuzat fűtőszál a nadrágba, egy pedig a kabát alá
Nem azért baj ha elromlik egy motor, mert drága javíttatni, fenntartani.. 5-6 milliós motort úgyse olyan vesz aki utána használt gumi után kajtat, és keresi lépten-nyomon a spórolós megoldásokat.

Az a baj, hogyha elromlik kevés helyen lehet itt keleten javíttatni.. (még keletebbről ne is beszéljünk) nem a pénzzel van itt a gond, mert az nem számít, hanem azzal hogy hiba esetén többszáz kilométereket trélerezheted a motort, az első BMW szervizig... és egy apró, más motoron könnyedén javítható hiba is agyoncsapja a motorostúrát. Annak aki BMW-t vesz túrázni általában lényegesen több a pénze mint a szabadideje.. ezért aztán mindig ott a para, csak túrán ne legyen baja, mert akkor lőttek a kellemes szabadságnak, talán egész évre.

Én a szervizháttér hiányát látom a legnagyobb gyengeségnek.. nem azt hogy elromlik
Meg az 1200-es első "betegségeit" azokon már nagyjából kiküszöbölték
wallis ;)
Aha! Tudsz egyet amit kipróbálhatnék?
Na az a másik motor, aminek a túrás változata elcsábíthatna a Banditámtól, főleg az esetleges 100 ezer km különbség miatt!
az dohc, kraftosabb kozepen is.
Van...lehet hűtő-fűtő ruhát kapni amihez csatlakozást építenek ki a motoron is......nem olcsó..
ap szinter 16,2e ap standard 12.8e, brembo szinter 20.5e.
a legelsot ajanlom.
Az Olasz szomszéédomé, csak a motor a papirokkal hamarabb érkezett mint Ő! Azt mondta tegyem be a garázsomba,és használjam addíg!
Miből venném? Ajándékba elfogadnám. Miért jobb a 2007-es,vagy az azutáni?
600as fazer, a regi fzs szerintem a kategoria legjobbja. es alom szerelni. 1000hez nem volt szerencsem
haj, adatlapomon a mail, kuldesz oda egyet evjarattal egyutt? a regi 600ba mas betet kell.
És a Fazerről mi a véleményetek? Bandit jobb?
Én bandit fan vagyok!
Az egyik legmegbízhatóbb motor a világon.
Amikor utána számolok éves szinten, átlag 50 forintra jön ki egy kilométer, de az élmény kárpótol.
Aki csak a költségeket nézi, szerintem vegyen buszbérletet.
Szerintem esetleg azért, mert fel van fújva a BMW megbízhatatlansága....
A BMW-s témához: szerintem teljesen más szempontok szerint nézik a különböző emberek. Akinek van pénze rá (megvenni és fenntartani, szervizelni), annak a vezetési élmény miatt nyilván nem számít, hogy mennyit kell rá költeni vagy mennyit nem. Akinek meg nincs rá pénze, annak egy szar lesz a költségek miatt. Meg aztán van, akinek nem is jön be ez a stílus, nyilván ők se fogják az egekig magasztalni. Persze az olyan BMW tulaj igen kevés, aki képes azt mondani, hogy igen, van hibája, kell rá költeni, de én így szeretem, ahogy van. Csak tudnám, ez miért olyan nehéz?
hogy szereztél ennyire időre bömöst tesztelésre?