Nekem a 400ason road attack van, de én a mátrába hazsnálom, nulla majrécsíkig, de nem éreztem egyszer se hogy kevés lenen a tapadás! Az előtte levő dunlop néha csúszkált, bár az eléggé el volt öregedve... Apa Gsx 1.4 én is az van, emg sok gsx 1.4 esenek és midnenki szeretei emg dícséri!
ABS-röl . igazábol lehet hogy a tulaját " félrevezeti " ugyanis a fizikai korlátokat nem tolja ki meg ugyebár elsővel ugy kell fékezni , hogy szépen fokozatosan növeled a fékerőt igy az első gumi elkezd összelapulni ezáltal növekszik a tapadási felület . Ha hirtelen berántod a féket akkor igen kel az ABS de az nem arra valo hogy rángasd . Én spec probáltam az Abs-t banditon kevés voltam hogy a nyári melegben müködésbe hozzam , csak poros helyen sikerült de ki az aki ott tolja neki ! Tévérzetet meg azért irtam mer azt gondolja az ember igy yobb a fék biztonságpsabb a moci és belehajszolja magát olyan helyzetbe amibe lehe anélkül nem menne . Ez a véleményem róla ( de én a sima modelmellett döntött ezen megfontolások alapján ) yobb nélküle és használom csuszáshatáron bőven belül : SZÉLES UTAT
Sziasztok!
Hátha segítek ezzel valakinek: szóval, hónapok óta a Pesten a Boráros téren áll egy fának támasztva egy 400-as fekete bandit (régen rendszám is volt rajta) rendszám nélkül. Elég gyanús, tehát légyszi írjátok át máshova, ismerősöknek hátha meg lesz a gazdája. Holnap megnézem közelebbről is hátha van rajta valami ismertetőjel.
Köszönöm a jókívánságokat! Nektek is minden jot a szezonhoz!
ABS: én egyszer taknyoltam egyet, kanyar előtt fékeztem egy erősebbet, már engedtem fel a féket, és kezdtem dönteni, amikor realizálódott hogy frankó homokréteg van az uton. Persze azt már akkor vettem észre mikor a földön csusztam. Talán az ABS segített volna. Másik szitu, eső után volt, foltokban még nedves volt az aszfalt. Fékeznem kellett, bejött elém egy autó. Pont jött egy nedves rész, olyan erővel fékeztem, hogy arra számítottam viz a látott folt. Mikor rámentem már sejtettem, hogy ez nem víz (olaj volt), abban a pillanatban beblokkolt a kerekem, elkezdett csuszni oldalra. Azonnal felengedtem a féket, szerencsére vissza tudott annyira tapadni, hogy kijöttem belőle. Piszok kevesen mulott hogy nem estem el. Gondolom valami baleset után nem takarítottak fel az olajfoltot. Kb akkor fogadtam meg, hogy a következő gépem biztosan ABS-es lesz. Szerencsére még csak próbaképp működött az ABS, éles helyzetben még nem. Ne is legyen rá soha szükség. Illetve, a hátsó már bedarált 1x, mentem le itt az utcában a lejtőn, és sok lett a hátsófék, bedarált. Kíméli a hátsógumit
Láttam ma a Kereszturi uton egy fekete Banditot, dobozokkal, oldalidommal felszerelkezve, nem innen volt valaki? Pont ugy nézett ki mint a GT, szép volt.
Ez egy teljesen jó választás a Bandira! Sokan, sok száz kilométert elmentek vele a Bandikával. Én használtam busmanon is, oda már kissé kevésnek bizonyult.
Más téma ! Van valakinek tapasztalata Conti. Road Attack gumikról? 1,2 Bandira gondoltam,mert árban szinta verhetetlen , a mintája is szép de ez még nem minden. Ha valaki már koptatott ilyet írjon már egy pár sort,mert lassan érik a guma csere.Üdv. UI. alakul az időjárás a végén még a héten motorozunk!
Hy sziasztok.
Én biztos hogy hamarabb megálok ABS nélkul.
Mikor az ABS bekapcsol akkor a sima féket még mindig lehet huzni és nem csuszik meg a kerék.(ez föld útra nem vonatkozik )
Más Még mindig ELADÓ A vasam 200.000+hitel.
2007.06.21.-ei 3200km.
Képért klck a nevemre
150 000 az ABS. Azt mondják az igazán jó motoros rövidebb fékúton megáll nélküle. Nekem sajnos nem sikerült . Csatlakozom a lassan GT tulajdonos Rider 25-höz, feldobom az új lámpámat.
