Nem hibatlan:
- nehez
- nincs rajta uzemaanyag-szintjelzo
- van rajta napi kilometerszamlalo, de csak 1999-ig mer
- allitolag eszi a fekbetetet (integralfek), a gyari a legjobb bele
- eszi a gumi (max. 15000 korul megy el a garnitura)
Mentem KTM-mel, de azt onkent adtam vissza kb. 50 km utan a tulajnak, nagyon razott, zsibbadt mindenem.
Probalj ki egy Varat. Annak is ki akar esni a blokkja magasabb fokozatokban 3000 alatt de ebbol semmit nem erzel, nem rezonal, mintha sornegy lenne. A hangjat hallod, onnan tudod nem esik neki jol. Alacsonyabb fokozatokban (pl. varos) mar szepen megy 2000-tol is. A visszaforditokban azt is vissza kell rakni egyesbe, alapvetoen 1-2 fokozattal alacsonyabban motorozok vele, mint a Bandival. 80 alatt nem lehet hatodikat kapcsolni itt sem. 3000-tol megidul mar szepen, 4000 felett pedig szedi a labat rendesen. :-)
Fogyasztasa mint irtam eddig 5-7 liter kozott van, normalis motorozassal 5 alatt is lehet vele menni, autopalya-3 doboz-150 pedig mar keri a 7-et. Azzal a bizonyos arany FJR tempojaban motorozva 5.5 korul kajal (Zoli32 ismeri).
Ha maga a koncepcio bejonne finomitasokkal, akkor a Varadero lesz a baratod. 5000-et mentem majus ota, hosszu baratsagnak igerkezik.
Most a Dolomitokban kaptam hülyét emiatt. Gyakorlatilag sokszor 1-be kellett visszaraknom, mert 2-ben ugyan simán kihúzta magát a visszafordítókban, de közben rángatott, csörgött, rezonált. Ocsmány egy hangja van. Beleraktam már szeptember óta 10k-t, de nem nőtt a szívemhez ez a motor. Na mindegy túrázni tökéletes, de azért jó lenne egy kis szerelem is...
Normális.Rövid löketű V2 viszonylatban pörgős blokk a forrás.A 650 is olyan volt hogy 3000 alatt ki akart esni a blokk.Akkorákat rángatott hogy ihaj.
Tessék nem alapjáraton közlekedni.
A DL 1000 egy igazi rezonáló bajnok. 2000-4000-ig undorító kerregő hangja van, rezonál minden, szét akar esni. Ezt nem is tudom megszokni, annyira csörög-zörög. 4000-től már kisimul minden. Normális ez egy V2-nél vagy csak ez egy ilyen szar konstrukció?
Egyszer szívesen motoroznék veletek egyet, nem tartom magam profi kanyarvadásznak de a túrásokat kényelmesen előzgetem. Eddig csak 2 motor hagyott ott hegyekben egy RSV és egy Fazer 1000-es haver, de azok is csak azért mert kanyarból kifele verették neki mit az őrült. Na meg persze pár térdkoptatós.
Ja, az legendás darab...de rommá tuningolva. Neki a vesszőparipa hogy minimum 1000 km-re elegendő üzemanyaggal lehessen megtankolni, sivatagba jól jön, meg néha Magyarországon kívül Európában is...
Àz az semmi, mind ezt xxxl-es esőruhabán! (mondták pár számmal nagyobbat vegyek)Az úgy felfújódott a szárain keresztül hogy emelgette a bukót fejemen, de én még bírtam, de asszony hátul igen piros fejjel szállt le...
Amúgy nagy titok, hogy a bandin rajta ülsz, az 1.4-ben meg benne...pl farmerben nem lehet vele közlekedni, mert átsüt a rajta blokk, de télen sem fázik a lábam...kicsi vagyok(ÀLÀCSONY)meg plexi elöl jól funkcionál...
Csak a 250-nel elsuhanó gépektől fosok... Nem szoktam kínozni, de 500 km 130 km/h autópályázás után ennyi kell, különben felvágnám az ereim.
