Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt meséld már komám, hogy a pöcsben lehet 200-zal menni csupaszon tartósan. Múltkor bőrben direkt próbálgattam, 160 km/h a max max, ami mondjuk 50 kilométeren át nekem elviselhető. Felette elkezdi kurvára nyomni az orrom a bukó.
Az a kémény az kéne. adok érte meggypáleszt :)
De keréken kívül minek veszel egyáltalán porvédőset? :D
Vénusz?
Hja! Úgy hangoltam a befecskendezést! Városi fordulatszámok kellemes "dúsak", hogy rángasson, mert pillanatok alatt kiharapok egy darabot a plexiből, aztán 2250-4500 ig van a túra-tartomány, szegényebbre keverve, felette meg az elgurult a gyógyszerem tartomány, ami legnagyobb teljesítményre van keverve...ès végén sem dúsul el túl nagyon, mint a gyári beállításnál, így német autópályázásnál sem kúszik sokkal hat felé, még közel a 200-as tempóhoz sem...De a lényeg hogy 6 ból visszarúgva 3-ba ...áááááááááááááá...

Valami olcsó motorolajra gondoltam volna első blikkre.
4500-nál az 1.4-es is rezonál? At hittem ez csak bandit fóbia.
Meg néha dobj bele pár szem töpörtyűt...
Kedves barátomén volt egy gyönyörűen üvöltő yoshi dob (most már a padláson pihen mert igen hangos és külföldi túrákon már elmeszelték volna), naaaa azzal meggyaláztam sebességfokozatokat néha, sportdob ide- vagy oda...igaz levél nem maradt az út-menti fákon... utána visszaültem a gyári dobos mozdonyomra, amin max a tankon hasalva 4500-töl kezdi bizsergetni az alsó testrészem...
A kezem a jól bevált hőszonda,mit tegyek?
Nyúkál a radai a blokkhoz.............süt................meg a kipufogó...........a combom hátsó részén és a seggemen érzem mikor túl lassan mek.
Én sem melegítem külön,indítok és gurulok finoman,ha már kesztyűben megfogva égető meleg a blokk,akkor lehet felvenni a ritmust!
Szerintem ottis............elfelejtettem.
Köszönöm.
Néha "túlfogalmazom" magam... Talán akkor még nem kell komplementert használnia mindenkinek...
Hogy jöttál rá?
A főtengelycsapágyakban?
5 km-re van a melóhely. 3000 köré forog addig max, nem melegegítem egyáltalán. Beérve nem lehet megfogni a kuplungfedelet, mert éget. Az már elég meleg szerintem ahhoz, hogy veretni lehessen.
1,2,3-ban istentelen egy jószág tud lenni,de azért nem egy sportmotor,imádom a nyomatékot!
Ami vót gyárilag.
Ha zsírt is hagytál benne akkor hagyd!
Nekem meg irtó lapos nyomatékgörbém bibi.
Nekem 5 ezer már piros mezőnek látszik a műszerfalon! Ha belerántom 6000-be akkor már csillagok háborúja ,meg Jedi visszatér van!
Ezen a zselékockán szinte minden fokozat overdrive! Nem igen van piacon még egy ilyen gép aminek ilyen szép hosszú áttételezése lenne. A yamaha xjr, fjr, honad cb1.3, kawa, már pirosban forog mikor ez még 2/3 tartománynál jár...Bandit is szépen reppen a piros fele, én a harmadik fokozatát nagyon bírom. Az igazi forma 1!
Viszont ez könyebben melegszik.
Lassan kész csak elbaxtam.Bebbe hagytam a csapágyakban a porvédőt.
Szedhetem szét.
pedálos simson rulez :D