Szia .Vezettem már ABS-es motort,bár nem bandit volt, probálgattam ,hogy mikor lép müködésbe és hogy mennyivel hatékonyabb. Igaz nem vészhelyzetben csam mint írtam próba volt de szerintem nagyon meggyőzően müködött.. Érezhetöen csökkent a fék út és borzasztóan nagyot fogott+ fokozta a biztonság érzetet aza tudat,hogy ha a szituáció ugy követeli bármikor teljes erővel fékezhetsz nem kell foglalkozni az útviszonyokkal,eső,por ,sár,stb.. Én azt tapasztaltam,hogy sokkal hatásosabb,mint a hagyományos rendszer,szerintam nem igényel semmiféle megszokást. Nyugodtan használhatod úgy ahogyan már a hanyományos beléd rögzült. Talán a fékbetétet kell sürübben cserélni na de az nem igazán tétel,főleg ha a biztonságról beszélünk. Ha én most vennék motort nekem biztosan megérné azt a 200.e Ft külömbséget a biztonságom.Ez csak az én véleményem. Menj el egy kereskedésbe és tegyél pár próba kört ezzel is azzal is ,és döntsd el ,biztosan érezni fogod a külöbséget. Talán majd eladásnál is jólfog jönni az ABS,mint extra.Többre fogják becsülni mint egy pl.sport dobot. Üdv : Szabi
15 éve motorozom és soha nem vezettem abs-es motort. A hagyományos fékhez vagyok szokva. Viszont az autóm abs-es, tehát ismerem a működését.
Én úgy döntöttem inkább ne rángassa a fékkart a kezemben, és ne engedje fel a fékemet néhány méteren keresztül. Akkor még +150e-ért kínálták és nem kértem.
Persze biztos van olyan, akinek vannak jó tapasztalatai vele, gondodlom nem véletlenül találták ki.
Én az ABS-ről szeretnék érdeklődi...
Érdemes érte 100ropival többet fizetni?...állitólag más technikát igényel...meg kell szokni...és nem is jó egyes szitukban...
Akinek van tapasztalata...aki ment ilyennel is olyannal is...irjon valamit rúllla!
Köszi
Megtudhatjuk mennyibe kerül egy ilyen gyári doboztartó?
Üdv: mechanic
Hátha segítek ezzel valakinek: szóval, hónapok óta a Pesten a Boráros téren áll egy fának támasztva egy 400-as fekete bandit (régen rendszám is volt rajta) rendszám nélkül. Elég gyanús, tehát légyszi írjátok át máshova, ismerősöknek hátha meg lesz a gazdája. Holnap megnézem közelebbről is hátha van rajta valami ismertetőjel.
ABS: én egyszer taknyoltam egyet, kanyar előtt fékeztem egy erősebbet, már engedtem fel a féket, és kezdtem dönteni, amikor realizálódott hogy frankó homokréteg van az uton. Persze azt már akkor vettem észre mikor a földön csusztam. Talán az ABS segített volna. Másik szitu, eső után volt, foltokban még nedves volt az aszfalt. Fékeznem kellett, bejött elém egy autó. Pont jött egy nedves rész, olyan erővel fékeztem, hogy arra számítottam viz a látott folt. Mikor rámentem már sejtettem, hogy ez nem víz (olaj volt), abban a pillanatban beblokkolt a kerekem, elkezdett csuszni oldalra. Azonnal felengedtem a féket, szerencsére vissza tudott annyira tapadni, hogy kijöttem belőle. Piszok kevesen mulott hogy nem estem el. Gondolom valami baleset után nem takarítottak fel az olajfoltot. Kb akkor fogadtam meg, hogy a következő gépem biztosan ABS-es lesz. Szerencsére még csak próbaképp működött az ABS, éles helyzetben még nem. Ne is legyen rá soha szükség. Illetve, a hátsó már bedarált 1x, mentem le itt az utcában a lejtőn, és sok lett a hátsófék, bedarált. Kíméli a hátsógumit
Láttam ma a Kereszturi uton egy fekete Banditot, dobozokkal, oldalidommal felszerelkezve, nem innen volt valaki? Pont ugy nézett ki mint a GT, szép volt.
Lehet benne akármi
Én biztos hogy hamarabb megálok ABS nélkul.
Mikor az ABS bekapcsol akkor a sima féket még mindig lehet huzni és nem csuszik meg a kerék.(ez föld útra nem vonatkozik )
Más Még mindig ELADÓ A vasam 200.000+hitel.
2007.06.21.-ei 3200km.
Képért klck a nevemre
:-)
Én úgy döntöttem inkább ne rángassa a fékkart a kezemben, és ne engedje fel a fékemet néhány méteren keresztül. Akkor még +150e-ért kínálták és nem kértem.
Persze biztos van olyan, akinek vannak jó tapasztalatai vele, gondodlom nem véletlenül találták ki.
Na atz hiszem ezzel most nem lettél előrébb
Érdemes érte 100ropival többet fizetni?...állitólag más technikát igényel...meg kell szokni...és nem is jó egyes szitukban...
Akinek van tapasztalata...aki ment ilyennel is olyannal is...irjon valamit rúllla!
Köszi
Monnyuk hiányolom a karácsonyfaizzókat, attól lenne igazán "kamionos" kiállása:-D
Én még a biztonság kedvéért egy vasszánkót is feldrótoznék, mondjuk a hátuljára...
Ki tudja...