Ha tud valaki akkor segítsen.
A következő hibát észleltem a motoromon (Bandit 250, 1996).
A motor normálisan indítható és indulni lehet vele. Haladás közben a sebességváltás közben, a 4. vagy 5. fokozatba kapcsolásnál erős csörgő hang jelentkezik, olyan mintha nem venné be a fokozatot, és a motor leáll. Utána újraindítható és ismét normálisan lehet vele indulni.
Nem minden felváltásnál produkálja, csak néha, de gondolom valami baj van vele.
Nem ismer valaki Debrecenben olyan szerelőt aki normális, elfogadható áron dolgozik, és hozzányúl a kisBandithoz?
hátul meg ez van öhlins 46hrc központi rugóstag
kib@szott drága lenne...végkielégítés részeként jutottam hozzá
az átalakítás költségét pedig fedezte a vétkes kfb-a számlák ellenében
még bontott alk. esetén is
Szóval:
Adott a bandit váza az eredeti csapágyfészkekkel. Ezekbe válogattál olyan csapágyat alulra és felülre, hogy azok külsö méretében (külsö futógyürü) passzoljanak a bandit csapágyfészkeibe, és belsö futogyürük átméröje pedig passzoljon a az alsó villahid tengelyére. Vagy választott gixer alsó villahidból kipréselted a tengelyt, és gyártattál egyet ami passzol a gixer villahídba, de csapágyazás szempontjából az átmérök a bandit tengelyével megegyezö? Ès a tengely hossza is szintén?
Jól gondolom?
( èn hasonlót játszottam el veterán gépen: M72 vázba került CB 900 villahíd, meg telok. Igaz én kétszer használtam az alsó villahidakat, vagyis az van felül is meg alul is....)
Régóta mozgatja fantáziám nekem is egy komolyabb villacsere, de sporttelok igen rövidek...
Én most 2600km-en keresztül mértem az átlag fogyasztásom a 650-en feldobozolva, túratempóba (130 alatt) 4,6 liter jött ki nagy átlagra, 2 haverom dobozokkal 1.2 bandittal csak 1-2 decivel etettek meg többet mint én. Közel azonosokat tankoltunk mindig! De viszont 130 felett már a fogyasztás is 6 liter felett van
valóban, jól közelíted+ a projektet...
csak a váznyak ill. villanyak nem változott és a csapágyazás
atöbbi alkatrész gixer válogatás
a motor hasmagassága kisebb lett és ehez igazítható a hátsó öhlins, tehát a súlypont lejebb, a tengelytáv rövidebb lett (nem ér le a lábtartó, közép állvány...)fekvő kanyarnál sem
sok-sok mérés, szerelés, illesztés és kész
Milyen futómüvet varázsoltál elöre? Milyen mélységig kellett megbolygatni a dolgot? Gondolom a telohoz paszoló villahidakkal illesztetted be? Kellett más csapágyfészek a vázba? Elég hosszú volt ez a sportmotor villa? Vagy toldani kellett?
2004 óta a megtett út 30394mp, ezt többnyire a benzintyúkommal éltük át. Helyszínek: hazánk, szlovákia, ukrajna, ausztria, német.
Tudom nem túl sok a felfalt út mennyisége, de legalább a mínőség kárpótolt.
Ezt köszönhetem mindig megbízható láncszemünknek...életem során ő a16. vas a sorban és nem hiszem, hogy lenne következő.
üdv rosszarcúak
2012-őt írunk és végre újra "eredeti-új" fényében pompázik a dagi.
A vas K4, 2007-ben gtotálkár(fakitermelés), átépítettem, 4évig nem volt rendes fényezése...napjainkban.
Ha tud valaki akkor segítsen.
A következő hibát észleltem a motoromon (Bandit 250, 1996).
A motor normálisan indítható és indulni lehet vele. Haladás közben a sebességváltás közben, a 4. vagy 5. fokozatba kapcsolásnál erős csörgő hang jelentkezik, olyan mintha nem venné be a fokozatot, és a motor leáll. Utána újraindítható és ismét normálisan lehet vele indulni.
Nem minden felváltásnál produkálja, csak néha, de gondolom valami baj van vele.
Nem ismer valaki Debrecenben olyan szerelőt aki normális, elfogadható áron dolgozik, és hozzányúl a kisBandithoz?
Üdv:János
kib@szott drága lenne...végkielégítés részeként jutottam hozzá
az átalakítás költségét pedig fedezte a vétkes kfb-a számlák ellenében
még bontott alk. esetén is
bandit váz
bandit (csak) villnyak
bandit kormnyak csapágyak
bandit kormadapterek
bandit kormány
bandit progresszív telórugók (méretre módosítva)
2002 ill. 2004 gixer alkatrészek:
alsó-felső villhíd (felső módosított 22-es csőkormhoz)
komplett kerék
komplett radiális fékrendszer
sárvédő
radiális papucs + távtartó adapter (320-as tárcsákhoz)
villaszárak
Adott a bandit váza az eredeti csapágyfészkekkel. Ezekbe válogattál olyan csapágyat alulra és felülre, hogy azok külsö méretében (külsö futógyürü) passzoljanak a bandit csapágyfészkeibe, és belsö futogyürük átméröje pedig passzoljon a az alsó villahid tengelyére. Vagy választott gixer alsó villahidból kipréselted a tengelyt, és gyártattál egyet ami passzol a gixer villahídba, de csapágyazás szempontjából az átmérök a bandit tengelyével megegyezö? Ès a tengely hossza is szintén?
Jól gondolom?
( èn hasonlót játszottam el veterán gépen: M72 vázba került CB 900 villahíd, meg telok. Igaz én kétszer használtam az alsó villahidakat, vagyis az van felül is meg alul is....)
Régóta mozgatja fantáziám nekem is egy komolyabb villacsere, de sporttelok igen rövidek...
lehet nem jól fogalmaztam
a villnyak nem villhíd (kifli)
a villnyak az, ami pl. jelen modelnél bele van préselve az alsó villhídba
ok?
de természetesen az alsó és felső vill.kiflik gixer
Most pár napra elmentünk pihenni azért nem voltam.
A hátsó öhlins eredetileg melyik vasé? A beépítéséhez mit kellett módosítani?
csak a váznyak ill. villanyak nem változott és a csapágyazás
atöbbi alkatrész gixer válogatás
a motor hasmagassága kisebb lett és ehez igazítható a hátsó öhlins, tehát a súlypont lejebb, a tengelytáv rövidebb lett (nem ér le a lábtartó, közép állvány...)fekvő kanyarnál sem
sok-sok mérés, szerelés, illesztés és kész
Tudom nem túl sok a felfalt út mennyisége, de legalább a mínőség kárpótolt.
Ezt köszönhetem mindig megbízható láncszemünknek...életem során ő a16. vas a sorban és nem hiszem, hogy lenne következő.
Nagyon baba!
2012-őt írunk és végre újra "eredeti-új" fényében pompázik a dagi.
A vas K4, 2007-ben gtotálkár(fakitermelés), átépítettem, 4évig nem volt rendes fényezése...napjainkban.
pár képpel zaklatom a márkatársakat
szebb jövőt