Írj K.Istvánnak, ő is Némertországban dolgozik (él), biztos hozzá tud szólni. De a power tiltását, ha van ilyen, nem értem. Tudomásom szerint minimális teljesítmény növelést jelent, a fő erénye az üzemi körülmények idealizálása, fogyasztáscsökkentés.
Hja, csak furcsa, hogy tavaly az ezres gixerrel, ha nyeleztem akkor is eljártam max 6 literrel Ez van. Amúgy nem annyira jön be a V2, de hát túrázni jó...
Ha húzod, akkor fogyaszt, de megy is.
Valamit, valamiért. Az éhes lovat nem lehet zavarni.
Az enyém sem fog soha 6 liter alá menni, mert akkor veszek egy robogót.
Ha már lassan megyek, akkor legyen rajta fotel.
Pettya én nem sajnálom tőle a 7,5-et, csak azért küzdök, hogy "nehogymá" abnormálisnak legyen kikiáltva. A DL650 meg nem mérvadó, mert ha húzod neki, akkor megy úgy,mint az 1250 önindítóval
Csak is azért ehet olyan sokat mert húzod a szarvát, a többi dolog max 1-2 deci többletet jelenthet. Én is 110 kiló vagyok és a 650-el az utóbbi 2600 kilométeren 4,6 volt az átlag fogyasztás (egyszer volt 5 liter felett/tank) és 70%hegyekben motoroztam (Erdély, Szlovákia) haver 140 kiló + asszonyka az is közel 80 kiló, felpakolva 2 decivel evett többet az 1200-as bandit. Úgyhogy nagyon gazdaságosak, régen meg se mertem gondolni, hogy a majdnem dupla köbcentivel ugyanannyiból meg lehet járni mint az enyémmel.
Akkor nem tom. De az aranyszabály minden járműnél, legyen az autó vagy motor, hogy a hangzatos fogyasztásátlagok (jelen esetben 5-5,5) csak nagyon ideális túrakörülmények között jönnek létre, ami ritkán van és a hétköznapokhoz semmi köze. Terhelve minden fogyaszt, levegővel nem lehet menni....
Gyakorlatilag nincs a motornak 2 állandó perce, amikor egyenletes sebességgel megyek. Meg szerintem az se mindegy, hogy 117 kilós vagyok. Minden apróság összeadódik, és kijön a végeredmény.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as Bandit is japán belpiacos (mint sok más 400-as naked gép)? Vagy ehhez lehet itthon is normális áron pl. alkatrészt szerezni? Motor vásárlás előtt állok, és így elsőre egy 400-as tűnik jó választásnak, az egyik kiszemelt pedig a Bandit lenne, ezért kérdezem.
csabu tudom,de folyamatos rövidtávú és erőből motorozásnál szerintem ez normális. Ja,és az emelkedőt se úgy képzeld el, mint az alföldön. Az autók alig gyorsulnak rajta
Valamit, valamiért. Az éhes lovat nem lehet zavarni.
Az enyém sem fog soha 6 liter alá menni, mert akkor veszek egy robogót.
Ha már lassan megyek, akkor legyen rajta fotel.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as Bandit is japán belpiacos (mint sok más 400-as naked gép)? Vagy ehhez lehet itthon is normális áron pl. alkatrészt szerezni? Motor vásárlás előtt állok, és így elsőre egy 400-as tűnik jó választásnak, az egyik kiszemelt pedig a Bandit lenne, ezért kérdezem.
Köszi előre is!