Te csak ne hangoskodjál! Max dudorász a pálesszal!
Egy sport kombónak lett volna meghirdetve egy BMC sportlégszűrővel (Kalivodás tuningból maradt)... De már mindenki úgy fúj a nedves szűrőkre, hogy ott fog elrohadni... Itt németbe a főnököm meg minden gépébe veszi a K&N meg hasonszőrű szűrőket. Mikor megemlítem neki a magyar hiedelmeket , akkor jóízűen mosolyog , kinéz ablakon a 200 ekm-nél többet futott bömösre amivel átszelte sivatagot...és hozzáteszi, hogy plusz 7 lovat kapott a padon mérve a karbikkal összehangolva ami a gs esetében a 80-as évek elejéröl igen jól jön...
Ugyanakkor a KTM gyári alkatrészként ajánlja tuning kitnek K&N szűrőt és hozzá vásárolható gyárilag kimért új befecskendezési térképet a gyári elektronikát felprogramozva, szinte road legel kivitelben.
Itthon meg lassan keresztre feszítik a sportszürösöket, vagy már olyat is olvastam hogy 500-1500 km kell takarítani! Különben te magd is meghalsz!
- nehez
- nincs rajta uzemaanyag-szintjelzo
- van rajta napi kilometerszamlalo, de csak 1999-ig mer
- allitolag eszi a fekbetetet (integralfek), a gyari a legjobb bele
- eszi a gumi (max. 15000 korul megy el a garnitura)
Mentem KTM-mel, de azt onkent adtam vissza kb. 50 km utan a tulajnak, nagyon razott, zsibbadt mindenem.
Fogyasztasa mint irtam eddig 5-7 liter kozott van, normalis motorozassal 5 alatt is lehet vele menni, autopalya-3 doboz-150 pedig mar keri a 7-et. Azzal a bizonyos arany FJR tempojaban motorozva 5.5 korul kajal (Zoli32 ismeri).
Ha maga a koncepcio bejonne finomitasokkal, akkor a Varadero lesz a baratod. 5000-et mentem majus ota, hosszu baratsagnak igerkezik.
Tessék nem alapjáraton közlekedni.
Alku nélkül 1.157.000.-
Érdeklődni csak telefonon
Sok helyen be lehet csatlakozni, le lehet roviditeni.
A nyugatiaktol es a bajai csapattol elnezest.
Nekem nem kell messzire menni.
Mikir hozzád igazítja a dátumot.
Amúgy nagy titok, hogy a bandin rajta ülsz, az 1.4-ben meg benne...pl farmerben nem lehet vele közlekedni, mert átsüt a rajta blokk, de télen sem fázik a lábam...kicsi vagyok(ÀLÀCSONY)meg plexi elöl jól funkcionál...
Csak a 250-nel elsuhanó gépektől fosok... Nem szoktam kínozni, de 500 km 130 km/h autópályázás után ennyi kell, különben felvágnám az ereim.
Egy sport kombónak lett volna meghirdetve egy BMC sportlégszűrővel (Kalivodás tuningból maradt)... De már mindenki úgy fúj a nedves szűrőkre, hogy ott fog elrohadni... Itt németbe a főnököm meg minden gépébe veszi a K&N meg hasonszőrű szűrőket. Mikor megemlítem neki a magyar hiedelmeket , akkor jóízűen mosolyog , kinéz ablakon a 200 ekm-nél többet futott bömösre amivel átszelte sivatagot...és hozzáteszi, hogy plusz 7 lovat kapott a padon mérve a karbikkal összehangolva ami a gs esetében a 80-as évek elejéröl igen jól jön...
Ugyanakkor a KTM gyári alkatrészként ajánlja tuning kitnek K&N szűrőt és hozzá vásárolható gyárilag kimért új befecskendezési térképet a gyári elektronikát felprogramozva, szinte road legel kivitelben.
Itthon meg lassan keresztre feszítik a sportszürösöket, vagy már olyat is olvastam hogy 500-1500 km kell takarítani! Különben te magd is meghalsz!
Segít az extra tömeg.