gondoltam, h nem motorral mész, csak kevés olyan motoros mókus van, aki leszáll is túrázik egy izmosat felfelé...3800m már igényel pár dolgot, a fizikumon kivül..márha nem háztól házig van lift...
Általában ez a jogsi elvét olyan hogy román utakról tiltanak ki fix időre, a jogsit meg hazaküldik jó lassan. Vagy pedig személyesen ki lehet érte menni.. Macera az tény.
Minket már többször büntetett meg román rendőr az évek alatt, legutóbb tavaly.. de jogsit hála égnek soha nem vették el. Mondjuk tavaly 11 szegedi motorosnak záróvonal átlépésért meg ugrott.. cumi
Amúgy pont ez az amiért én úgy kerülöm az E jelű, főleg tranzit útvonalakat mint ördög a tömjénfüstöt. Mert a mellékutak is jók MÁR, és ott nincs rendőr..soha.
2500at mentünk romániában 2500-at meg ukrjanában (belevéve azt a kb 250 kilométert amit moldovában tettünk meg) és érdekes módon büntetés nélkül megúsztuk, pedig a legtöbb faluban nem 50-nel mentünk.. Ja, hogy nem főúton.. ezért kell alaposan útvonalat tervezni, nem csak a google-ra vagy a GPS-re bízni a pontok közti kötögetést
Sokkal szívesebben motorozok bárhol romániában mint itthon, mert ott nem bújik el civil autóval bokorban a rendőr, és tényleg csak és kizárólag a kritikus helyeken "sarcolnak" Szimpatikusabb ország mint magyarország.. de ukrajna is (nem kárpátalja!)
Nem kötözködés véget, de:
Szerintem Iselsberg-ban aludtatok. Onnan indultatok.
Az első Pass a Furcia az 85km-re van. Ez a 85km kellemes tempóban legmagasabb sebesség fokozatban végig motorozható.
300-2x85=170km. Amire én 200km-t mondtam ott Te 170-et motoroztál. Az előbb linkelt útvonalon igen kevés helyen kellett 5-6-ba váltani. Nem ugyanarról beszélünk.
Mi 8 nap múlva indulunk. Terv szerint a Monaco-ban parkoló lepukkant csónakokat is megnézzük. A tervben 3800m lesz a legmagasabb pont ahonnan fényképezni fogunk.
Mint mondtam nem teljesítménytúra volt............szerintem............megállások voltak.
280-300 körül lehetett.
Nem fáradtam el nagyon.Anno egy 7,5 tonnás kocsi tele gardrobbal lepakolása jobban elzsibbasztott.
Azért Kazam eléggé zerge-b@szta utakat is beletett, de igazából az a része szép. (főleg akkor vicces, mikor a benzinszintmérő már fekszik és nem tudod hol lesz kút )
Osztom azon véleményét, hogy a Dolomitokban nézelődni is kell. Nem sok értelme van odáig elzúzni, ha teljesítménytúrává válik a motorozás. Akkor már inkább pályázni kell menni. Dolomitok a "Mekka" és minden tekintetben így állok hozzá. Amíg ott vagyok szívom magamba az élményeket. Ez lehet egy frankó peremig döntés is, de egy hágó tetején elfogyasztott kávé is kell mellé nekem.
Persze nem vagyunk egyformák
Hát igen ettől változatos a világ. De az ember ízlése is időről időre változik. Mikor kijött 2009-ben az új V-max és megláttam az első sajtófotókat róla én is úgy voltam vele, hogy ez az ocsmányság kerül majd 6 millióba. Öregedtem 3 évet és most gyönyörű álommotornak látom
Őőőő ......mmmmmm...........ha jól tévedek 2010-ben játuk meg az Iselsberg,pordoi,sella...........meg a fene tudja mit még.
Pordoi-n megálltunk a kötépályán fel a csúcsra több fényképész megáló is volt.
Ha kihagytam valamit talán Szotyi tud javítani.
Olyan korán nem indultunk 8-9 lehetett de 6-ra otthon voltunk Volt lakóautó,biciklis dögivel.
Nem volt az annyira fárasztó vagy nem tudom..........200 nekem kicsit lazának tűnik.
Már kétszer voltunk a Dolomitokban. Most megyünk harmadszor.
Számoljunk:
10 óra alatt 20km/h átlagsebességgel 200km-t teszel meg. Óránként 15 perc szünettel (cucc le-fel 1 cigi 3 gyors fotó) 27km/h átlagot kell menni. Ha 300km-t akarsz megtenni ugyanilyen időrenddel akkor 40km/h átlagot kell menned a 45 perc alatt. Kravent idézve: "2 órája megyünk egyfolytában és haladtunk 1cm a térképen.". Hétvégén a nevesebb hágókon (pl Pordói) jó időben nagy a forgalom. A lavamündi tekergő nagyon sok szakaszhoz képest technikás egyenes. Részemről napi 10 órát perem közelben nem tudok motorozni. Arról nem is beszélve nézelődni is szeretek.
