Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aljával nincs baj,jó betét kell még,meg fém fékcső és zzr1400 főhengerke.
Ja kifelejtettem a komplett hegesztett/givi/kappa hombár ruhásszekrénykészletet és a józsimura cuccot.
Olyan kézvédőm sosem lesz,annyira ronda,meg nyáron így is izzad a kezem...is ujjaknál perforált a kesztyűm még 10 fokban is azt használom,ha,még kézvédő is lenne...
Beléd is.................
Az aljával is kéne kezdeni.
Asszem bepróbálok egy R1-ét.
Ikarusz plekóm van ,aha a főfékhenger kawa.
Kawa?
Annemolyan.
Minden valamire való banditra kő hogyaszongya:
1.Láncolajzó.
2.Kézvédő.........lehetőleg suzuk a márkahűség miat.
3.markolatfűtés.
4.Ikaruszméretű idom/plusz Csepelművek méretű plexitoldás
5.1200-asoknak tartalékváltó.

Én ezt még nem tapasztaltam.
Ja,a fék már tökéletes,igaz félig ZZR 1400
Markolatfűtés van,ha összedörzsölöm a tenyerem.....
Az? Én nem tudom! Az olasz szárazkuplungos motorok csörögnek-zörögnek, ez meg kussban van.
Kicsit aszkétikusan viseltetsz a motorozással kapcsolatban.
Se hangtalan váltó,se kiálló hengerek,se kényelem,se ABS,se finoman működő kapcsolt első-hátsó fék,
Markolatfűtés van?
Idom?
Nekem nincs annyi időm
Én is..
Miért, van neki GS-e is
Kicsit parasztosabban szarok rá hogy kattan.
ha kicsit behúzva tartod a kuplungot 3-4 mp akkor szinte mindegyik hangtalanul veszi..
Az ABS-es modell meg terepen vacak, mert minden indítás után nyomkodni kell a gombot, hogy ugyan kapcsoljon már ki a berendezés..Ha meg elfelejted, nézhetsz nagyokat, hogy miért nem tudsz lassulni

Lehet hogy az első tulajnak terepes ambíciói voltak, csak belátta hogy ez mégse egy könnyed terepmotor?
Az mindegy miért a végeredmény a lényeg.Nekem a cbr 600 és 900 váltója is ilyen volt és nem volt száraz kupis.
"hogy kattanás nélkül vesz az 1-est, csak a zöld N elalvásából tudod, hogy már 1-be van!"
Talán mert száraz kuplungos...
Rezegni rezeg, de minél többet megyek vele, annál jobban tudom megválasztani a fordulatot így csillapszik a rezgés az elhanyagolható tartományba. Viszont kb 10X annyit használom a váltóját mint a Bandiét.Egyébként nagyon pontos és hangtalan a váltója. Ez az első motor amin ülök, hogy kattanás nélkül vesz az 1-est, csak a zöld N elalvásából tudod, hogy már 1-be van!
Pedig milyen faszán rá tudnék parkolni.
Tudom,nem veszi észre és keveset eszik,mentem én is párszor itt GS-sel ,viszont rezeg,engem idegesít...és kell a túraplekó különben hangos és rángatja a sisakot,de túraplekóval faja,meg ronda az a két kiálló henger vagy mi....