Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja...
itthon kiegészítőként lehet megkapni hozzá mindent....ami a képen van 2.470.000.-körül van...ahogy én számoltam....abból kéne alkudni egy keveset....
én mintha arra emlékeznék, hogy ezt a felszereltséget így csak Angliában forgalmaznák...de lehet hogy tévedem...
Hali. Sajna különösebb tapasztalatom nincs erről a felszereltségü típusról de szerintem csak jó lehet. Nekem is nagy Banditonvan és ahogy látom ahoz képest csak a dobozok és az oldal borítás más,talán ABS. Szerintem csak tuti lehet ha az enyémből indulokki,hiszen a hagyományos is alapból jó és ezen csak plussz dogok vannak amik még komfortosabbá teszik a motorozást.Üdv : Szabi
Namégegyszer...a képpel...
Guttem Mooorgen banditosok!

Stílusváltás lesz...vagyis inkább motorcsere...az új bandit GT felszereltséggel elég nagy esélyes...
Ehhez mit szóltok? Véleményeket kérnék a nagy banditról...jót is rosszat is irjatok!
Kényelem? Megbizhatóság? Kezelhetőség? stb...
Valakinek sikerült hasonló felszereltségűt venni valahol?
És íme 1250 bandit GT:
Hát nemtudom... nem régi szerintem, 1999 es, de japán belpiacos. nemhiszem hogy lenne hozzá akármijük is... Amúgy én kétszer ültem ezen a motoron hátul, apukám vezetett, de nagyon kényelmetlen volt, meg midnenki egy normális kapaszkodót hiányol. Városba araszolásnál szerintem jó, mert ha engem ölel az utas akkor én izzadok mint a ló... hosszútávon is kényelmes, legalábbis amikor régebben én ültem apa GSX 1400-án akkor én oda kapaszkodtam mindig. Egyébként lemegyek meg is nézem apa motorján ezt a kuplungkapcsolót :D Bár olajos a kuplungja, de hátha van kapcsoló rajta!
Ott a két térded, Asszonykának bevált.
Érdekes ez a kuplung kapcsoló téma! Nelem is bandit 2-m van, de nincs ilyen kapcsoló rajta. Teljesen gyári a vezetékelés, nem hiszem hogy bárki változtatott volna rajta.
A kapaszkodó nagyon csinosra sikeredett. Nem tudom ki hogy van vele, de ez a "hátam mögött kapaszkodok" téma szerintem nem biztonságos. Én legalább is egyáltalán nem érzem magam biztonságban, ha így kell kapaszkodni. a szíj sem jó még ennyire sem. Valahol oldalt mindkét oldalon kellene valami biztos pont. :-)
Relgebbi gépekhez nincs típusbizonyítványuk, és a szíj is pont a műszaki vizsga miatt van. Vagy szíj kell, vagy kapaszkodó. Ha mindkettő van, az nem hátrány.(Kawámon is gyárilag volt mindkettő.)
Az a baj, hogy az összes jelenlegi suzukihoz ugyanaz a cikkszám ha ezt rendeled... Megnéztük és ugyanaz mindnek! szal mindenképp kell egy kép :)
Egyébként Most így felújjítás/totális rendbetétel van a gépen. ennek keretében sikerült egy nagyon nagy hiányosságot megszüntetnem. Ugye kapaszkodóként, amibe az utas tudna kapaszkodni, egy szíj van az ülésen gyárilag. Namost ebbe ember legyen a talpán aki leesés nélkül tud kapaszkodni... Sikerült bontóba vennem egy hornet kapaszkodót, kimértem, bejelöltem kivágtam az idomon a helyé, aztán csináltam a vázhoz csavarozott felfogatást. Iszonyat stabil lett, nagyon jól is néz ki, majd még le lesz az egész ezüstre festve, a motor összes ezüst részével együtt. Egyáltalán nem látszik hogy nem gyári, és a kérdés az, hogy műszaki vizsgán szólnak-e iylenért, vagy aztsetudják hogy mi a szériafelszereltsége?
Csáó, vidd vissza, ahol vetted, oda, mert úgy tűnik, rosszat rendeltek neked, nem azt, ami a te motorodra való! Úgy tudom, hogy az új Bandit kupplung kapcsolója egyvezetékes, az összes többi -régebbiek- meg kétvezetékes. Ígyhát biztos más a kapcsoló is, meg a rögzítése is. Talán te ezt kaptad. Én biztos kicseréltetném, ne mókolj vele.
Anno Én is úgy voltam vele mint Te zöldi . Tetszett a vetitőlencsés lámpája dé nagyon meg a 2 mutató . De elfogyott . Ebben a szinben feszít a legjobban kár , hogy a 7 es modellévre ezt a szint szürke vázzal párosították. GRATULÁLOK a gépedhez énis tuti
Szép motor! Pont ilyennel mentem tesztnapon. Érdekes, hogy hozzászokik az ember az új formatervekhez. Amikor megjelen a 650, prüszköltem, hogy hogy lehet ilyen csúnyát csinálni. Remegtem, nehogy elfogyjon a K5-ös, és K6-sot kelljen venni, most meg már határozottan tetszik az Új forma
sziasztok banditák.
van 1 K&N légszűrőm eladó.
ha érdekel valakit: http://www.kepesmotor.hu/modit...
tavaszt.
Szia pepecsek!
Gratulálok a gépedhez! Nagyon szép! Kívánom, hogy leld sok örömed benne!
Szevasztok!
Egy nagyonfontos kérdésem lenne felétek! Vettem a banditra új kuplungkart a tartójával együtt, mert a réginek rossz volt a menete. Ugye az alján van egy kapcsoló, ami érzékeli hogy bevan-e húzva a kuplungkar, mert csak behúzott kuplungkarnál lehet indítani ugye. Megjött az új kuplungkar konzolostól, de másabb a kapcsoló felfogatása valamit másabb kapcsoló is kell hozzá. A képen a baloldali az új és a kérésem az lenne, hogy valaki akinek iylen a kuplungkarjánál a kapcsoló felgogatása, fényképezze már le nekem a kapcsolót, sokat segítene hogy milyet keressek!
Üdv: Gábor
Szia pepecsek elöször is gratula a bandihoz,tényleg gyönyörü igazi lég olajos kazán

