Olyan kézvédőm sosem lesz,annyira ronda,meg nyáron így is izzad a kezem...is ujjaknál perforált a kesztyűm még 10 fokban is azt használom,ha,még kézvédő is lenne...
Az ABS-es modell meg terepen vacak, mert minden indítás után nyomkodni kell a gombot, hogy ugyan kapcsoljon már ki a berendezés..Ha meg elfelejted, nézhetsz nagyokat, hogy miért nem tudsz lassulni
Lehet hogy az első tulajnak terepes ambíciói voltak, csak belátta hogy ez mégse egy könnyed terepmotor?
Rezegni rezeg, de minél többet megyek vele, annál jobban tudom megválasztani a fordulatot így csillapszik a rezgés az elhanyagolható tartományba. Viszont kb 10X annyit használom a váltóját mint a Bandiét.Egyébként nagyon pontos és hangtalan a váltója. Ez az első motor amin ülök, hogy kattanás nélkül vesz az 1-est, csak a zöld N elalvásából tudod, hogy már 1-be van!
Tudom,nem veszi észre és keveset eszik,mentem én is párszor itt GS-sel ,viszont rezeg,engem idegesít...és kell a túraplekó különben hangos és rángatja a sisakot,de túraplekóval faja,meg ronda az a két kiálló henger vagy mi....
Asszem bepróbálok egy R1-ét.
Minden valamire való banditra kő hogyaszongya:
1.Láncolajzó.
2.Kézvédő.........lehetőleg suzuk a márkahűség miat.
3.markolatfűtés.
4.Ikaruszméretű idom/plusz Csepelművek méretű plexitoldás
5.1200-asoknak tartalékváltó.
Se hangtalan váltó,se kiálló hengerek,se kényelem,se ABS,se finoman működő kapcsolt első-hátsó fék,
Markolatfűtés van?
Idom?
Lehet hogy az első tulajnak terepes ambíciói voltak, csak belátta hogy ez mégse egy könnyed terepmotor?
Talán mert száraz kuplungos...