Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem, miért panaszkodsz állandóan a DL-re!
Képeim között láthatod, volt egy 650-esem.
Imádtam, csak meg kellett szokni és kész.
Ha nem lett volna magas, sosem adom el!
21.200 km-t volt velem!
Ősszel hol lesz?
Háát.. én is ezt gondoltam először, de amikor Szotyiékkal csapattunk a múltkor baranyában, volt egy Goldwinges, aki asszonyostul jött. Hát mit mondjak, nem volt okuk szégyenkezni, nem maradtak le sehol és döntögetett elég szépen. Akkor nagyot nőtt a szememben a Goldwing, merthogy addig semmire sem tartottam :))
Erősíts fizikumra.
San Leonardo In Passiria
Gyorsan verd ki a fejedből!
Az első nap 650 volt a szállásig. Második nap nagyon túlvállaltuk magunkat. 300 volt tervben, végig is mentünk de este negyed 10-re értünk a szálláshoz hulla fáradtan. Másnap kidobtam 100km tervezett utat így 190km mentünk, az már vállalható volt. Negyed nap szintén kb 200km volt, ötöd nap szintén. Tehát annak volt igaza, aki max 200-t mondott egy napra. Persze rengetegszer megálltunk pihenni, fényképezni, enni-inni. Ha érdekli a társaságot rakok fel képeket. Szép volt, felejthetetlen élmény, azóta is a hatása alatt vagyok
Tavaly előtt majdnem becseréltem a banditát egy ilyenre (légzsák stb...). Amikor oldaltámaszról felállítottam nekigyűrkőztem a súlyának. Majdnem a másik oldalra fektettem olyan könnyű volt. Egyébként a bandit 250 kilóját se fogod meg izomból ha megindul. Nézz youtube-t.

Egyébként mennyit sikerült menni egy nap a Dolomitokban?
40-50e km.
Ezeken a teszteken nem veszik motort és ők szevízelik.
Kapják egy hétre és utána leírják hogy hűűű........meg áhhhh.............meg ...................jujjjjjjjdejóóóóó.................utána visszadják...................ablakmosóüfolyadékot nem öntenek bele nemhogy gardányt vizslatnának.................tulaj meg ha beledöglik akkor se kürtöli világgá hogy a fúdejóbéjemvémnek áfrikában megpusztult a szöghajtása mer a 2 deci olaj elillant az 50 forintos szimering melett de a gumiharmunika benntartotta az olajat így nem vette észre.
Fogcsikorgatva fizet mert tudja hogy 4 nap alatt batáviában a szöghajtás egy hét alatt benne van potom 428654-forintért.
Mindezt 40-50 Km-es verdánál.
nekik nics kényszerük a fültől fülig döntésre...meg a majrécsík mérésére...
lfszt a seggetekbe, a kardán örök élet, hallottam vmit vkitől duma már megint 10 ből 1 bömösnél előfordul, meg váltó...áh
a totalcar, onroad, sportmotor teszteken semmi ilyen...és a nyomatékra sem panaszkodtak....

irigy kutyák...
Apropó. Amin kiakadtam múlt héten a Dolomitokban. Minden harmadik vas Goldwing volt. Nem is értettem hogy a francba terelgetik azt a batárt azon a sok visszafordítón? Viszont az a duruzsulás nagyon tetsztett, annyira szépen halkan jár.
Jaja én gondolkoztam már mindenféle xaron,de végül mindig maradok a japánnál és még soha egyik sem xart be,volt már jó pár db pedig...
Azok veszílyesek.Kőnnyű velük nagyot esni.
Különben is veszek újra egy ezres gixert jáccó gépnek. Nagyon hiányzik
Túrára marad a Bálna
Csak nézegetem, ez még nem jelent semmit. De ezek után francnak sem kell bömös. Jó kis Japán, az az igazi
Csak az allohengeres K1200 gyenge pontja a valto, a K1300 mar rendben van. A fekvohengeres K1200 meg jo, de az is nehez, mint a sar.
1 misi a váltócsereee?Na, akkor nekem sosem lesz BMW-m....
A BMW topikban mindig szerelnek. A varasban meg arrol beszelgetnek, hogy merre voltak motorozni meg milyen gumi/fekbetet/plexi/bukocso kinek hogyan valt be (neha beesik egy-egy benzinpumpa gond).
Jóaz...............de könyörgöm a teljes 4-5 mázsás súly fékezéskor egy 20 centis sima teleszkópra nyugszik..............mint az enyém............hátul.

Szerinted meddig birja?
3-mal mentem életemben, tényleg jó volt vezetni mindet. A telepara futómű zseniális. Az integrálfék meg szemgúvasztó.
BMW-t vezetni jó...................meg ha van píz szervízelni is...............ha nincs akkor eladni.