Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi van a légolajos mozdonyban is!
Pláne hogy ez vizes.Van benne 3,5 liter olaj.

Nem a légolajos kazán.
Ez kivitelezhetetlen.

De elég jól buldogulok.

Nincs gond.Sportgép blokk..................birja rendesene.Most majd rágyúrok a szerpentines részre.
Igazából az olajnak kell felmelegedni,hogy működjön minden funkciója,mindenesetre én legalább 10-15 km-t gurulok a bandival mire kezdem megközelíteni az 5000-es fordulatot....
Hát momentán franc tuggya.
Van 5 pálcika azt szokja tartani sokat,a 6 pálcika ammá forró mer indul a venti.
Én meg 3 pálcika előtt sose indulok.Megyk két utcát ljtosban felmeg 5 ig és ami belefér.
Remélem jól csinálom.
Hát...............van egy SR2e-m.De nem hinném hogy 9 perc alatt odaérek.
Nem olyan izgi.

És a kocsim ugyanezen művelet alatt 8-enne.
Így megvagyok 6-6,5-el.
Nanáhogy motorral mek.............és nem nagy.......................fele a tisztelt társulat gépeinek nagy részénél.

Mondhatnám hogy kicsike.
Nem vagyok annyira harapós fajta!
Ugye előtte legalább langyosra járatod,finom gázkezeléssel?
10km távra nem nagymotorral kell járni
Nagy a motorfék.Leharapod a kormányt.
1. fokozatban!
Pont melóban zabál a legtöbbet.

10 Km oda 10 vissza.
Most speciel 185-nél fogyott ki a nafta.

Túrán meg mértem már 280-at is.

Gázkezelés lehet a ludas mert melóba mindíg késésben vagyok.3-4 lámpa 3-as út eddig 9 perc a rekord de azt hál égnek rendőr nem látta.
Vasárnap Dorogon a fagyizónál nem innen volt valaki 1 Bandittal és
1 piros-fekete GSX 1.4-gyel ?
Nem kell ahhoz szabályokat hágni. Elég ha egy szerpentinen tartod a 90-es tempót :)
Ha esetleg valaki pont gumi csere előtt áll, eladó használt (még 3,5-4 mm futófelülettel) 180/55 ZR17 Michelin Pilot Road3 2CT hátsó gumi... Az ár kölcsönös megegyezés kérdése. Tel: 06-30-3572549
Szerintem Pisti levette a lényeget. Elég jó meglátásai vannak a motorok terén. Csak néha, némelyeknek nehezére esik belátni:-)
van akinek a motor közlekedési eszköz, annak számít a fogyasztás....főleg, ha csak ezzel jár melóba pl. és itthon....
György csakis szabályokat hágva
Közúton szabályokat meghágva meg tudod vele etetni a 7,5 litert. És akkor még mellé lesz egy olyan képet amit én szereztem a rendőrségtől 3 hete.
István te se vágtad le, hogy mi a "stájsz" Nem az a bajom, hogy 7,5-et fogyaszt. Megérdemli, mert tudom, miért van, és élvezetet ad cserébe. Az a bajom, hogy ez egyesek szerint borzasztó, és rossz a motor, és bla-bla-bla... Továbbá, hogy Rossit megszégyenítő kanyartempókkal 5 literrel járnak. És aki szerint a teljesítmény (vagy nyomaték, nekem "ebenguba") kiaknázása nem okoz magas fogyasztást, annak kemény baj van a józan ítélőképességével. De ez is "ebenguba"...
Úgy látom, nem nagyon értették meg egy-ketten, miért borultam ki. Hál' Istennek, olyat is láttam, aki ugyanúgy látja, mint én. YOSS, Zoli32 pacsi oda (a teljesség igénye nélkül ) Szó sincs arról, hogy ne tudnám a gázt kezelni. Persze, hogy ki lehet hozni 4,5-et, ha az ember felgyorsít 90-re, és onnan kezdi mérni, és tartja a 90-et. De hogy jön ez egy valós fogyasztáshoz? És kövezzetek meg érte, de aki eljárkál 4,5-5 literrel, annak nem kell nagybandit. Ja, és szerintem ha úgy motorozunk, hogy keveset fogyasszon, akkor javasolt az eladás, és a motorozással való felhagyás. És a legfonotosabb: NEM az számít átlagnak, vagy valósnak, amit nulla élvezettel "ki lehet hozni" belőle...
ez is onnan indult....
A GS500-nak gumis a hátsó lábtartója, ha jó rá, nekem van egy pár belőle...
na ez az, hogy a kicsi a "szebb"
Suzuki Gsf 400 Bandit elég "A" korlátlan nagymotor vizsgához?