Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy normális. Én 150 körül szoktam menni vele, akkor megy el egy tankkal 480 km-t.
Írj K.Istvánnak, ő is Némertországban dolgozik (él), biztos hozzá tud szólni. De a power tiltását, ha van ilyen, nem értem. Tudomásom szerint minimális teljesítmény növelést jelent, a fő erénye az üzemi körülmények idealizálása, fogyasztáscsökkentés.
Hja, csak furcsa, hogy tavaly az ezres gixerrel, ha nyeleztem akkor is eljártam max 6 literrel Ez van. Amúgy nem annyira jön be a V2, de hát túrázni jó...
Ha húzod, akkor fogyaszt, de megy is.
Valamit, valamiért. Az éhes lovat nem lehet zavarni.
Az enyém sem fog soha 6 liter alá menni, mert akkor veszek egy robogót.
Ha már lassan megyek, akkor legyen rajta fotel.
scott szerintem az is normális, mert a v2-nek picit többet kéne ennie elméletileg.
Igaz nem Bandit, de a DL-em 7-t eszik két személlyel megpakolva úgy, hogy egyáltalán nem forgatom, max 5-6k-s fordulat.
csabu valami ilyesmit hallottam, de persze pletykákra nem adok. Majd beballagok a Dekrához,és lemeózom.
Pettya én nem sajnálom tőle a 7,5-et, csak azért küzdök, hogy "nehogymá" abnormálisnak legyen kikiáltva. A DL650 meg nem mérvadó, mert ha húzod neki, akkor megy úgy,mint az 1250 önindítóval
Ott tiltott a Power?
Akkor szerintem próbálj ki egy DL 650-et. Ha húzom neki, akkor képes 4,8-at enni.
Csabu nem erre gondoltam, hanem hogy utána a műszakin bajban leszek...
Tóni hát én is azt mondom! Egyfolytában úgy gyorsulok vele, ahogy csak tud. Ehhez pedig magas fogyasztás kell, hogy társuljon. Ennyi...
Dupla köbcenti, viszont fele a használt fordulat. Semmi csoda nincs benne.
Akkor zsírozd le akkorra, amikor jössz esetleg haza. Feltételezem, néha hazajársz. Biztos megteszik, hogy megbeszélt időpontra mennél.
Egyébként nem tudom elhinni,h ne enne bármelyik motor 7,5-et, ha húzod, mint az ökör.
Csak is azért ehet olyan sokat mert húzod a szarvát, a többi dolog max 1-2 deci többletet jelenthet. Én is 110 kiló vagyok és a 650-el az utóbbi 2600 kilométeren 4,6 volt az átlag fogyasztás (egyszer volt 5 liter felett/tank) és 70%hegyekben motoroztam (Erdély, Szlovákia) haver 140 kiló + asszonyka az is közel 80 kiló, felpakolva 2 decivel evett többet az 1200-as bandit. Úgyhogy nagyon gazdaságosak, régen meg se mertem gondolni, hogy a majdnem dupla köbcentivel ugyanannyiból meg lehet járni mint az enyémmel.
Nem megy.Németországban lakom, és német rendszámú a motor is. Itt már bajosabb a power commander....
Ha ilyen sok a fogyasztásod, rakass be az Agoékkal egy power commandert. 250 fordulatonként belövik a motorodat (üzemagyag, gyújtástérkép).
Akkor nem tom. De az aranyszabály minden járműnél, legyen az autó vagy motor, hogy a hangzatos fogyasztásátlagok (jelen esetben 5-5,5) csak nagyon ideális túrakörülmények között jönnek létre, ami ritkán van és a hétköznapokhoz semmi köze. Terhelve minden fogyaszt, levegővel nem lehet menni....
A Mecsekben lakom, a városom hét dombra épült, minden tele van kanyarokkal a környéken, tehát az én körülményeim is azonosak szerintem...
Gyakorlatilag nincs a motornak 2 állandó perce, amikor egyenletes sebességgel megyek. Meg szerintem az se mindegy, hogy 117 kilós vagyok. Minden apróság összeadódik, és kijön a végeredmény.
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 400-as Bandit is japán belpiacos (mint sok más 400-as naked gép)? Vagy ehhez lehet itthon is normális áron pl. alkatrészt szerezni? Motor vásárlás előtt állok, és így elsőre egy 400-as tűnik jó választásnak, az egyik kiszemelt pedig a Bandit lenne, ezért kérdezem.

Köszi előre is!
csabu tudom,de folyamatos rövidtávú és erőből motorozásnál szerintem ez normális. Ja,és az emelkedőt se úgy képzeld el, mint az alföldön. Az autók alig gyorsulnak rajta
Én meg vettem egy naked-et teljes burkolattal De nem bántam meg, szépnek találom, és szeretem ilyennek.
Nekem maxx 130-as túra tempónál 5-5.2l! Nem szokott több lenni!