A zephyremmel volt ilyen kín motorgenerál után. Pont 95nél nekiállt idegesítően vibrálni. Első körben vegyél Mz lábtartó/markolat gumit, vágd le a végét, húzd rá azt. meg próbáld meg gumiágyazni a lábtartót a forgáspontnál, lehajtott állapotban pl autóbelsővel, bármivel.
Mennyire biztos az, hogy a rezgés okoz zsibbadást? Hiszen a cipő talpa is gumi, az is csillapít. Én inkább tartanám valószínűnek azt, hogy egy szorosabb nadrág vagy cipő a hiba oka. Romlik a keringés minősége. Onnan gyanítom, hogy a bőrruhában semmi bajom, viszont ha hidegebb idők járnak és húzok alá egy vastagabb pulcsit, mindkét karomon zsibbad a hüvelyk-mutató-matató ujjam.
Nekem a Győr-Balatonfüred távon öreguras tempóban (100-110), 2 személlyel, doboz nélkül 3.8-at fogyasztott a 600-as bandit. Ha nem én mérem, akkor el sem hiszem.
Más téma:
Az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e valamilyen megoldást arra, hogy az utas lábtartó rezgése ne zsibbassza el az utas lábát?
Nekem sima fém lábtartóm van, nincs rajta gumi. Arra gondoltam, hogy a 650-es, vagy az 1200-es gumis lábtartója jó lehet a 600-as banditra. Vagy esetleg más típus is jó lehet? Hol lehet beszerezni és mennyibe fájna? Egyáltalán a csere megoldja a problémát? Arra is gondoltam, hogy esetleg a lábtartó felfogató csavarjai alá gumi tömítést tennék, hátha az segít (lehet, hogy hülye ötlet). Fontos lenne, hogy a segítségetekkel megoldjam a problémát, mert enélkül a párommal kettesben hosszabb túrát nem tudunk menni.
Előre is köszi a segítséget.
Az utobbi idoben beallt a fogyi kb. 5.5-re, hasonlo, mint a Bandi. De tankoltam mar 4.9-et is, autopalyan 150-nel, 3 doboozzal bekapta a 7-et. Hallottam, ahogy a horpadt a tank.
Az elmult 5000km atlaga 6.0, de ebben benne van a kezdeti lelkesedes es a Glockner is.
Mas ligaban focizik, mint a Bandit, el kell ismerni.
Tudom, hogy titkon vagysz ra annak ellenere, hogy sem az emeletes jarganyokat sem a dizeleket nem szereted. Ez meg egy emeletes dizel.
1. Egy motort nem feltetlenul a fogyasztasra optimalizalnak, igy akar 100% differencia is lehet a fogyasztasban utvonaltol, vermerseklettol fuggoen.
2. A benzin a legolcsobb a motorozasban. Mire kiszamolsz mindent (szerviz, gumi, felszereles, biztositas stb.) es ezt visszevetited a benzinre meglepoen alacsony a szazalekos aranya (mindenki tobbre gondol).
3. "Megtankolod" a motort, sok esetben siman ra lehet meg tankolni akar 1-2 liter is, ez meg erosen torzitja a merest.
En mar lattam 99.9 literes fogyasztast (nincs tobb szegmens) a motorom muszerfalan. Azota nem aggodom a fogyasztas miatt.
van tapasztalatom 750-el ezért is ugrottam a témára
de meddő a vita
mert nálad nyelezve nem fogyaszt
azután mégsem nyelezve nem fogyaszt
azután meg rád kérdeznek: azt mégis hogy?
és megy a durcáskodás
Maradjunk annyiban, hogy akkor kérdőjelezd meg a másik szavát, ha van saját
tapasztalatod. Ezek szerint életedben nem ültél ilyen motoron, úgy gondolom ezek alapján mondhatsz, gondolhatsz bármit ezzel kapcsolatban, nem mérvadó...
Tavaly mentünk egyet egy ismerőssel, Vmax 110 körül, de volt benne 577 is 3 kör, meg sok megállás, fotózgattunk is a tátra lábánál,utána a határig kanyarogtunk, de nem a kanyarból ki nyélgáz/kanyar előtt satufék, hanem szépen, egy lendülettel 90-110 között, ahogy kiadta. Még a tótoknál muszáj volt tankolnunk, XJ-s kolléga mondja vigyorogva, hogy 4.2 Kiszámoltam, enyém meg 4.85 volt. Szóval ha valaki nekiáll 90-nel menni nem tartom kizártnak a 4.2-t egy 1200-vel, egy 1250-nel meg pláne, jóval hosszabb az áttétele, és van tolóüzemi elzárása is.
