Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de egy kicsit még gyúrok, és úgy fogok elmenni a szotyi mellett, mint a két Talma a Karsai Tomi mellett.
7 perc 30mp-nél érdemes figyelni.
Még jó hogy jobbra.
Vicces sarokkal felhúzni a visszahajlott váltót.
Miért nem fotóztad le akkor menjen el előled!
nem,az utolsó nap ,hazautazás elött, a Dolomitokból,igy jöttem haza vele

már minden megvan,csak az oldalidommal kell küzdenem,vagy vennem egy ilyen szinüt,találtam pirosat(kolbászzsír piros),meg ilyen kéket,de azt is fényezni kellene,majd hátha lesz késöbb jobb,még kivárok
Teis?

Végig mögöttem jött míg be nem értünk a hágókhoz.....................utána feltünt a semmiből és már nem láttam.

Titta szellemlovas.
Megmondom őszintén én már elvesztettem a fonalat, hogy miről is van szó...

Én szimplán kifejeztem tetszésem Rimen gépének tisztaságára vonatkozóan.
Olajzót használok már elég rég óta, van bőven tapasztalatom,
győzködni sem győzködtem senkit, de azzal tisztában vagyok,
hogy ha ilyen tisztán akarja valaki tartani a motorját, az rengeteg
energiát kíván, teljesen mindegy mivel keni.

A motorom koszos állapota sem zavar, hiszen az én motorom,
csak rajtam múlik, hogy tiszta, vagy koszos... de ami szép, azt el
lehet ismerni, kenési módszertől függetlenül.
Én ezzel épp fordítva vagyok.
A technikás egyenesekben simán tartottam szotyival a tempót, mert ott 140-nél gyorsabban nem nagyon ment.
Én olyankor még egy kézzel fogom a kormányt. Ebből is látszik, hogy kemény vagyok.
Csak az a baj, hogy jöttek a kanyarok, szotyi meg elkezdett gyorsulni.
Hát ott már voltak bajok, erőlködtem, kapaszkodtam, és 2-3 kanyaron keresztül lestem a technikáját.



Csak mindig távolabbról láttam.






Aztán meg nem láttam.
Sima csúszásnál sérült ennyire?
Pilot road ilyen...............csak van aki nem hiszi el.
Most?
PR3 szet:
A hátsó rendben tetszik.
2 szet Z6-ot koptattam el de ez idő alatt nem csúszott meg az első kerék annyiszor mint a PR3 elsője kb 3000km alatt.
Lehet hogy kraftosabban kéne vezetnem mert amikor hétfőn az euroringen a szokásos metódusban vezettem (nem kiröhögni: célegyenes 90) bizony a kifele dőlős kanyarban bizony jelzett.
Ez után amikor már nem csak a motorféket használtam nem éreztem de igaz ott már fosósabb voltam.
ez meg sajna leért
Ja így már értem miért megy ennyire a döntögetés. Sokkal lejebb van a súlypont.
65 kiló... Én 117 vagyok. Ha lefogynék 65-re (na, abból se lesz semmi ) még a gumijaim se érnének le....
A vizes banditon csak akkor ér le valami ha már elestél....
Hát inkább kihagynám a hazai utakat, ha megyek akkor motorozni akarok nem pedig off-roadozni. Ti gyertek aztán ki megyünk egy Romániai gurulásra aztán majd eldöntöd hogy jó volt vagy nem.
Hát...akkor bevallom, én mindegyikőtök jobban motorozik, mint én, mert nekem soha, semmi nem ért még le!
Ettől függetlenül eddig senki nem tudott igazán meglépni előlem igazán nagy távolságra.
Lehet, hogy azért nem ér le semmim, mert csak 65 kiló vagyok?
Ilyen csiki csukis technikás részen talán tartanám a tempót de ugye az egyenesekben elmenne mert az 1,2-es erősebb nyomatékosabb...Bár már Sport és nagy Grandturizmókat is megaláztam a kisbandital. Talán erről ők tudnának beszélni de azóta is szégyellik magukat. Aki utánam jött az mondta te állat vagy én erre "nem gyors".
Jól mondod, menet közben nyomom rá az olajat!
Bal kézzel ugye, mert a jobbal közben húzom a gázt!
Alig várom, hogy beszélgessünk egyet egy bambi mellett!
Mikor jöttök errefelé?
A motorosok tudása elég széles skálán mozog, lehet, hogy Szotyi a gyorsabb.
Csak ne, hogy úgy járjon velem is mint én másokkal, hogy várok lent a völgyben rájuk mire leérnek....
Szotyival menjen, aki teheti. Tényleg eszelősen dönti a motort. Minden szava igaz.
Motorozni tudás az egy nagyon tág fogalom,én sem érzem,hogy különösebben tudnék,inkább csak megosztom veletek a velem történteket..........vizes bandit még én sem próbáltam,de lehet simán magasabb....
Mondjuk szerintem a vizes bandit magasabb mint a légolajos. Vagy mi nem tudunk motorozni.
+90kg-val minden leér,szinte bárhol,max előfeszített rugóstagokkal.............jártam úgy,hogy egyenes úton elkezdtem cikk-cakkozni.hogy melegedjen a gumi és elfelejtettem hátrahúzni a lábam,majdnem letéptem a csizma orrát+rotyogtak a lábujjaim,aláfordult a lábtartó alá,megijedtem egy pillanatra nem tagadom....