Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A CIF + dörzsit már vagy 1,5 éve mondtam...
gondolom a bugyin magasabban van a labtarto
8 liter akkor jött ki 45 km mentem Bp.-keresztül este a páromért Februárba 0-2 fokos hidegbe és vissza . Összesen kb 90 km
Na akkor reméltem hogy nem ez lesz a fogyasztás
Ja.............akkor még mindíg hóttlassú vagyok.
Az jó.

Eddig csak a horvát fjordos visszafordítókban ért le a csizma széle meg a körforgalomban.
Én meg tökamatőrnek érzem magam hogy sose koptatok lábtartót.

Ezekszerint a dög motor a hibás nemén.
A végére gondoltam....akkor egyedül mentem...
nem, csak azt erezzuk. vannak a katalinpusztai kanyarok, kicsivel 120felett szoktam menni, epp leer a csizma orra. es ugy erzem, guy martin hozzam kepest fikkancs. multkor mentem ott egy bladdel, nagyon szokatlan volt, labujjhegyen, be sem dontottem. ranezek az orara, 130;)
Nekem nem............Maradt 5,5-6.
Szerintem ez így is van rendben
Egy erős motor minek fogyasztana sokat ha nem erőlködik
És az a tempó nem meg erőltető neki De ha baj van azért jó ha van minek oda baszni ugye
Ha cső gázon akartam volna közlekedni és mindig elmosódott dolgokat látni akkor vesz a ember seggrakétát
Na ez így biztosan nem megy..... ,,,,,a legutóbbi horváton amíg együtt lassúztunk mindnyájan még az 1000-es SV is 5.5-et evett ami még soha nem fordult elő miközben volt akinek gyors volt az a tempó is......viszont amikor külön mentünk az átlagos 7-re felment...
nem kell hozza. egyszer csomyval lepenceztunk, oda vissza. En 4-5ben, csomy 2-3ban. utolag megbeszelve;)
Tény és való hogy a gázkezelésen sok múlik....................de 3 literek?
Meritten van 4,2 is meg 7 is és mindenki fülönfordulva tempósan kanyargal mindenhol.
Te Zoli ne neves ki lehet hogy csak nekem tűnt gyorsnak
Kokaván tanultam sokat egy dokitól nem mintha nem volna mit tanulni most is bőven .
Na szóval megy elöltem a Doktor úr és arra lettem figyelmes hogy én fékezgetek miközben ö csak kanyarog semmi féknékül . Egy idő után arra gondoltam ha ö nem húz féket akkor én se ,csak megy nekem is a kanyar úgy ahogy neki .
És figyeltem és felvetem a ö vezetési stílusát
Azt akartam kihozni hogy én fékezgető kanyar technikám gondolom sokkal többet fogyasztott mint a ö kanyarba be esős .

Szerintem itt jöhetnek ki a különbségek
Azt lehet hogy nincs igazam csak egy gondolat menet volt
Tóni86!

Én is meg tudom erősíteni,mert nekem is 5-5.5 a fogyasztásom! És ez teljesen vegyes tempóban,mondjuk nem idióta módon csutkáig pörgetve! Rendes túratempó általában 110-130 !
Ha figyelmesen olvasod 100-on 2 decivel tankoláson meg 1 tank egy liter ami így se jön ki számszakilag mert 300-on elfogyasztva 0,6 liternek kéne lennie.
Nem, te azt mondtad, hogy két decivel fogyasztottak többet.
Azért azt jó látni hogy mennyien fogyasztás és kanyarbajnokok is egyben.

A tempós kanyargáshoz a lovakat sajna rendesen etetni kell zabbal.
btibor!
De közel nem is ér annyival többet!
brembo!

Hőálló zsírral megkenve!
gyorgy74!

Louis és MRA gyártmányú!
Én minden tankolásnál számolgattam a fogyasztást
1x azért mert faszari vagyok a másik oka ha meg ugrik nagyon a előző tankolásokhoz képest akkor gond van a motorral
De városba is 5.5- 6 literrel elbillegtem igaz nem volt mindig alkalmam oda fingatni de gyorsabban mentem mint a kocsik az tuti
De biztos fel lehet vinni a fogyasztást pályán 7-8 litere
csak gondolom kell hozzá 180-190 es tempó folyamatosan
Ezt még nem próbáltam
Na végre valaki mellém áll.
Még nem nagy múlttal rendelkezek bandit terén De én egy barátom tanácsára vetem meg a nagy banditát és nem bántam meg
Most nem tudom hogy a szerény képességem miatt vagy más ért de a rendszeresen jött ki 4.8-5 literes fogyasztás túrán . Én nem mondom hogy úgy hajtottunk mint a TT-én de azért elég kellemes tempóval kanyarogtunk .

És nagyon tetszik nagynak a erő tartaléka , de nem forgattam egyfolytában mintha gyorsaságin ölve kéne oda érnem a temetésemre
De pont ezt mondtam hogy tankolásoknál 1 literrel tankoltak többet mint én. És majdnem mindig 300km után tankoltunk. De mindegy már belefáradtam a magyarázkodásba. Ha vannak jó utak akkor tudunk élvezhetően motorozni úgy is hogy nincs csutkára húzva a gáz.
Jah és pont ma néztem, hogy a kipufogó alsó részén ahol csatlakozik a könyökkel van egy védő lemez, ami be van rozsdásodva mert lekopott a króm róla (nem esés miatt)