Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hánemeztmondom.................akkómá csakazértis sorhárom.
Tele az ebay 1050-es blokkal me nem kell a kutyánakse annyira nem pusztulnak meg.,
Ez a másik. Azt nem szereli meg a maszek, a CAN-BUS elektronikához értenek vagy négyen az országban.
Cskszólok, olvasom az indexes BMW fórumot. Egy váltócsere 1M, mivel csak EGYBEN lehet kapni, alkatrészenként nem. És az inkább előbb,mint utóbb eljön. K1300, akkor már...
Ne allj be a sorba.
De legalább próbálj ki egyet.
A bandithoz képest fosgyenge, 0 nyomatékrugalmasság, a kardán bármikor megmurdálhat 10-100e km alatt. Rezeg, mint az állat, eszi az olajat (utóbbi amúgy nem zavarna engem, valakit igen).
Ha már ilyen túrabálna kell, Pan 1.3, de inkább FJR.
A gatyád otthagyod a szervízben.
K1300-asa van a gsr topikban egy srácnak.
A váltójavszerből kijön egy légolajos bandit és egy 10 napos alpok túra.
Tudok egy jó BANDITOT! 1200S
Tuti.
Igaz a sornégyre nem kell figyelni mikor rángat, csörög rezonál stb..csak húzni kell és kész.Lényeg jó nagy köbcenti és 2e-9e-ig megy mint az állat.Ja és legkevesebbet eszik sokat a modern sor4...-természetesen arányosan nézve:LE ,NM,súly stb.
Haveromnak Gs van 83ezerrel,a kardánnál cseréltek 70-75ezer között csapágyat,fogaskereket nem.Más baja
nem volt és a xar utakon lágyra állítva mindenen átsiklik,keményebbre állítva kicsit: szinte olyan kezes a kanyarokban mint egy sportgép.A fék is nagyon jó és nem térdel a gép.Viszont kicsit rezonál,nem nagyon de rezonál.
még beleszeretek?
A sornégy maga a dögunalom.. nekem nem igazán jön/jött be. (najó, amikor fáradt vagy nyűgös vagyok jó, mert nem kell rá annyira odafigyelni.. de kb itt véget is ért a szerethetősége részemről)
Asszem én egy életre befejeztem a 2 hengerrel. Csak sor4. Én a K1200GT-t nézegetem
Jóaz csak ne menj vele sokat.
nekem már megvan a köv. örök élet +1 nap masina, nem volt első látásra szerelem, de ahogy múlnak a napok, úgy kínoz a vágy....
BMW R 1200 RT
feladom...
www.bikesales.com.au/news/2008..." title="http://www.bikesales.comwww.bikesales.com.au/news/2008..." target="_blank">http://www.bikesales.comwww.bi...
www.bikesales.com.au/news/2008..." target="_blank">Ez a zsir enduro
Meg is van :D
www.bikesales.com.au/news/2008..." title="http://www.bikesales.comwww.bikesales.com.au/news/2008..." target="_blank">http://www.bikesales.comwww.bi...
Én amúgy ezt nem értem, ezekbe a SUV-okba miért nem tesznek sornégyet? A kawa az egyetlen, a zx10 blokkos szörnnyel, az szimpatikus koncepció.
Meg Niko Bakker csinált egy gixer 1000 blokkos túraendurót.
Na, nálam lelkesebb amatőrt nem találsz :D
Ugyanezek miatt vettem varat, kis tulzassal tenyleg azt mondanam, hogy sornegy feeling, tenyleg nem rezonal. Terepre en sem tervezem menni, csak kenyelmesen szeretnek motorozni. A tereplepessegei csalokak, Biker-r pl. siman dagonyazott vele, de a Zsifiek is bejartak mar Varan a fel vilagot.
Allo helyzetben tehetelen, nem szabad vele elbillenni, mert akkor egyetlen valasztas van: hogy ki kell ugrani alola. Menet kozben mar mint egy bringa, batran dontheto.
A tapasztalt profiknak mindegy mi adsz bármit megcsinálnak..........................de én mint középszerű amatőr maradok a kétmázsa alatti súlycsoportban.
Gratula!
Maga a túraenduró vonalat csak azért választottam, mert az számított, hogy asszonnyal kényelmesen elférjünk egymás mögött és full egyenes háttal üljek. Ezek az igények maximálisan ki is vannak elégítve. Viszont ahogy írtam a V2 nem jön be, a motor magassága és súlya miatt nehézkes kis helyen mozgolódni vagy inkább én vagyok fosos és nem merek vele. Föld útra soha nem megyek le és nem is akarok, így maga az enduronak mondott tulajdonságát sosem használnám ki. Bár szerintem semmi köze egy enduróhoz, ezekkel a gumikkal sima murvás talajon is borzalmas vele menni. Összegezve inkább kellene egy kardános luxus túra gép
Persze a pénz beszél ennél drágább gépre nem telik, így valszeg marad sokáig
Inkább spórolok mellé egy sportgépre, mert az nagyon hiányzik...
Megjöttünk a francia Alpokból. Veri az olasz Dolomitokat szerintem.
Szombat késő délután jégesőben motoroztunk a Stelvión. Vasárnap reggel 10 fokban indultunk haza. Az éjjeli havazást még láttuk az út mellett. Az első nap kellett még egy rövid időre az esőruha de egyébként végig szikrázó napsütés volt. A legmagasabb pont ahol voltunk az 3872m a legalacsonyabb a tengerpart.