Szia Mikuni. Még egy kérdéssel zaklatnálak ha nem gond. A köv.érdekelne. A Te motorodon látom hogy a hátsó rész (kapaszkodó) csavarjai hosszított kiképzésüek a csomag ,és pók rögzítést ezek egyszerüsítik.. Ezek már gyárilag voltak rajt vagy utolag vetted. Az enyém 2001-es és azon nem voltak ilyenek.( Tudom,hogy hülyén fogalmaztam de nem tudom körül írni normálisan,gondolom érted miről nyökögök )
Ez gondolo megkönnyíti a csomag rögzítést. Üdv : Szabi
Hali. Az olajhőfok mutató ( mérő ) szerintem is nagyon jó de főleg hasznos dolog. Nekem már sporolt meg egy-két olajcserét. Olasz országban városi araszolgatás közben nyáron rá pillantottam és láttam,hogy már kb.125 fok körül van. Gyors parkoló keresés és kényszer cigi szünet,de legalább nem fort meg az olajam.
A Louisban is lehet kapni, pár Eu. az ára. Simán megéri.
Egy jótanács. Az eredeti olaj betöltö csavarját hagyjátok a motorban ( ülés alatt ),mert nekem egyszer Tatán valami alattomos sunyi köcsög barom kilopta. Az volt a szerencsém,hogy még mielött beindítottam észrevettem,és mivel ilyen" gondos" gazdija vagyok a Banditámnak,nálam volt az eredeti.. Üdv: Szabi
Szia.
Hát nekem ez nagyon rosz döntésem volt. Nem akarom bántani enyi ember elött de SOHA töbet nem veszek.
Az ember mindig tanul " van úgy hogy más hibáiból van ugy hogy a salyátaibol" nekem az utobbi
Sajnos ez a döntésem jó esetben 300.000ft be fog kerülni.
A másik hogy soha uj motort nem veszek ezt a pénzt költöm másra.
Höld, nekemis 400as banditám van, és gumma vásárlás előtt vok, mert az előzőt elnyirtam. Neked milyen méretbe van elől / hátul a gumma!? Gyári vagy eltérő!?
Az én órámat konkrétan Führetől vásároltam, mert neki gondolom a vizeshez nem kellett.
Amúgy Moto Detail tíusú, a beöntő helyére lehet betekerni. Szerintem jól is mutat a gépen.
Lehet, hogy lehetett volna valami spécibbet is csinálni, de nem volt kedvem fúrni-fargni.
Így néz ki:
Szép a hátsólámpád, jól néz ki a gép vele! Én is most variálom az enyémet, talán már postázás alatt áll egy füstös-fehér színű lámpabúra! A régiBandit ledes lámpa nem olyan szép, mert furin van megoldva benne a piros színű fényvisszaverő, így inkább ez tetszett.
Jól működik az olajhőfok-mérő óra, igaz még csak 1x teszteltem.
Vszabikának!
Most nem volt kedven fényképezkedni, remélem nem haragszol meg érte. Így két régebbi képet kerestem és próbálok Neked feltenni, remélem sikerül és láthatod a lényeget!
Csak jelzem, nem kell lezáratni a régi hitelt horribilis összegekért és a vevőnek új hitelt felvenni.
Én tavaly adtam el az előző motoromat és csak egy kérelmet kellett írni a banknak, hogy a jelenlegi hitelt illetve szerződést szeretné átvenni a vevő. 2 nap alatt jóváhagyták, kijelölték a lakhelyhez legközelebbi fiókot és 1,5 óra alatt átírták a hitelt a vevő nevére. Természetesen valamennyi eljárási díj, a kötelező helyszíni befizetése az kell.
Hy.
31.000-33.000ft között van a havi törlrsztő.
Az utolsó értesitön 10576 chf a tartozás.
Azért irtam hogy csak hitel átválalással mert mikor én vettem akkor csak 151ft a 1 0chf most 164,5ft
A lezárás is 120.000ft.
Én 20% tol hoztam el
Szia Mikuni! Köszi,hogy le írtad a véleményed,így már biztosan ezt a típus veszem. Az is jó ,hogy ugyan olyan motoron tesztelted mint az enyém. A tartosság nekem is szempont , nem szívesen szórom a pénzt gumikra,inkább el motorozom. Szerintem is a legszebb mintáju sport tura gumi.
Ha egyszer lenne kedved,időd egy fotot feldobhatnál a hátsó kerékről,hogy lássam hogynéz ki. Ha lesz hozzá kedved.. Köszi mégegyszer. Üdv : Szabi
Vszabikának a Continental Road Attackról.
Tavaly márciusban a motorkiállításon vettem egy garnitúrát 52 ezerért és azóta használom.
5500 km-t tettem meg vele eddig. Az első gumin szinte nem is látszik, a hátsóból meg még nem túl régen kopott ki a kereszten futó felirat. Igaz vigyázok is rá mert mégis csak új. Ennek ellenére, vagy emiatt kb. 1500 km-nél kaptam a hátsóba egy 65-ös szeget. Szépen be lett gombázva és azóta is ez van fenn.
Mi főleg két személlyel használjuk a Mamival. Szeretek a Mátrába kanyarogni (alföldi gyerek lévén)
és nagyon biztonságosnak érzem. Biztos van jobban tapadó gumi is, de én inkább a tartóssága miatt választottam és azért mert nagyon szép. Eddig nem bántam meg.
Amikor megvettem még nem is hallottam róla, csak jó árnak tünt (akkor a Michelin Macadam 65 ezer lett volna, és ráadásul később visszahívták az első gumikat belőlük) csak később olvasgattam egy kicsit utána. Bátran tudom ajánlani! Remélem segítettem!
Az ABS-ben még egy a gáz állítólag: Mész a szokott utadon, nyomsz egy szokott féktávot, viszont ha huplis, vagy gödrös az út, a kerék pillanatokra blokkol. Te ezt nem vennéd észre, de az okos kis abs észreveszi, kiold. Ennek következtében méterekkel nő a fékutad.
Na voltam ma megnénzi a Banditot de már nincs ott, nem tudom mikor vihették el, de max 1-2 hete. Remélem nem lopták el hanem csak a hatóság szálítatta el. Ha valakinek hiányzik esetleg ott érdeklődhetne.
Egy dologról az ABS kapcsán nem esett szó még talán. Az oldalírányú megcsúszást nem tudja korigálni, csak a forgás síkjába eső (azzal párhuzamos) komponenseket képes lekezelni!
De gondolom ezel senkinek men mondtam újat?!
Ez gondolo megkönnyíti a csomag rögzítést. Üdv : Szabi