tenyleg nem vagyunk egyformak, nekem az st olyan, mint egy csunya küklopsz, amit meg a prés is bekapott.
pofara.az rt tetszik, az r nagyon, meg a sornegybol mind. meg a sorhat....
Ez -t elfogadnám, gyönyörű gép, a többi viszont vagy fos boxer, vagy a hülye bandzsa szemű bmw design miatt olyan ronda, hogy riogatni lehet vele a gyerekeket is.
ki ne tallald, hogy azt olcsobb fenntartani, mert oralisan kielegitem magam. Az megvan, hogy azok benyelnek 3decit ezrenkent, es 5e km utan meg meg tobbet? A cimbijeid meg boldogok az olajzojukkal, szerintem par sor mellett Neked is felszerelnek. ;) mondjuk az is igaz, meg mindig Te vitted a legtobb spret , bar most ban egy friss ugyfelem, havonta elfuj egyet. Mar megsajnaltam, mondtam neki technikat,dw sztem ezt eszi
Arra kicsit visszatérve, hogy mennyi a szervizköltség....a japó vasba 6ezrente öntöm az olajat cserélem a szűrőt, jó nem nagy tétel..de a bömbi periódusa 10k, a másik bajom meg a lánc, arra, amit elfújkálok és szettet cserélek...a legszarabb kardános is jobbat tud...és ne mondjuk, h a kardán a bömbiben elhányja magát 70k-nál, nem hinném, h jellemző
az s1000r-t és a k1300-at is elvittem 1-1 órára azon a bizonyos touratech napon. Hihetetlen volt mindkettő. Igaz, a k1300 190-ig jó, 200-nál úgy dobálta az örvény a fejemet, hogy semmit se láttam.... az s1000-rel pedig nincs is kanyar, minden egyenes... igaz, az r1200gs is eszméletlenül kanyarodik, és a kényelme... viszont bármilyen jó volt, se a k1300, se az 1000r nem kéne. A K öléggé kényelmetlen volt, az s1000-rel töltött órába meg szinte beledöglöttem mindenem fájt és gémberedett. igaz a termetem is ludas (187 centi, 117 kiló), de nekem akkor se jók...
pofara.az rt tetszik, az r nagyon, meg a sornegybol mind. meg a sorhat....
kitudja....lassan kellene arra is motorozni...