Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem az öregekre gondoltam az újabbak
A 3000-es v6-as tuti láncos , tudom mivel gyakszin kellett szétbontanom egyet aminek eltört az egyik csapszege , a darabok beszorultak megragadt pár dugó, elgörbült a főtengely...csúnya munkát végzett, kapott a tulaj garanciában ingyen németektől egy új blokkot, a hengerfejek és minden más ment vissza a régi, 120-130 ezer volt a kocsiban.
Amúgy meg nem csak gyorstesztek vannak a BMW-kről. Van több tízezres tartósteszt is. Olvastam is egyet a GS-ről, asszem 50 000-et vertek bele sivatagban. Homokvihar, néhol "dakaros körülmények", ami kell. Utána szétszedték. Akár egy másikat szedtek volna szét a szalonból. Kopásnyomok se voltak a fontos helyeken.
Ok, de nem várunk meg, míg megjön az assistance, rendben?
Azt benézted valahol. Az enyém is dízel. 2.5 TDI quattro. Szíjasok ezek.
Nem láncosak már? A diesel legalábbis vezérműláncos
Ezért törekszem én is arra, hogy a szervízkönyv vezetés, a kopóalkatrészek számlája, a beépítés ideje, az éppen aktuális futott kilométer pontosan rá legyen vezetve, ha eladásra kerülne a sor, minden korrekten átadható legyen a vevőnek, természetesen írásban vállalva az átadott állapotot, annak jogi következményével együtt.
YOSS én is tudom a motorom előéletét. Helyi márkakereskedőtől (Németországról beszélünk)vettem 7600 km-rel, vezetett szervizkönyvvel, helyben szervizelve. Nincs itt semmi hiba.
Ezért mondtam, hogy nem megyek márkaszervizbe. Ha meg garanciális, akkor új, ergo neki nem számít. Az enyém 99-es, de ha kéne is vezérműszíj csere (eddig nem kellett), kb. 150 000 lenne. Végül, de nem utolsó sorban: a vezérműszíj csere mióta romlás? Az kopóalkatrész, mint a fékbetét
Ismerősöm Audi A6 garanciális vezérműszíj cseréje 586e Ft volt. Leírom betűkkel is, nem tévesztettem, ÖTSZÁZ-NYOLCVANHATEZER!
Ezt vitatnám. Én 0km-el vettem a gépet, csak márkaszervizbe hordtam és egyáltalán nem volt vészes a díj. Olaj+szűrő zöldi plázából, csak munkadíjat pemgettem, 5e/óra. Egy órát fizetem többnyire, de amikor fékgondom volt betétcsere után, akkor fél órán belül ott voltak szervizkocsival, ingyé'. Az ár bukás meg csak akkor számít, ha belátható időn belül el akarod adni. Részemről, ha a bank el nem viszi, akkor nem szándékozom megválni tőle. És én legalább biztosan ismerem a gép előéletét. És az sem mindegy.
Felcsigáztál!
3872-ön motorral?

Elmegyek ide.
Jaaaa, nem egyről beszélünk. Sose vennék 0 km-es motort. Nincs az a pénz. Azt a minimum 500 ezret, amit azzal buksz, hogy kitolod szalonból, bukja be más. Plusz nem vagyok kíváncsi erre a lehúzásra, hogy csak akkor él a garancia, ha márkaszerviz, az viszont horror ár.
Gariidőn belül.

Utána a vízözön.

Pont mint a prémium autók.

A lehúzás nagy a gariridőn belül.

De pl egy halom üzletkötő szállt át felső közepes nagy limuzinokból (modeó,octavia,satöbbi) alsó közepes opelbe.

Horror a sima szervízdíj.

Nézz meg egy 5-ös bjemvé alap csereszervízszámláját.

Nem a jocószervíz az utcából rezsióradíj és unix alkatrészárlistát látsz.
Gari időn túl már mind1 honnan.. nem?
Miért kéne a Wallistól? Bárhol lehet gumit venni. Egyébként is mindegy, hol veszem, mert az ár adott. Nem?
ugyan már, biztos, h bárhonnan tudok gumit venni rá...
Amúgy szerintem a banditáról se esel kisebbet,mint a gixxerről
Mindezt kötelezően a Wallistól?
Zoli a Metzeler Tourance gumi 170 euró egy pár (kb. 48 ezer, ugyebár), ami szerintem messze se horror (még mindig a GS-ről beszélek), sőt. És nincs jobb gumi a szegmensben.
Nagy a fajlagos költsége..................leírtam.

Csak ha sok pénze van az embernek.

Előírt gumiválasztás naná hogy csak kereskedésen belül.............és még sorolhatnám a váltó és can bus miatt.

Felmerült itt pár nem elhanyagolható költség amiről a tulajok hallgatnak.

Nem átlagbérű emberek kedvencei.
Apámnak is dl-650-je van, azt vallja, hogy mikor megvette sem tetszett neki külsőre, mert ronda, de imádja vezetni. Újan vette , lassan 60 ezer lesz benne, még mindig szereti, de nagyon tetszik neki az R1200gs, úgyhogy nagyon kacsintgat kifele a Dl-ezésből. Főleg, hogy folyton mondom neki, hogy miért nem vesz már nagyobbat, a dl-650 2 személlyel nagyon harmat , márpedig apám 100-ből 99-szer balaszttal (anyám) motorozik.
Szóval folyton a bmw-ket lesi, de váá pont bmw... szar boxermotor, meg befigyelő váltócserék.
Azért a sok sírást el ne higyjétek, ez kamu. Van egy két bmw-s ismerősöm, és a csapágyon kívűl kutya baja. Az is 100 ezer után. Persze nekik GS volt. Nekem nem is kéne más, az a király (persze ízlések és pofonok) Azoknak szarik be, akik addig nem szervizelik rendesen, szart raknak bele mindenből, stb. Ez olyan, mint amikor anno megvettem az Audimat. A sok okostojás (legtöbbnek sose volt) nem győzte fújni: jáááj, a 2.5 V6 motor így, jááááj, az automata váltó úgy... mindig beszarik, sokat kell rá költeni, bla-bla-bla Több, mint két éve nálam, meg se nyikkan, csak teszi a dolgát.
Scott állítólag kibaszott jól döntögethető, és - a súlyához képest, de talán egyébként is - nagyon kezes is. Én is Tamáskodtam (no persze, hiszen Tamás vagyok ), de mindenki ezt mondta!
Zoli miért ne menjen vele sokat? Az RT arra teremtődött! Hála az Úrnak!
Vicces ahogy szikrázik a leérő kipufogója.