Zöldi!Csak most kerültem számitógép közelébe /hál istennek/az r25 már nincs meg sajna a többi 20 egynéhány motor sem ami nagyapámnak és apámnak volt.Pedig most nagyon elfogadnék párat.Voltak közte hulladékok K55 /üzbég kecske/ Izs 350, Pannonia TLF /ez nem volt rossz/és amit nagyon-nagyon sajnálok Junak 350./ez állitólag jó szar motor/ de van félingje.Most csak egy Verhovina van de ez már az én hulladékom.Meg kellene csinálni főtengelysimeringes de nincs hozzá idegrendszerem .Marad a városban a vizes SR meg a Bandit.Egyébként úgy veszem ki a BMW-s "szitkokból" savanyú a szőlő.2003-as Bandithoz milyen első fékbetétet ajánlasz és mennyiért a szomszédnak kellene.Köszi a választ. 600-as.
Ma jártam arra, a BMW észre sem vette az útminőséget! Kezdem megszeretni! A fogyasztása előtt egyenlőre el vagyok képedve!
5.5l-t evett forszírozott körülmények között. 100-120-as túratempónál 4,6-ot. 550km után tankoltam, igaz, akkor 30,2l-t! 2006-os 2 fekvőhengeres injektoros R1200GS.12000km van,ill lassan 13 lesz benne, ha még őriznem kell!
A csillapítást úgy lehet belőni az előfeszítéshez, hogy a csillapító szabályozó gombját teljesen eltekered balra ütközésig. Innen pedig jobbra annyiszor 1/8 -ot amennyin az előfeszítés áll!
Abasár felé mész ott is lesz rosszabb szakasz és ráadásul nem is olyan frankó a terep.Marad a sima hármas út de az dög unalom.Felfelé menj a Mátrába ,igaz ez a leghosszabb a 3 út közül,de magasan a legjobb.
Hello!
Nemrég vettem egy bandit400-ast .
Pöpec a gép , de eddig nem vettem észre lehet csak mostmár hallom rajta mintha hangos lenne a hengerfej .Olyan sustorgós hangja van talán szelep ?Vagy vez.lánc lehet? Nem tudom én ,hangosnak találom.
Valaki esetleg tud erről valamit? MI lehet?
Köszi, de azt elfelejtettem mondani, hogy van benne ilyen proptech cucc. Így vettem. Nem tudom milyen gyári állapotban. De valami ezzel sem ok, mert sokszor nagyon túldúsítja a keveréket az injektor, érezni a kipufogón a szagot.
Az évben 2x voltam ezen az útvonalon.
Pár évvel ezelőtt sokkal jobb volt az út minősége, de még így is motorozható, ha figyelsz!
Kátyúk, gödrök, toldások foldások vannak rajta, de mint írtam, elmegy!
A motorrangasodra olvassgass vstromclub-os forumot (ha eddig nem tetted volna meg).
Ures teli, almodozos esteken olvasgatva az maradt meg bennem, hogy a DL1000-en nagyjabol kotelezo tuning a fem fekcso, rugoszett elore egy latogatas egy tuningmuhelyben, ahol atfesulik az elektronikat (azt hiszem a prop-teches cuccot dicsertek: http://www.prop-tech.hu/motore...).
Tavol alljon tolem, hogy fikazzam a BMW-t, foleg miutan telen erosen gondolkodtam egynek a megvasarlasan. Elismerem amiben jok, raadasul pont azokban sokkal jobbak, mint amikben a Bandit pl. szamomra gyenge: kenyelem, futomu, fek.
A K1200 "allohengeres" blokknak pedig tenyleg gyengeje a kuplung, valto: indexes BMW forum
Rakeresve a forumban visszatero problema.
Ha jobban beleolvasol a BMW-s topicba, folyamatosan megy a szereles, rengeteg hiba jon elo a motorokon.
Ha visszaolvasol ebben a forumban egy-ket esetet leszamitva nincs szereles. Tudjuk, hogy mara mar a 250-400-as Bandik halodnak, tudjuk, hogy a nagybandi eszi a valtot, tudjuk, hogy egy-ket kokler szerelo elallit valamit, eloregszik egy-ket gumi alkatresz de semmi mas. Pl. 600-650-es Banditrol meg nem nagyon hallottam, hogy lenne tipushibaja.
A tobbi hozzaszolas pedig "locsogas", milyen gumi, plexi, olaj, lancspray, doboz, lancolajozo stb. jo a motorra, ki merre jar, milyen palinkat fozott, es mit evett-ivott.
5.5l-t evett forszírozott körülmények között. 100-120-as túratempónál 4,6-ot. 550km után tankoltam, igaz, akkor 30,2l-t! 2006-os 2 fekvőhengeres injektoros R1200GS.12000km van,ill lassan 13 lesz benne, ha még őriznem kell!
Az nem lehet hogy pont arra ne legyen jó?
Nemrég vettem egy bandit400-ast .
Pöpec a gép , de eddig nem vettem észre lehet csak mostmár hallom rajta mintha hangos lenne a hengerfej .Olyan sustorgós hangja van talán szelep ?Vagy vez.lánc lehet? Nem tudom én ,hangosnak találom.
Valaki esetleg tud erről valamit? MI lehet?
Egertől 60, Lillafürdetől 35 km-re!
A párod sem zavarna!
Pár évvel ezelőtt sokkal jobb volt az út minősége, de még így is motorozható, ha figyelsz!
Kátyúk, gödrök, toldások foldások vannak rajta, de mint írtam, elmegy!
A motorrangasodra olvassgass vstromclub-os forumot (ha eddig nem tetted volna meg).
Ures teli, almodozos esteken olvasgatva az maradt meg bennem, hogy a DL1000-en nagyjabol kotelezo tuning a fem fekcso, rugoszett elore egy latogatas egy tuningmuhelyben, ahol atfesulik az elektronikat (azt hiszem a prop-teches cuccot dicsertek: http://www.prop-tech.hu/motore...).
A K1200 "allohengeres" blokknak pedig tenyleg gyengeje a kuplung, valto: indexes BMW forum
Rakeresve a forumban visszatero problema.
Ha jobban beleolvasol a BMW-s topicba, folyamatosan megy a szereles, rengeteg hiba jon elo a motorokon.
Ha visszaolvasol ebben a forumban egy-ket esetet leszamitva nincs szereles. Tudjuk, hogy mara mar a 250-400-as Bandik halodnak, tudjuk, hogy a nagybandi eszi a valtot, tudjuk, hogy egy-ket kokler szerelo elallit valamit, eloregszik egy-ket gumi alkatresz de semmi mas. Pl. 600-650-es Banditrol meg nem nagyon hallottam, hogy lenne tipushibaja.
A tobbi hozzaszolas pedig "locsogas", milyen gumi, plexi, olaj, lancspray, doboz, lancolajozo stb. jo a motorra, ki merre jar, milyen palinkat fozott, es mit evett-ivott.
holnap megyek Egerbe. A klasszik Matrafured, Parad, Sirok ut mennyire gaz?enjek injabb Abasarnak? Vagy keruljek felfele?