Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jó az eszmefuttatásod!
Soha nem motorozás előtt olajozom, hanem motorozás után!
És akkor én is tökölhetek indulás előtt!
Mindíg úgy teszem el a vasat, hogy azonnal útra kész legyen, ha szükség lenne rá!
A két oldalas jobb, mint ha középre köpi!
Nem oda jut, ahová igazán kellene!
Amivel törődnek az tökmindegy hogy néz ki..............üzembiztos..............megy,halad,megáll...........t
eszi a dolgát.

Ha elromlik kicserélnek mindent amit kell és ujra megy.

Jóhogynem már minden menet után leömlők alatt hajlongok meg nyalom a bogarakat róla.

2-3 nagytakarítás csak hogy az üzembiztonságra veszélyes zsuva eltünjön pl a lánckereékről belefér de hogy kissámlin fecskendővel üldögéljek előtte.

Akkor már inkább 3 perc spray.
Ki mondta, hogy szar?
Én csak azt mondtam, nem adnék érte annyit.
Az enyém most úgy néz ki hogy sírva fakadnátok... Nincs ilyenekre időm, hogy minden héten pampucoljam. Vissza felé a melóba kétszer áztam, na az jól betett neki megint. Falunapi rendezvényekre és motoros talikra meg sosem járok vele.
Poén lett volna, de bocs, nem poénkodok veled többet!
Szerintem meg így néz ki egy olyan motor, amivel törődnek is.
Mit kell szeretni egy motoron?....én a motorozást szeretem és szinte mindegy, hogy épp milyen gép van.....a gyerekeimet szeretem, azok tiszták is..
A Tűs megoldás a legjobb! Ki van tesztelve, közvetlen az első fogaskerékre mind két oldalról.
Én mindig azzal mosom, de nem attól ment tönkre a láncom.
Na persze nekem ez a "házi "magasnyomásúm van, kicsi sárga Kärcher, ami szerintem nem is annyira magasnyomású, mint sokan hinnék, és nem 1 cm-ről nyomatom neki, hanem 10-15-ről.
Szerintem mesze nem tud akkora nyomást, mint a benzinkutas pénzbedobós mosók.
Én minden motorozás előtt fújtam (Valvoline), ami átlag 250 km/fújást jelentett.
Mégis megdöglött a lánc, de az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy kétszer megmostam magasnyomású mosóval.
Valszeg az tett be neki.
Biztos megtudod majd oldani, nekem nem kellett sokat tökölnöm vele, mert mikir már megcsinálta a prototípust. Az enyém csak annyival lett egyszerűbb amennyivel lustább voltam.
Az hogy tökéletes lett, csupán a szerencse műve.
A mol bir annyit hogy elfelejtettem mikor fujtam.Az olajzo kiserlet,.........pusztan csak azert mert hogy meg tudom e oldani.
Ja és az sem mellékes, hogy kívülről semmi sem látszik, csak az hogy fasza ápolt a lánc.
Nekem is voltak terveim, de olyan faszán műkszik, hogy semmi pénzért nem nyúlnék hozzá.
Nincs is annál jobb érzés, amikor a haverokkal megbeszéljük, hogy találka 15 óra 00 perc. Én 14 óra 45 perckor még kis gatyában limonádét szürcsölgetek.
14 óra 55 perckor kitolom a motort a garázsból, ráülök oszt gyia!
Mindig időben ott vagyok a találka helyen, a láncot fújogassa, csepegtesse, az akinek nincs jobb dolga.
Na ezt azért máshogy oldom meg.Valami tűs izét terveztem meg fejben.
Először az első lánckeréknél volt egy y elágazó ami a lánc két szélére csepegtetett. Annyira egyenetlenül volt nyúlva a lánc, hogy volt amikor szoros volt, és volt ahol túl laza. Ennek az lett a vége, hogy úgy ledarálta az Y-pszilont, hogy csak a csonkját találtam meg. Most simán a lánc közepére csöpög egy 6-os rézcsőből. Mindenhova eljut az olaj, teljesen klafán műkszik. Normál módban 22 másodpercenként lök egyet a pumpa, ez kb. percenként jelent egy cseppet.
Nameg csere után megrángattátok össze vissza fékkel hogy beálljanak párhuzamosan vagy csak feldugtátok a két telót és ráhúztátok a két hidat meg a kereket?
Kormánycsapágyat ellenőrizted? Ha ráz a kormány menet közben az is lehet. Enyémben is cserélve lett megvétel után, mert szar volt.
Egy vagy 2 tű?
Első agy hátsó lánckerék:
Megfogtam, letöröltem róla az összes zsírt, azután egy fecskendővel elkezdtem a két oldalára folyatni az olaja, hát előfordult h megszaladt
De mondom a felesleget úgyis megint letörlöm, így nem sajnáltam. Bementem inni egy kávét, mire kiértem, fél vödör olaj a lánc alatt végig, de legalább jutott mindenhova.
De ha kevesebbet folyattam volna rá, nem biztos, h minden szem közé befolyt volna...
Kb. 700 kilométer van az új láncban. Az első 300 kilométeren eső üzemmódban volt az olajzó, hogy leverje a láncról a zsírt. Azóta normál üzemmódban van, nem ver össze semmit, a felniről letörölgettem a port.
Engem már senki nem tud meggyőzni arról, hogy szar az automata olajozó.
Köszi az infót magamról, de majd én tudom, hogy szeretem-e... A te véleményed is csak egy a sok közül, nem pedig a helyes megoldás.