Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lánccal takarós megoldás miatt járt már valaki rosszul
A nagyon hosszú sárvédő miatt kicsit kamuszagú lenne a Divin a sáros rendszám, mint ahogy a GS-en volt

A betűk felét takarja..(pont elég arra hogy ne lehessen tudni milyen betű lehet) ha lazább akkor meg az egészet.

Határátkelésnél nem volt gond belőle, mert mondtam, hogy inkább diktálnám a rendszámot..
Nem az én tulajdonom a motor....Tehát nem engem büntetnek. Különben sem én vezetem. A tulajdonos oda adta egy külföldi barátjának. Ő elismeri a gyorshajtást és ennyi.
Nem az ország szemét hanem a vezetői bárkik is legyenek éppen....
Ha ez a Te motorodé akkor megnyugodhatsz, majdnem középértéken van kivéve 3 kipufogót, de azzal sem kell még foglalkozni....legfeljebb a következő ellenőrzésnél azokat állítani kell.....
Én meg inkább lejárok Szerbiába,meg Boszniába,ha gondtalanul jót akarok motorozni!
A tököm tele van már Magyarországgal! Itt csak a lehúzásról szól minden!
Az új motor műszakiztatást amit be akarnak vezetni,no az is csak a lehúzásról fog szólni!
Egy szemét ország ez!
ilyen fotóm nekem is van....csak a sebességem több vmivel...
idén nem cserélek gumát...
Kivonják a forgalomból.Pikk-pakk..............akkormeg minek a gumi?
Nagyon elbújtak...Most túljártak az eszemen. A bírság helyet inkább gumit veszek a motorra. Úgy érzem az életem fontosabb! De legalább menet közben is van fotó a motoról!
Nálam is a falevél játszik...

Meg a fejem is forog menet közben mint az R2-esé:)Lesem én is őket...Hidaknál, bokros részeken lassítok...
No ezé kezdem megérteni a speedeseket,hogy "vízszintbe állítják" a rendszámot! Nekem meg mindig ráragad egy falevél a rendszámomra,a franc egye meg!
Olyan széles vagy hogy a rendszer "szgk"nak tüntetett fel!
Gondoltam hátha a mosoly kis segítség a bajban
Most kaptam egy szerelmes levelet!
Milyen érdekes ezt kérdezte a szerelő is!
MOL Dynamic Moto 4T Racing 10W-50....
Milyen olajat szoktál bele tenni?
Ez egy táblázat, csak el van csúszva kicsit.
IN: beömlő
EX: kipufogó hézag. Felül kicsivel látszik az elfogadható intervallum, alul meg az értékek. Hengerenként, és mivel 16szelepes, hengerenként 2 IN, és 2 EX szelep.
A mértékegység kicsit el van cseszve, mert az intervallum egyes, a mért értékek tízes nagyságrendűek, de ha ezt figyelmen kívül hagyod, akkor láthatod, hogy minde értéken belül van.
Csak túrázás és melóba járás....Nem gyilkolom, rendszeresen az előírtnak megfelelően szervizelem. Most kaptam egy diagramot valaki értelmezné nekem...
BANDIT SZELEPHÉZAG!
Az szép! Hiába, ez a 650-es blokk nagyon jól sikerült!
Mennyire szoktad hajtani?
köszönöm, megkeresem
Dugattyú csere egy robogón...Még az tenné be az ajtót ha a sutyukin azt kellene cserélni.
Mi az a másik úgy szétszedve? Először azt hittem a Bandita.
96-ezer kilométer után rászántam magam és elvittem egy szelephézag ellenőrzésre vagyis beállításra a motort. Ma hívtam a szerelőt hogy mi van? Nem hitem el amit mondott vagy fáradt volt és nem tudta mit beszél...Értéken van mind nem kel állítani mehetsz vele még 50-ezeret. Kérdezem tőle csak viccelsz ugye. Ez nem vicc ez a valóság. Képekben!
Gyöngyösi István nagyon jó szakember, és azt mondják hogy nem dolgozik drágán, sajnos elérhetőségét nem tudom, de a facebook-on fent van. Én böszörményi vagyok, és nagyon sokan hordják oda az ismerősök közül.
Köszönöm, és ez kölcsönös!
oszinte leszek, nekem mindent vitt mattszurkeben ;) de igy is tuti.
Szép motor...Gratulálok nem kevés munka van benne.