Szevasztok Banditák!Szerintem a 300 km a határon van persze nem úgy mint az én Erdélyi túrámon ott 25 motor volt egyszerre.Az egyik napi penzum 330 km volt, egy örökké valóság.Haza 2-en jöttűnk 980 km csak tankolás meg kávé /4 megállás/cirka 11 óra alatt itthon voltunk.A Királyhágon másfél órás eső.Jelentem a munkavédelmi "csatornatisztitó"esőruha nagyon jó.Mindenkinek csak ajánlani tudom,mert árba töredéke a jobb minőségű esőruháknak.A román rendőrök egyébként nem pöcsörésznek 2 srác lakott területen 105km/h.Azonnal bevonták a jogositványukat.Jó túrázást mindenkinek!
megnézem ezt a helyet...
Aiguille du Midi
Azt írtam hogy fotózom ott.
Minket már többször büntetett meg román rendőr az évek alatt, legutóbb tavaly.. de jogsit hála égnek soha nem vették el. Mondjuk tavaly 11 szegedi motorosnak záróvonal átlépésért meg ugrott.. cumi
Amúgy pont ez az amiért én úgy kerülöm az E jelű, főleg tranzit útvonalakat mint ördög a tömjénfüstöt. Mert a mellékutak is jók MÁR, és ott nincs rendőr..soha.
2500at mentünk romániában 2500-at meg ukrjanában (belevéve azt a kb 250 kilométert amit moldovában tettünk meg) és érdekes módon büntetés nélkül megúsztuk, pedig a legtöbb faluban nem 50-nel mentünk.. Ja, hogy nem főúton.. ezért kell alaposan útvonalat tervezni, nem csak a google-ra vagy a GPS-re bízni a pontok közti kötögetést
Sokkal szívesebben motorozok bárhol romániában mint itthon, mert ott nem bújik el civil autóval bokorban a rendőr, és tényleg csak és kizárólag a kritikus helyeken "sarcolnak" Szimpatikusabb ország mint magyarország.. de ukrajna is (nem kárpátalja!)
Legmagasabb burkolt utak Európában
Sok a 200 is. ez van.
Szerintem...
Szerintem Iselsberg-ban aludtatok. Onnan indultatok.
Az első Pass a Furcia az 85km-re van. Ez a 85km kellemes tempóban legmagasabb sebesség fokozatban végig motorozható.
300-2x85=170km. Amire én 200km-t mondtam ott Te 170-et motoroztál. Az előbb linkelt útvonalon igen kevés helyen kellett 5-6-ba váltani. Nem ugyanarról beszélünk.
280-300 körül lehetett.
Nem fáradtam el nagyon.Anno egy 7,5 tonnás kocsi tele gardrobbal lepakolása jobban elzsibbasztott.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Osztom azon véleményét, hogy a Dolomitokban nézelődni is kell. Nem sok értelme van odáig elzúzni, ha teljesítménytúrává válik a motorozás. Akkor már inkább pályázni kell menni. Dolomitok a "Mekka" és minden tekintetben így állok hozzá. Amíg ott vagyok szívom magamba az élményeket. Ez lehet egy frankó peremig döntés is, de egy hágó tetején elfogyasztott kávé is kell mellé nekem.
Persze nem vagyunk egyformák
Pordoi-n megálltunk a kötépályán fel a csúcsra több fényképész megáló is volt.
Ha kihagytam valamit talán Szotyi tud javítani.
Olyan korán nem indultunk 8-9 lehetett de 6-ra otthon voltunk Volt lakóautó,biciklis dögivel.
Nem volt az annyira fárasztó vagy nem tudom..........200 nekem kicsit lazának tűnik.
Számoljunk:
10 óra alatt 20km/h átlagsebességgel 200km-t teszel meg. Óránként 15 perc szünettel (cucc le-fel 1 cigi 3 gyors fotó) 27km/h átlagot kell menni. Ha 300km-t akarsz megtenni ugyanilyen időrenddel akkor 40km/h átlagot kell menned a 45 perc alatt. Kravent idézve: "2 órája megyünk egyfolytában és haladtunk 1cm a térképen.". Hétvégén a nevesebb hágókon (pl Pordói) jó időben nagy a forgalom. A lavamündi tekergő nagyon sok szakaszhoz képest technikás egyenes. Részemről napi 10 órát perem közelben nem tudok motorozni. Arról nem is beszélve nézelődni is szeretek.