Az egyik cimbimnek van 1000-res Fazer-je.
Sokat nem mentem vele, de azt mondhatom, hogy nagyon pöpec a váltója és az egész motor nagyon finoman műkszik. Ha forgatom akkor szerintem jobban is megy mint a nagybandi, bár a 45 lóerő különbséget én nem éreztem. Nyomatékban viszont a bandi a sztár.
Én a fékjét nem éreztem jobbnak, de a Fazernak gyári fékje van, nekem meg elöl-hátul fém fékcső és szinter betétek.
A banditra ráülsz, a Fazerbe beleülsz, és súlyra kb. mint a kisbandi, de lehet, hogy könnyebb, ennek utána kellene nézni.
Én sokáig kacérkodtam a Fazer vásárlás gondolatával, de szerintem nem jobb annyival, mint amennyivel drágább.
Most április óta az övé, Ő 9e.km-el kapta! Az eredeti első tulajdonos, na az nem szerette, Neki is ajándékozta Marionak! Hogy Nekem mé' nincsenek ilyen barátaim?
Ja, amit még akartam hozzátenni. Az ABS, mivel Én sajnos hozzá vagyok szokva nagyon hiányzik belőle, mert a hátsó féket nagyon könnyű túladagolni.
Nekem volt szerencsem menni FZS600-CBF600-GSF600-GSF650 csapattal.
A futomuveben es fekben a leggyengebb a Bandit volt, a GSF650 volt szinten talan a legkenyelmetlenebb (190+ magassag, 100+kg).
A fek futomuben a FZS es a CBF kb. egyforma volt. A CBF motorja kb. ugy ment, mint a Bandite, de nyilvan csendesebb volt a vizhutes miatt. Az FZS motorja alul agyhalott volt a Bandithoz kepest, fent pedig nem ereztem a +20 loerot.
Nem azért baj ha elromlik egy motor, mert drága javíttatni, fenntartani.. 5-6 milliós motort úgyse olyan vesz aki utána használt gumi után kajtat, és keresi lépten-nyomon a spórolós megoldásokat.
Az a baj, hogyha elromlik kevés helyen lehet itt keleten javíttatni.. (még keletebbről ne is beszéljünk) nem a pénzzel van itt a gond, mert az nem számít, hanem azzal hogy hiba esetén többszáz kilométereket trélerezheted a motort, az első BMW szervizig... és egy apró, más motoron könnyedén javítható hiba is agyoncsapja a motorostúrát. Annak aki BMW-t vesz túrázni általában lényegesen több a pénze mint a szabadideje.. ezért aztán mindig ott a para, csak túrán ne legyen baja, mert akkor lőttek a kellemes szabadságnak, talán egész évre.
Én a szervizháttér hiányát látom a legnagyobb gyengeségnek.. nem azt hogy elromlik
Én bandit fan vagyok!
Az egyik legmegbízhatóbb motor a világon.
Amikor utána számolok éves szinten, átlag 50 forintra jön ki egy kilométer, de az élmény kárpótol.
Aki csak a költségeket nézi, szerintem vegyen buszbérletet.
A BMW-s témához: szerintem teljesen más szempontok szerint nézik a különböző emberek. Akinek van pénze rá (megvenni és fenntartani, szervizelni), annak a vezetési élmény miatt nyilván nem számít, hogy mennyit kell rá költeni vagy mennyit nem. Akinek meg nincs rá pénze, annak egy szar lesz a költségek miatt. Meg aztán van, akinek nem is jön be ez a stílus, nyilván ők se fogják az egekig magasztalni. Persze az olyan BMW tulaj igen kevés, aki képes azt mondani, hogy igen, van hibája, kell rá költeni, de én így szeretem, ahogy van. Csak tudnám, ez miért olyan nehéz?
Sokat nem mentem vele, de azt mondhatom, hogy nagyon pöpec a váltója és az egész motor nagyon finoman műkszik. Ha forgatom akkor szerintem jobban is megy mint a nagybandi, bár a 45 lóerő különbséget én nem éreztem. Nyomatékban viszont a bandi a sztár.
Én a fékjét nem éreztem jobbnak, de a Fazernak gyári fékje van, nekem meg elöl-hátul fém fékcső és szinter betétek.
A banditra ráülsz, a Fazerbe beleülsz, és súlyra kb. mint a kisbandi, de lehet, hogy könnyebb, ennek utána kellene nézni.
Én sokáig kacérkodtam a Fazer vásárlás gondolatával, de szerintem nem jobb annyival, mint amennyivel drágább.