az elsőm cbr 1000f valóban csörgött a vezérmű lánc...
de egyik XX-em be sem! Bezzeg a busámba volt blokkzörej és vezérmű lánc csörgés... Sőt az első busáknál volt,hogy átugrott ezért a következmények véglegesek voltak.. Az enyémbe(2002) leszakadt a hajtókar és szétvert mindent... a donor blokknak meg szar volt a váltója...a kettőből lett egy.. mindez 42000km-nél....
Olvasni itt is váltó problémákat ,olajfogyasztást meg ezt azt ..
Én nem húzok le semmit! De a magam részére levontam a tanulságot!..
Egyébként olyanok írják általában a Hondákra ,hogy ilyen meg olyan akinek nem is volt..
Köszönöm, a Suzukiból is több dolog van a látókörömben akik már bőven 100ezer felett járnak, és a megbízhatóságát tekintve nem volt probléma. Nem szeretnék belemenni a típusok közötti cécóba, de amiket megemlítettem, azokat próbálni is volt szerencsém, és nem voltam hanyatt zuhanva tőlük.
vegyél egy Hondát és megtudod.. Tapasztalatból irtam....
Kiszolgálnak egy életen át probléma mentesen. meg sem kottyan 100e km..
Van akinek ez is számít
Szerintem ez egy teljesen reális ár!
Csak ebbe már nem férünk bele mi. Szerintem megtalálod a gazdáját záros határidőn belül ezen az áron.
Ha elkezdenénk bizományosban tolni, emelnünk kéne az áron, és így a te esélyeidet redukálnánk le.
Mi lesz helyette?
(Van egy nagyon kulturált JOG APRIO most nálunk...Majdnem hanyatt vágott olyan erős:) Gondoltam lusta lesz, húztam egy kövéret, és jött véletlen az eleje gázra.
Nem irt vissza az csotány a virgácstól. Itt ülök egész nap a ép elött, várom hátha, meg keresgélek, de semmi kivéve a kis kék kawa-t.
Na jó kiugrottam a louis-ba megneztem az akciós sisakokat, A Shoei felnythatósa 300 ért pinlockkal talán de beépitett napszemcsi nélkül, nem jön be, nem beszélve a dupla D csattról...Nekem arról külön le kéne vizsgáznom...Meg van a Scorpoi EXO 900 sisak , abban meg nincs Pinlock, bár a fejre "pumpalható bélés" egész jó hatásfokú! :) De nehéz mint a sár...ÉS ott vannak a NOLAN 103 170 ért, de pinlock abba sincs...
Meg azt károgják hogy zajos...
Volt a polo-ban 279 ért C2 subi, de már csak a hombár fejekre van pár méret, arról lemaradtam...
Ebböl már nem nagyon lesz az idén sisak vásárlás...
Nolan 104 is akciós, meg van s benne, minden, de annyit nem adok egy sisiakért, azon veszek egy motort... :)
Az enyém is 5,5-et eszik túrán (jelenleg megint 7 litert mutat a fogyijelző fanc a sietős ingázásba) lesz-rom a gardányt szerintem 35-40e nél fogok láncot cserélni.
Pakolni meg ígyis 2x annyit pakolok mint kellene.
És még mindíg öregura izémizé.
Komlói motoros barátom egy hónapja ült át egy 750-es Honda VF 750-ről egy lég-olajos 1200-es Banditra. Amikor eljött és megmutatta, csak egy kérdésem volt neki: -Milyen? Ha nem lett volna útban a két füle, a szája körbeért volna a fején és a válasza: ÁÁÁÁLLLLLAT!
Na, erről ennyit.
A Deauville az kurva jó motor. Nekem simán kéne.. elképesztő nagy futásteljesítményre képes, és olcsó üzemeltetni. Csak amíg egy 14-17 éves Divi nagyságrendileg fél millió forint, addig egy hasonlóan öreg, nem romos Deauville legalább másfélszer annyi. Ha egy árban lennének nem hiszem hogy sokat teketóriáznék
vettel motort? ;)
egy kedves ismerosom aki megrogzott hondas, addig gyozkodtem, h kiprobalta a banditom, majd vett is egy szep s-et mult heten. k3, agyig extrazva, bagszter ules, tankbor,yoshi veg, minden egyben, givi topcase tarto...800ert....
Mikor új volt, akkor is alacsony árkatgória volt, miért "drágulna hozzá" yamahához, vagy a hondához, mikor öregszik. Ès mivel low buget motor volt , sokan vették, nagyobb a választék, nagyobb az árverseny is...
De ha megnézed a GSX 1400-et, se itthon sem külföldön nem igazán találni "jó fogást", jelen pillantban a legöregebb képek amik 10-11 évesek sem mennek 1 guriga alá, ha nincsenek rommá törve...És választék sincs akkora mint banditból...
Azért egyet magyarázzon már el nekem valaki!
Hogyan lehet az hogy az olyan motorok mint a CB1300 az XJR egyhárom, meg a mindenféle (deauville) tartják az árukat, a Bandit hírdetéseket meg nézem, és széklet- vizelet árban vannak a motorok?
Minden elfogultság nélkül mondom, hogy a Bandit Nem rosszabb motor ezeknél. Sőt! Nekem jobban bejön hogy alacsonyabb fordulaton adja le a csodát, mint a sokak által olyannyira dicsért Honda CB, vagy az Ultraklassziknak kikiáltott XJR! A Deauville-t nem sorolom ide, mert az nem egy parti! Csak nézem, és ki volt emelve egy Deauville a napokban a főoldalon, olyan áron, amin már iszonyat újszerű 1250Banditot kapni...
de egyik XX-em be sem! Bezzeg a busámba volt blokkzörej és vezérmű lánc csörgés... Sőt az első busáknál volt,hogy átugrott ezért a következmények véglegesek voltak.. Az enyémbe(2002) leszakadt a hajtókar és szétvert mindent... a donor blokknak meg szar volt a váltója...a kettőből lett egy.. mindez 42000km-nél....
Olvasni itt is váltó problémákat ,olajfogyasztást meg ezt azt ..
Én nem húzok le semmit! De a magam részére levontam a tanulságot!..
Egyébként olyanok írják általában a Hondákra ,hogy ilyen meg olyan akinek nem is volt..