Sziasztok.
Csak hogy témát váltsak: olvastam itt 1-2 emberkéről, akinek "véletlenül" falevél ragadt a rendszámára. Érdeklődnék a véletlen mivolta felől, ugyanis én is kipróbáltam tegnap, de nekem valahol útközben elfújta a (menet)szél.
Ott követtem el a hibát, hogy az első mondatomban azt írtam, hogy "nyelezve". Azért pontosítottam később 70-30%-ra. A lényeg, hogy tényleg 6 literrel jártam vele. Na ugorjuk is a fogyasztás témát, igazából ez engem nem is annyira érdekel
Ezek szerint volt K7-es 1000-es GSXR-d? 8000km-t mentem vele és vegyes használadban soha nem volt több a fogyasztás 6 liternél. Ez azt jelenti, hogy 70%-ban normálisan közlekedtem vele, 30%-ban meg tiltásig húzattam. Nyilván nem verseny körülményekről beszéltem, bár voltam vele Euroringen is, ahol folyamatosan 9-10k-t pörgött, 2-nél feljebb nem is váltottam, de akkor sem jött ki több fogyi.
Ezért is furcsállom, hogy a mostani 1000-es DL annak ellenére, hogy V2 miért kajál 7 litert. Akármennyire lájtosan megyek vele, akkor sem megy 6.5 alá.
Na, uraim, ne kezdjünk már lassan 4,5 literrel járkálni a nagybandittal, mert szájba szexuálom magam, esküszöm... Ennyire ne nézzük már egymást madárnak, mert értelmét veszíti a fórum Akkor lenne ennyi a fogyasztás, ha szakadékban hátszéllel, kikapcsolt motorral menne...
Szerintem tankolóhely függő is, mi a biztosíték arra, hogy mindenhol megkapod azt a mennyiségű üzemanyagot amiért fizettél?
Meg kinek mit jelent a teli tank, valakinek már az a teli tank, mikor még van 1 centi a nyilás szájától a bezin tetejéig, nálam a teli tank az amikor az utolsó cseppig megtankolom és egy köpésnyi sem fér már bele
Mivel nem tudjuk pontosan mennyi fér a tankodba ebből nem lehet kiszámolni csak hasraütésre!
De ha jól emlékszem te vagy az aki az iridiumos gyertyával, láncolajzóval minuszolja a fogyasztását.
Amik önmagukban véve hasznosak csak nem csökken tőlük a fogyi, bár az emberi elme és a hit csodákra képes
A minap megállítottak a rendőrök, de semmilyen papíromat nem kértek el, csak egy dologra voltak kíváncsiak: azt nézték, hogy milyen szögben áll a rendszámom, illetve hogy fel van-e hajtva.
A sportdobom se érdekelte őket, más is járt már így ?
Nem tudom mit értesz nyelezés alatt, de amikor mi csapatunk egyet a cimborákkal, az enyém 7 liter környékén szokott enni, az övék meg 8-10 liter között.
600-as, és 1000-res sportmotorok, amiket ritkán nyeleznek, inkább tempósan vadásszák a kanyarokat.
3 dobozzal 110-es tempóval egyenletesen közlekedve eszik 5,5-öt (eddig ez a legjobb fogyasztás amit kicsikartam belőle) A nagy átlagom inkább olyan 6,5-7 liter... De volt már hogy 8 liter felett evett
A GS450 4,2-öt evett üresen, 100-as tempó mellett. Ha húztam neki, ráadásul dobozolva akkor meg 5,5-öt.. de volt hogy doboz+utas+agyat eldob és 6,5 az is...
Szerintem csodák nincsenek. Ha szépen megy 100-110zel valaki egy bármilyen 125-ösnél nagyobb motorral, akkor 6 alatt lehet jócskán tartani a fogyasztást, nagyobb tempóhoz meg több benzin kell.. úgyhogy szerintem teljesen mindegy hogy mekkora motor van alattunk a rendszeres 140-160, vagy akár többre való felgyorsítások ott is kb ugyan annyi benzinbe fognak kerülni.
Jó ez az oldal, úgy néz ki én nagyon spórolós vagyok mert nekem sikerül a minimumon tartani a fogyasztást, 10 tankolás után 4.6 liter, de volt már olyan hogy 220km után 18 litert tankoltam
Persze 6 liter nyelezve..
szerintem a nyelezést mint fogalmat kellene meghatározni mert mindenkinél mást jelent
nálam pl. 750 nyelezve 10 liter ez van ez a realitás ha húzod fogyaszt
bírom a megy de nem fogyaszt típusú önbecsapásokat
ajánlom a fogyasztásbajnokoknak mielőtt extrém alacsony adatokat beírnának kicsit nézzenek körül itt: http://www.spritmonitor.de/
Csak hogy témát váltsak: olvastam itt 1-2 emberkéről, akinek "véletlenül" falevél ragadt a rendszámára. Érdeklődnék a véletlen mivolta felől, ugyanis én is kipróbáltam tegnap, de nekem valahol útközben elfújta a (menet)szél.