Fogyasztás: Balatonkerülés egy 300 köbös robogó mögött,90-110-el, 4,6l...........Dubrovnik előttől vissza Zadarig,pályán 180+al 8,5l........itthoni motorozásnál általában 5,5-6l.....külföldön szinte mindig 5,5 alatt.........tojok a fogyira,élvezzük a nyomatékot!
Saját tapasztalatot tudok írni. Kamion forgalom az van elég furcsán, a főutak többsége elmegy, a mellékutakról már ez nem igazán mondható el, a rendőrök nem bujkálnak és csak városokban találkoztam mérő autóval, tegnap még túl sokkal is oda kell figyelni Jah és szabálytalanságokért előszeretettel büntetnek.
Szisztok! Járt már valaki erdélyben homoródfürdőn? Elvileg oda fogok menni pár napra, de még soha nem voltam erdélyben.
Van valami jótanács? Rendőrökkel, utakkal kapcsolatban? Mintha valahol olvastam volna, hogy bizonyos utak rendkívül balesetveszélyesek a teherforgalom miatt..
Ez egyszerű, ha nagyon zavar amit írtam próbáld ki, nekünk 60-70 volt az átlag tempónk, mennyél 80-100-al 100km-en keresztül, az semmi táv, és tankolj utána.
Itt az enyémet tudom hozni példának, visszáb kiraktam hogy 4,6l volt az átlagom, de volt olyan hogy Pestre siettem fel, 220 km-t mentem és 18 litert tankoltam az durván 8,2l átlagban, ami azt jelenti hogy majdnem dupla annyit evett. Akkor miről beszélünk?
Lehet ezis gondot okozhat?
Más téma:
Az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e valamilyen megoldást arra, hogy az utas lábtartó rezgése ne zsibbassza el az utas lábát?
Nekem sima fém lábtartóm van, nincs rajta gumi. Arra gondoltam, hogy a 650-es, vagy az 1200-es gumis lábtartója jó lehet a 600-as banditra. Vagy esetleg más típus is jó lehet? Hol lehet beszerezni és mennyibe fájna? Egyáltalán a csere megoldja a problémát? Arra is gondoltam, hogy esetleg a lábtartó felfogató csavarjai alá gumi tömítést tennék, hátha az segít (lehet, hogy hülye ötlet). Fontos lenne, hogy a segítségetekkel megoldjam a problémát, mert enélkül a párommal kettesben hosszabb túrát nem tudunk menni.
Előre is köszi a segítséget.
Az elmult 5000km atlaga 6.0, de ebben benne van a kezdeti lelkesedes es a Glockner is.
Mas ligaban focizik, mint a Bandit, el kell ismerni.
Tudom, hogy titkon vagysz ra annak ellenere, hogy sem az emeletes jarganyokat sem a dizeleket nem szereted. Ez meg egy emeletes dizel.
1. Egy motort nem feltetlenul a fogyasztasra optimalizalnak, igy akar 100% differencia is lehet a fogyasztasban utvonaltol, vermerseklettol fuggoen.
2. A benzin a legolcsobb a motorozasban. Mire kiszamolsz mindent (szerviz, gumi, felszereles, biztositas stb.) es ezt visszevetited a benzinre meglepoen alacsony a szazalekos aranya (mindenki tobbre gondol).
3. "Megtankolod" a motort, sok esetben siman ra lehet meg tankolni akar 1-2 liter is, ez meg erosen torzitja a merest.
En mar lattam 99.9 literes fogyasztast (nincs tobb szegmens) a motorom muszerfalan. Azota nem aggodom a fogyasztas miatt.
de meddő a vita
mert nálad nyelezve nem fogyaszt
azután mégsem nyelezve nem fogyaszt
azután meg rád kérdeznek: azt mégis hogy?
és megy a durcáskodás
tapasztalatod. Ezek szerint életedben nem ültél ilyen motoron, úgy gondolom ezek alapján mondhatsz, gondolhatsz bármit ezzel kapcsolatban, nem mérvadó...
ez egy bandit fórum
a te 70-30%os magyarázkodásodról a szerecsen mosdatás jut eszembe
Van valami jótanács? Rendőrökkel, utakkal kapcsolatban? Mintha valahol olvastam volna, hogy bizonyos utak rendkívül balesetveszélyesek a teherforgalom miatt..