kérdezted a szervizeket..háát én a motorradhoz hordom szervizelni ott van ismerös+ott is vettem eddig csak jót tudok mondani róluk.

Széles utat.
Tiszta szerencse,hogy a 650-es többet forog,ki gondolná,és nem is megy annyit az egyes sebességekben,mint egy 5-sebességes...mik vannak.Amúgy az enyém lökte a 230-at óra szerint,pedig csak 600-as volt.
Szeva nem tépem neki a száját csak járatás után nem birtam magammal és mivel fostam rajta mint a barom először csak 1 -es be ( 127 ) mertem finoman kihuzatni azért finoman mert hiába vokk bő 100 kg akkor is ugy áll fel a hátsora , hogy iszonyat még ha a kormányon ülnék akkor is. Aztán jött a 2. fokozat ( 167 ) és a 3. is ( 235 ) , és ott vége . ( mármint az Én részemről ) Jelenleg majd 11e Km-t éltünk együtt de azota se huzattam igy meg ez nem arra valo sztem . Fogyi nekem azért több 5, 4 volt asszem a minimum de szinte mindig 2 személlyel megyünk turázni. Az átlag 6,5 talán még nem gáz ( egyenes háttal 130-150 ) hisz ez a lényeg. Kuporogjanak a Speed- esek. Egy biztos hogy mindenkinek szép és yoo a Banditja hisz ezért nyomjuk itt a Forumon . SZÉLES UTAT
Köszönöm srácok! Igy van ahogy BlackBandit mondja!
Nem a típus a lényeg hanem az élvezet. És az összetartozás.
Hali . Nagyon szép a motorod,én is ilyenre akartam cserélni az enyémet,és szerintem is a levegős Bandit a Király.
Hoppsz, a fordulat/sebesség arányt elírtam.

Szóval hatodikban, 5 ezres fordulaton megy 100-at.



pepecsek: Gratula a vashoz, használd egészséggel és biztonságban, gumifákkal övezett széles utakon.
Zolee13, most látom, hogy milyen állatul néz ki a géped!
Sziasztok srácok!

Bejelentkeznék hozzátok, képzeljétek karácsonyra Banditot hozott a jézuska :)
Enyém talán az utolsó levegő-olajos Bandit , 1200 SA. Igazából én ilyen szerettem volna, már nyár vége óta nézegettem, de nem találtam megfelelőt. Ugy voltam vele ha tavaszig nem találok megfelelőt, akkor beruházok egy új vizes 1250-be. Fejidomost akartam és ABS-est mindenképp, feketét vagy bordót. Aztán megláttam egy hirdetést (fekete, bordó vázzal az álom párositas), hogy Békéscsabán hirdetik a gépet olyan áron, amiból mar alkudni se volt pofám, azonnal telefon, el ne adják senkinek, meg van véve, másnap már ott is voltam a pénzzel. December közepén hozták fel pestre, januárban lett rá rendszám. Azóta már 600 km van benne. Amikor jó idő van és nem melózok akkor egyből nyeregbe pattanok (pattanunk). Nagyon nagy élmény, fülig ér a szám a sisak alatt , pedig még csak barátkozunk meg bejáratódunk. Gyerekkori álmom volt hogy lesz egyszer egy igazi szép nagy gépem. Nem is volt kérdés hogy a Bandit lesz az.
Az enyém is 0km es volt mikor kihozták, le is fotoztam.

Kérdeznék is párat. Kellene egy kulcstartó, Banditos, Suzukis, a lényeg hogy puha legyen ne karcolja össze a gépet. Márkaszervizekről van valami tapasztalat? Ki hova hordja, mennyire van megelégedve?