Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én, mióta a 3 mázsás K1600 gt-n 160nál bedöntve elengedtem bal kézzel a kormányt, azt mondtom, nincs nehéz motor, csak elb*ott konstrukciók.
Nem hibatlan:
- nehez
- nincs rajta uzemaanyag-szintjelzo
- van rajta napi kilometerszamlalo, de csak 1999-ig mer
- allitolag eszi a fekbetetet (integralfek), a gyari a legjobb bele
- eszi a gumi (max. 15000 korul megy el a garnitura)

Mentem KTM-mel, de azt onkent adtam vissza kb. 50 km utan a tulajnak, nagyon razott, zsibbadt mindenem.
Irgalmatlan nehéz.
Probalj ki egy Varat. Annak is ki akar esni a blokkja magasabb fokozatokban 3000 alatt de ebbol semmit nem erzel, nem rezonal, mintha sornegy lenne. A hangjat hallod, onnan tudod nem esik neki jol. Alacsonyabb fokozatokban (pl. varos) mar szepen megy 2000-tol is. A visszaforditokban azt is vissza kell rakni egyesbe, alapvetoen 1-2 fokozattal alacsonyabban motorozok vele, mint a Bandival. 80 alatt nem lehet hatodikat kapcsolni itt sem. 3000-tol megidul mar szepen, 4000 felett pedig szedi a labat rendesen. :-)
Fogyasztasa mint irtam eddig 5-7 liter kozott van, normalis motorozassal 5 alatt is lehet vele menni, autopalya-3 doboz-150 pedig mar keri a 7-et. Azzal a bizonyos arany FJR tempojaban motorozva 5.5 korul kajal (Zoli32 ismeri).
Ha maga a koncepcio bejonne finomitasokkal, akkor a Varadero lesz a baratod. 5000-et mentem majus ota, hosszu baratsagnak igerkezik.
Tiger 800-as.


Ha ilyen lovam lenne, és megvenné valaki, Én biztosan beledöglenék.
Most a Dolomitokban kaptam hülyét emiatt. Gyakorlatilag sokszor 1-be kellett visszaraknom, mert 2-ben ugyan simán kihúzta magát a visszafordítókban, de közben rángatott, csörgött, rezonált. Ocsmány egy hangja van. Beleraktam már szeptember óta 10k-t, de nem nőtt a szívemhez ez a motor. Na mindegy túrázni tökéletes, de azért jó lenne egy kis szerelem is...
Normális.Rövid löketű V2 viszonylatban pörgős blokk a forrás.A 650 is olyan volt hogy 3000 alatt ki akart esni a blokk.Akkorákat rángatott hogy ihaj.
Tessék nem alapjáraton közlekedni.
A DL 1000 egy igazi rezonáló bajnok. 2000-4000-ig undorító kerregő hangja van, rezonál minden, szét akar esni. Ezt nem is tudom megszokni, annyira csörög-zörög. 4000-től már kisimul minden. Normális ez egy V2-nél vagy csak ez egy ilyen szar konstrukció?
K4 1157cc ELADÓ!
Alku nélkül 1.157.000.-
Érdeklődni csak telefonon
Vannak sokan Budapest kornyekerol, keletrol, lehet csinalni egy ilyesmi karikat: http://goo.gl/maps/Zr4Sk

Sok helyen be lehet csatlakozni, le lehet roviditeni.
A nyugatiaktol es a bajai csapattol elnezest.
Én is ott leszek!
Nekem nem kell messzire menni.
Mikir hozzád igazítja a dátumot.
Mióta megvan a kisebbik fiam, egyre sem jutottam el, előtte mindig mentem(atom jó buli). Most eshetnek brazil gádzsók is, én megyek
Tudom, tavasszal menni akartam de sajnos nem jött össze, remélem akkor ősszel találkozunk
A bandit.hu-n minden évben kétszer van találkozó. Ősszel lesz még egy, az itt megforduló arcok jó része jelen szokott lenni.
Egyszer szívesen motoroznék veletek egyet, nem tartom magam profi kanyarvadásznak de a túrásokat kényelmesen előzgetem. Eddig csak 2 motor hagyott ott hegyekben egy RSV és egy Fazer 1000-es haver, de azok is csak azért mert kanyarból kifele verették neki mit az őrült. Na meg persze pár térdkoptatós.
Kell? Van ennek módszertana?
Ja, az legendás darab...de rommá tuningolva. Neki a vesszőparipa hogy minimum 1000 km-re elegendő üzemanyaggal lehessen megtankolni, sivatagba jól jön, meg néha Magyarországon kívül Európában is...
Milye van, r80 GS?
Àz az semmi, mind ezt xxxl-es esőruhabán! (mondták pár számmal nagyobbat vegyek)Az úgy felfújódott a szárain keresztül hogy emelgette a bukót fejemen, de én még bírtam, de asszony hátul igen piros fejjel szállt le...
Amúgy nagy titok, hogy a bandin rajta ülsz, az 1.4-ben meg benne...pl farmerben nem lehet vele közlekedni, mert átsüt a rajta blokk, de télen sem fázik a lábam...kicsi vagyok(ÀLÀCSONY)meg plexi elöl jól funkcionál...
Csak a 250-nel elsuhanó gépektől fosok... Nem szoktam kínozni, de 500 km 130 km/h autópályázás után ennyi kell, különben felvágnám az ereim.
Te csak ne hangoskodjál! Max dudorász a pálesszal!
Egy sport kombónak lett volna meghirdetve egy BMC sportlégszűrővel (Kalivodás tuningból maradt)... De már mindenki úgy fúj a nedves szűrőkre, hogy ott fog elrohadni... Itt németbe a főnököm meg minden gépébe veszi a K&N meg hasonszőrű szűrőket. Mikor megemlítem neki a magyar hiedelmeket , akkor jóízűen mosolyog , kinéz ablakon a 200 ekm-nél többet futott bömösre amivel átszelte sivatagot...és hozzáteszi, hogy plusz 7 lovat kapott a padon mérve a karbikkal összehangolva ami a gs esetében a 80-as évek elejéröl igen jól jön...
Ugyanakkor a KTM gyári alkatrészként ajánlja tuning kitnek K&N szűrőt és hozzá vásárolható gyárilag kimért új befecskendezési térképet a gyári elektronikát felprogramozva, szinte road legel kivitelben.
Itthon meg lassan keresztre feszítik a sportszürösöket, vagy már olyat is olvastam hogy 500-1500 km kell takarítani! Különben te magd is meghalsz!
Nekem a bukó nem nyom,de a légnyomást képtelenség elviselni 5 percnél tovább,ha nagyon sietnék lehasalok....
Szar a bukó.Ráhajolva.Ha nem félnék a fényképtől ráhajolva nmenne.
Segít az extra tömeg.
Nem tom..............nem emlékszem hogy az lenne csak hogy volt a kupacban olyan is.
A bandi meg 5.-ből 2.-ba,ott jön a nagy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!(nameg a gumiból leesik vagy fél milliméter)