Nem jó az eszmefuttatásod!
Soha nem motorozás előtt olajozom, hanem motorozás után!
És akkor én is tökölhetek indulás előtt!
Mindíg úgy teszem el a vasat, hogy azonnal útra kész legyen, ha szükség lenne rá!
Az enyém most úgy néz ki hogy sírva fakadnátok... Nincs ilyenekre időm, hogy minden héten pampucoljam. Vissza felé a melóba kétszer áztam, na az jól betett neki megint. Falunapi rendezvényekre és motoros talikra meg sosem járok vele.
Én mindig azzal mosom, de nem attól ment tönkre a láncom.
Na persze nekem ez a "házi "magasnyomásúm van, kicsi sárga Kärcher, ami szerintem nem is annyira magasnyomású, mint sokan hinnék, és nem 1 cm-ről nyomatom neki, hanem 10-15-ről.
Szerintem mesze nem tud akkora nyomást, mint a benzinkutas pénzbedobós mosók.
Én minden motorozás előtt fújtam (Valvoline), ami átlag 250 km/fújást jelentett.
Mégis megdöglött a lánc, de az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy kétszer megmostam magasnyomású mosóval.
Valszeg az tett be neki.
Biztos megtudod majd oldani, nekem nem kellett sokat tökölnöm vele, mert mikir már megcsinálta a prototípust. Az enyém csak annyival lett egyszerűbb amennyivel lustább voltam.
Az hogy tökéletes lett, csupán a szerencse műve.
Nincs is annál jobb érzés, amikor a haverokkal megbeszéljük, hogy találka 15 óra 00 perc. Én 14 óra 45 perckor még kis gatyában limonádét szürcsölgetek.
14 óra 55 perckor kitolom a motort a garázsból, ráülök oszt gyia!
Mindig időben ott vagyok a találka helyen, a láncot fújogassa, csepegtesse, az akinek nincs jobb dolga.
Először az első lánckeréknél volt egy y elágazó ami a lánc két szélére csepegtetett. Annyira egyenetlenül volt nyúlva a lánc, hogy volt amikor szoros volt, és volt ahol túl laza. Ennek az lett a vége, hogy úgy ledarálta az Y-pszilont, hogy csak a csonkját találtam meg. Most simán a lánc közepére csöpög egy 6-os rézcsőből. Mindenhova eljut az olaj, teljesen klafán műkszik. Normál módban 22 másodpercenként lök egyet a pumpa, ez kb. percenként jelent egy cseppet.
Nameg csere után megrángattátok össze vissza fékkel hogy beálljanak párhuzamosan vagy csak feldugtátok a két telót és ráhúztátok a két hidat meg a kereket?
Megfogtam, letöröltem róla az összes zsírt, azután egy fecskendővel elkezdtem a két oldalára folyatni az olaja, hát előfordult h megszaladt
De mondom a felesleget úgyis megint letörlöm, így nem sajnáltam. Bementem inni egy kávét, mire kiértem, fél vödör olaj a lánc alatt végig, de legalább jutott mindenhova.
De ha kevesebbet folyattam volna rá, nem biztos, h minden szem közé befolyt volna...
Kb. 700 kilométer van az új láncban. Az első 300 kilométeren eső üzemmódban volt az olajzó, hogy leverje a láncról a zsírt. Azóta normál üzemmódban van, nem ver össze semmit, a felniről letörölgettem a port.
Engem már senki nem tud meggyőzni arról, hogy szar az automata olajozó.
Soha nem motorozás előtt olajozom, hanem motorozás után!
És akkor én is tökölhetek indulás előtt!
Mindíg úgy teszem el a vasat, hogy azonnal útra kész legyen, ha szükség lenne rá!
Nem oda jut, ahová igazán kellene!
eszi a dolgát.
Ha elromlik kicserélnek mindent amit kell és ujra megy.
Jóhogynem már minden menet után leömlők alatt hajlongok meg nyalom a bogarakat róla.
2-3 nagytakarítás csak hogy az üzembiztonságra veszélyes zsuva eltünjön pl a lánckereékről belefér de hogy kissámlin fecskendővel üldögéljek előtte.
Akkor már inkább 3 perc spray.
Én csak azt mondtam, nem adnék érte annyit.
Na persze nekem ez a "házi "magasnyomásúm van, kicsi sárga Kärcher, ami szerintem nem is annyira magasnyomású, mint sokan hinnék, és nem 1 cm-ről nyomatom neki, hanem 10-15-ről.
Szerintem mesze nem tud akkora nyomást, mint a benzinkutas pénzbedobós mosók.
Mégis megdöglött a lánc, de az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy kétszer megmostam magasnyomású mosóval.
Valszeg az tett be neki.
Az hogy tökéletes lett, csupán a szerencse műve.
14 óra 55 perckor kitolom a motort a garázsból, ráülök oszt gyia!
Mindig időben ott vagyok a találka helyen, a láncot fújogassa, csepegtesse, az akinek nincs jobb dolga.
Első agy hátsó lánckerék:
De mondom a felesleget úgyis megint letörlöm, így nem sajnáltam. Bementem inni egy kávét, mire kiértem, fél vödör olaj a lánc alatt végig, de legalább jutott mindenhova.
De ha kevesebbet folyattam volna rá, nem biztos, h minden szem közé befolyt volna...
Engem már senki nem tud meggyőzni arról, hogy szar az automata olajozó.