Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos hogy dől,mert egyelőre nem BMW-m van Habár nem hiszem, hogy mi ketten befolyásoljuk a sok-sok emberről szóló statisztikát
Szotyi rengeteg helyen néz körül.
Dip mert nem tudják megvenni, gondolom. Ezt értem is.
Gumija válogatja 5-7 mili közt.Ha jól tom.
PR2-őn például 4,5 mili ha jól emlékszem
Szotyi is körülnézett mindenhol?
Keleten viszont meglepően kevesen túráznak BMW-vel... Most nyáron is csak két BMW-s csapatot láttunk a kárpátoktól keletre.. a többi kiránduló mind japán motorral volt, egy magányos KTM-est leszámítva.
Bandikák.
Egy új első gumin kb milyen mély a minta?
A megbízhatóság nem kérdés a BMW-nél. Lehet hallott infókal próbálkozni, de ez tény. A GS vezetési élményét pedig magam teszteltem, nevezetesen egy 2012-es 1200GS Rallye nyergében. Jobban, könnyedebben, gyorsabban, és élvezetesebben kanyarodott, mint az FA-m. A fék-futómű dologba bele se mennék, mert azelőtt még a legnagyobb BMW szidalmazók is kalapot emelnek.
Plusz ha te meg én ausztriában járunk egyidőben dől az elmélet.
Akkor hol a 4 Streetem? mer szotyi aszondta.
Én nem Németo.-ot mondtam, hanem Európát. Portugália, Spanyolország, Franciaország, Hollandia, Luxemburg, Belgium, Svájc, Olaszország, Svédország, Dánia, Norvégia, Németország, Ausztria.... Ezekben az országokban jártam igen sokat. Remélem, semmit se felejtettem ki. Ez azért egy kicsit több, mint a "német illetőség", meg az Alpok.... Ismétlem, 10-ből 9....
Amúgymeg igazából nagyon szét kellene választani a vezetési élményt a megbízhatóságot és a működtetési költséget.
Vegyük az MV augustát.
Brutál menetteljesítmények,álom vezetni...................de 2 versenynaponta széthullik és nagyon drága.
De mégis veszik egyre többen mert mért ne...........megtehetik mert van píz.
Ott a duki szintén zenész drága,kényelmetlen,és még szervízigényes is.De megy és veszik halad a szekér.
Jelzem egy 1200-as multiért fél vesét is adnék.Jegyzet vége.
Az hogy GS-el jár 10-ből 9 német a német illetőségű alpokban............pffff..................évtizedeket dolgozott a BMW marketing és mérnökgárdája hogy a fejekben ez legyen "világtura=GS"
De szotyi szerint 10-ből 4 tuti az én apró kis gyöszöm volt svájcban a franciák meg 10-6an evvel szaladnak.
Mérvadó?
Nem.Mert itthon még mindíg az megy hogy nem drága?
Nincs szervíze?

A tény az hogy a BMW prémium márka prémium árakkal.
Bele lehet dögleni anyagilag mint Kovács úr a 750-es féktárcsacseréjébe anno mikor lecserélte a zsigát rá a nyugati kényelem és luxus miatt.
Én nagy híve vagyok a Triumphnak, úgyhogy nem kell meggyőzni. Nemrég a Touratech nyílt napon motoroztam egy Thunderbird Storm-mal, és heves erekcióm támadt tőle... Egyszer még lesz egy olyanom is... De a BMW (legalábbis a GS) a legnagyobb király... (nekem)
Mmmmm.............még én is beleférek..............persze hegyomlás méretű emberek csak akkor ha kieszem az üléseket.De simán lesnek mit belepakolok a biciklimbe.
De akkorse 150k a vez.szíj.
Tökönszúrnám magam helyből.

De rendicsek..............motorozzunk inkább.
Zoli ez nem érv. Persze, ha biciklivel járok, az meg ingyé van Ültem Puntoban (vagyis csak ültem volna, ha beleférek), maradok az enyémnél. De nem is ez volt a téma, hanem a romlandóság, amihez a színak semmi köze, csak előhozták az árát, pedig arról szó se volt
Ki mondta hogy ne legyen BMW-d?
Senki..............de nekem tuti nem lesz.
Maradok british racing green.
Mindörökre.
Ha túragőzös,ha pályagép ha naked.
Meglepően japános szinte minden mechanikai megoldása csak más.
Kivétel az oldaltámasz......................az tipikus csoffadt angol.
tsanyi nem is kell érvelnem, te magad támasztod alá minden szavamat. volt a hírekben valaki, aki németben lebukott a km állás manipulálásával (abba most ne menjünk bele, mit kapott ezért... kérdem, Mo. on hány ellen léptek fel ezügyben?), és te már tudod is, hogy németben nagyüzemben megy a km óra visszaállítás... bravo!
Az igénytelen japán éppen most négy éves alattam de lekopogjam, semmi baja az égvilágon..... Tankolok, koó alkatrészt cserélek és megy. Ennyi.
Ez igaz, hogy külföldön a BMW nagy király, szüleim is ahol élnek kis osztrák város, de bmw motor szalon az van, és jól megy nekik, mert tele a város bmw-vel.
tsanyi neked is javaslom a cikket, amit belinkeltem. Egyébként ebbe a vitába is belefáradtam. A BMW-t megítélni a magyar körülmények, szervizháttér, árak, mentalitás és átbaszások alapján nevetséges. Pont. És nagyon tévedtek, ha azt hiszitek, hogy a "nyugati", fejlettebb országokban az emberek szeretik elszórni a pénzüket, csak azért, mert jobban keresnek (és ez is csak a mi szempontunkból "jobban", ők nem a magyar életszínvonalból indulnak ki, fingjuk sincs róla). Sőt! Épp ezért ők se vesznek olyat, amire nagyon sokat kell költeni. És még mindig áll a 10-ből 9 BMW. De részemről ez a vita off.... Meddő.... Több mindennel már nem tudom alátámasztani az érveimet a magyar BMW fórumokon olvasottakkal és a "tuti", hallott dolgokkal szemben.
Punton meg 30...........munkadíjjal,vízpumpával feszítőkkel és egy szőke nővel aki ápol míg szerelik.
150-ből megveszek egy fél autót.
Jártam én is a vasfüggönyön túl, tényleg rengeteg a bimmer, főleg a gs. Használjhák egésszéggel :)
De balinttomek németbe vette. Azoknál kevésbé jellemző ez, tetves magyar mentalitás az, hogy akkor kell eladni valamit ha már a halálán van és rá kell sózni valaki más szopjon vele.
Mert a magyar csoró, de megveszi a pénztárcához nem illő gépet, nehogy már a szomszéd megszóljon...osztráknak németnek nem tétel egy olajcsere, egy kötelező szervíz. Sem az új vásárlása, nem ügyeskednek azon, hogy a régin minnél többet keressen, hogy kikuporgassa az új árát. Megadják ami kell a gépnek, de nem lendülnek át a ló túloldalára, mint a magyarok, hogy igy szeretem ugy szeretem a jármüven, meg babusgatják édes kis szerelmemnek mint sokan a sportmotoron....a jármű az csak jármű , költenek rá nem szeretetből hanem, hogy ellássa a feladatát amig kedvük van használni.
Ja?....azt a németeknél űzik nagyiparban ahogy kiderült tavaly...